La Federación Galega de Fútbol reconoce a Sheila como la jugadora más deportiva de la temporada 2011/2012

30 de enero de 2013

El pasado viernes 25 la Federación Galega de fútbol junto con la Sociedad de Pediatría de Galicia entregó los premios a los futbolistas más deportivos de la temporada 2011-2012.

La portera del conjunto femenino de la SD Compostela, quien juega su segunda temporada en el club y acude a convocatorias de la selección española sub-18, fue premiada por su gran deportividad en el campo, al ser la jugadora gallega con menos amonestaciones.

En el acto participaron el presidente de la Sociedad de Pediatría de Galicia, Juan Lastre, el concejal de Deportes de Santiago, Adrián Varela y directivos de la delegación de Santiago de la Federación Galega de Fútbol.

Youtube

Instagram Compos

Facebook

7 hours ago

SD Compostela
⚽️📋 CONVOCATORIA🆚 Atlético Arteixo 🩵🤍 Os nosos para o encontro de volta da eliminatoria de play off na nosa casa✅ Convocados todos os xogadores do primeiro equipo e Lucas, da Canteira Picheleira #composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

9 hours ago

SD Compostela
📹 𝐑𝐝𝐏 🗣️ Secho⚽️ O noso adestrador analizou a previa do partido de volta do play off, que se disputará mañá na nosa casa👉 Co apoio de todos dende a bancada, os nosos buscarán a remontada, para acadar o pase á seguinte rolda#composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
⚽💙 Este domingo temos unha cita co fútbol galego.En TEN estamos orgullosos de apoiar ao SD Compostela e de formar parte dos proxectos que contribúen a fortalecer o deporte e a vida social da nosa contorna.📅 Domingo, 7 de xuño🕡 18:30 h📍 Estadio Verónica BoqueteMoita sorte!#SDCompostela #fútbolgalego ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.