Cincuenta años de historia ven la luz

8 de mayo de 2014

libro3

Más de un centenar de personas, incluidos ex presidentes,  ex jugadores , ex trabajadores y por supuesto la directiva y la plantilla actual de la SD Compostela arroparon la presentación en sociedad del libro que recoge los cincuenta años de historia de la SD Compostela.

El acto contó con la presencia del alcalde de Santiago de Compostela,  Ángel Currás, el Secretario Xeral para O Deporte de la Xunta de Galicia, José Ramón Lete Lasa, que arroparon al presidente de la SD Compostela,  Antonio Quinteiro, y al autor del libro,  José Luis Teófilo.

El autor del libro señaló que «lembrar é vivir, e pregolle a aqueles que teñan o libro nas suas máns que non dubiden en mergullarse nelas. É un libro cheo de vida» Además el autor recordó la importancia de seguir haciendo un club fuerte.  «É importante que preguntemonos qué é o que podemos facer nos polo clube e que invitemos a aquelas persoas que coñecemos que aporten o seu grao de area polo clube».

libro2

«Na sala de trofeos do clube» explicó Teófilo «na sala de Trofeos do Clube dinme conta de que nom estabamos a facer un libro se non unha pequena páxina na sua historia».

El presidente del Club Antonio Quinteiro agradeció a todos los ex presidentes el trabajo realizado en los cincuenta años de historia,  «a los que nos acompañan hoy,  no pudieron estar o ya no se encuentran entre nosotros,  quiero dedicarles un aplauso porque ellos cimentaron la historia del club que hemos sido,  somos y seremos». Además recordó el esfuerzo de todos aquellos que colaboraron en el nacimiento del libro y con su trabajo ayudaron a seleccionar las fotos publicadas, como Ramón Castro, Antonio Bermúdez, Míguez y a periódicos como El Correo Gallego o La Voz de Galicia que dieron material gráfico para el libro,  «así como aquellos aficionados que habéis contribuido con las fotos que teníais en casa a la edición de este libro y porque todos somos la historia de este club». Antonio Quinteiro emplazó a todos a dentro de 49 años en la presentación del libro de los 100 años de historia del Club».

libro1

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

11 hours ago

SD Compostela
🙌 RECORDA a cita que temos mañá en A Grella con 𝐋𝐮𝐢𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚, da Canteira Celeste, e 𝐒𝐭𝐢𝐥𝐲, adestrador do Galicia de Mugardos!!!Será a derradeira sesión da #composescola desta tempada!!!Agardámoste 👉 bit.ly/ComposEscolaAGrella📚 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐎𝐒 𝐄𝐒𝐂𝐎𝐋𝐀 📚🙌 PECHE por todo o alto das Xornadas de Formación da #ComposEscola desta Tempada!!!💙 Será o próximo 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐞𝐬 30, nas instalacións de A Grella braseria restaurante do camping As Cancelas de Santiago, e cunha sesión especial, na que teremos con nós a 2 grandes adestradores do Fútbol Galego: 𝐋𝐮𝐢𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚 e 𝐒𝐭𝐢𝐥𝐲!!!✍️ Agardámosvos!!! 👉 bit.ly/ComposEscolaAGrella ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

17 hours ago

SD Compostela
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐄 𝐌É𝐃𝐈𝐂𝐎𝐒𝐚𝐦𝐮 sufriu o sábado, no partido en Tarazona, un accidente articular no xeonllo esquerdo. Nunha primeira valoración, os servizos médicos informan que semella ter unha lesión no ligamento cruzado anterior, agardando que as probas o confirmen!💪 Moito ánimo, Samu!!! Volverás máis forte!!! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎥 𝐑𝐎𝐋𝐃𝐀 𝐃𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐍𝐒𝐀 🎥🎙️ Rolda de prensa de Juan Carlos Andrés trala derrota e eliminación no playoff!!!#TarazonaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🔚 𝐅𝐈𝐍𝐀𝐋S. D. Tarazona 2️⃣-0️⃣ 𝐒𝐃 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐎𝐒𝐓𝐄𝐋𝐀 Da forma máis cruel!#TarazonaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.