Fredi: «Estamos en el camino correcto pero aún queda mucho»

5 de diciembre de 2012

El próximo domingo la SD Compostela deberá medirse al conjunto ourensano UD Barbadás, quien también ascendió esta temporada a Tercera División. Para el choque, la plantilla contará con las bajas de Jimmy, a causa de un estado febril que le ha impendido entrenar estos días, y Peláez, recuperado ya de las paperas pero todavía en período de adaptación tras su lesión. Por su parte,  Rendo está listo para poder entrar en convocatoria después de también padecer paperas, mientras que Franqueira evoluciona favorablemente de su lesión.

Fredi ha destacado en rueda de prensa que «el equipo está llevando la iniciativa en los encuentros, sabe reaccionar en partidos difíciles y las victorias conseguidas han supuesto un golpe de moral importante en la plantilla. Estamos en el camino correcto, en la mitad del trayecto, pero todavía queda mucho y hay que mantener siempre los pies en la tierra. El objetivo ahora pasa por conseguir continuidad. Aún hay margen de mejoría en el grupo y tenemos que trabajar para ello».

Respecto al rival de esta jornada, el técnico blanquiazul resaltó que «será un rival fuerte, igualmente complicado. Los equipos suelen crecerse ante clubs como el Compostela, por lo que nuestra ambición debe ser la misma. No podemos dejar escapar tres puntos en nuestro estadio».

Youtube

Instagram Compos

Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎂 Hoxe está de aniversario a nosa locomotora, Antón Guisande 🩵🤍Moitos parabéns, 𝐀𝐧𝐭𝐨𝐧!! 💪 Que veñan acompañados de moitos goles, moita alegría e que o poidamos celebrar cun ascenso📸 @nacho ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
⚒️⚽️ Os nosos iniciaron hoxe a semana de traballo👉 Toca recuperar folgos e preparar a ida da finalísima do play off💪 Queremos comezar da mellor maneira esta nova rolda, co voso apoio dende a bancada!!!#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌🎟️ NOVA PROMOCIÓN👉 Cada abonado adulto pode retirar unha entrada a maiores a 5€Esta promoción tamén está habilitada ata o venres ás 15:00 horas!!A forza de todos é fundamental para facer do Vero Boquete un fortín!!! 🏟️🩵🤍📸 Nacho Castaño#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌🩵🤍 Xa está aberta a venta de entradas para a ida da final nacional do play off!!!𝐀𝐛𝐨𝐧𝐚𝐝𝐨𝐬 (ata venres ás 15:00h)Xeral - 5€Menores de idade - Gratis (*OBRIGATORIO retirar invitación)𝐍𝐨𝐧 𝐀𝐛𝐨𝐧𝐚𝐝𝐨𝐬Xeral - 15€Menores de idade - 2€👉 As entradas poden retirarse desde xa na Oficina, na Tenda ou Online (leva gastos de xestión)🎟️ sdcompostela.compralaentrada.com/eventos/🙌 IMPORTANTE: O prezo para abonados é ata o venres 12 ás 15:00h. Pasado o prazo, o seu asento tamén quedará liberado para o público xeral📸 Nacho Castaño#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Este domingo, comezamos a fase definitiva do play off na nosa casa🫂 Necesitamos o apoio de todos para acadar o obxectivo🆚 CF Badalona⚽️ 𝐈𝐝𝐚 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐥🗓 14/06🕕 18:00 horas🏟️ Vero Boquete🎟️ A partir das 15:00h, toda a ℹ️ sobre as entradas#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.