Grandes resultados de la promoción ‘Precios populares y descuentos futuros’

1 de julio de 2014

La campaña de abonados ‘Precios populares y descuentos futuros’, que la SD Compostela lanzó como reclamo para sus seguidores, ha tenido una gran acogida entre la afición y ha permitido que el club supere ampliamente la cifras de socios totales de la pasada temporada.

En la temporada 2013/14, el Compos tuvo un total de 1.547 abonados, divididos entre 949 abonados del primer equipo y los 598 socios que obtuvieron su abono a través de las cuotas del fútbol base. Este verano, a fecha 30 de junio, el club santiagués ya ha contabilizado un total de 1.614 socios para la temporada 2014/15, cifra que tiene en cuenta únicamente los abonados del primer equipo, lo que supone un aumento de un 69% con respecto a la temporada anterior. A esta cifra habrá que añadirle los abonos que se tramitarán a través del fútbol base (con una estimación de unos 600 socios), a partir del mes septiembre, así como los abonos para palcos, tribuna central y carnés de empresa, que se ponen a la venta desde el 1 de julio, y por supuesto todos los abonos que se tramiten en los casi dos meses que quedan para el comienzo de la liga.

De los 1.614 abonados con los que cuenta la SD Compostela a día de hoy, un 45% son nuevas altas, lo que es un dato muy ilusionante para el club. Ya se trate de socios que lo son por primera vez, como de antiguos socios que han vuelto a su casa, que es el Compos, queremos mostraros nuestro agradecimiento y esperamos estar a la altura de la confianza depositada.

Del mismo modo hay que agradecer la confianza a todos aquellos que han renovado su carné a lo largo de los últimos años, y que han estado con nosotros en los momentos más difíciles. Vuestra fidelidad es muy importante para nosotros y el club espera seguir creciendo a vuestro lado y alcanzar las cotas más altas con el apoyo de todos.

El éxito de esta campaña, que ha llegado a todos los rincones de Santiago, no habría sido posible sin la colaboración desinteresada de todos los establecimientos habilitados como puntos de venta de abonos y, por supuesto, sin la coordinación de la directiva, los empleados y los colaboradores de la SD Compostela, que han hecho un trabajo espectacular en las últimas semanas.

La campaña de abonos no termina aquí, sino todo lo contrario. En la web ya están disponibles los nuevos precios vigentes a partir del 1 de julio:

https://sdcompostela.com/aficion/como-hacerse-socio

y desde el club estamos trabajando en nuevas propuestas para atraer y convencer a más aficionados de que se sumen a nuestro proyecto. Quedan casi dos meses hasta que empiece la temporada y gracias a vuestro apoyo vamos a construir una plantilla cuyas señas de identidad serán la humildad y la ambición, y de la que nuestros socios y aficionados puedan sentirse orgullosos en cada partido.

A campaña de abonados ‘Prezos populares e descontos futuros’, que a SD Compostela lanzou como reclamo para os seus seguidores, tivo unha gran aceptación entre os afeccionados e permitiu que o club supere ampliamente as cifras de socios totais da pasada tempada.

Na tempada 2013/14, o Compos tivo un total de 1.547 abonados, agrupados nos 949 abonados do primeiro equipo e os 598 socios que obtiveron o seu abono a través das cotas do fútbol base. Este verán, a 30 de xuño, o club santiagués contabilizou xa un total de 1.614 socios para a 2014/15, só tendo en conta as cifras de abonados do primeiro equipo, o que supón un aumento dun 69% con respecto á tempada anterior. A esta cifra haberá que engadirlle os abonos que se tramitarán a través do fútbol base (cunha estimación duns 600 socios), a partir do mes de setembro, así como os abonos para palcos, tribuna central e carnés de empresa, que se poñen á venda dende o 1 de xullo, e por suposto todos os abonos que se tramiten nos case dous meses que quedan para o comezo da liga.

Dos 1.607 abonados cos que conta a SD Compostela a día de hoxe, un 45% son novas altas, o que é un dato moi ilusionante para o club. Tanto se se trata de socios que se abonan por primerira vez, como se son antiguos socios que volvern á súa casa, o Compos, queremos mostrar o noso agradecemento e esperamos estar á altura da confianza depositada.

Do mesmo xeito hai que agradecer a confianza a todos aqueles que renovaron o seu abono ó longo dos últimos anos e que estiveron con nós nos momentos máis difíciles. A vosa fidelidade é moi importante para nós e o club espera seguir crecendo ó seu lado e alcanzar cotas máis altas co apoio de todos.

O éxito desta campaña, que chegou a todos os recunchos de Santiago, non sería posible sen a colaboración desinteresada de todos os establecementos habilitados como puntos de venda de abonos e, por suposto, sen a coordinación da directiva, os empregados e os colaboradores da SD Compostela, que fixeron un traballo espectacular nas últimas semanas.

A campaña de abonos non remata aquí, todo o contrario. Na web xa están dispoñibles os novos prezos vixentes a partir do 1 de xullo:

https://sdcompostela.com/gl/aficion/como-hacerse-socio

e dende o club estamos traballando en novas propostas para atraer e convencer a máis afeccionados de que se sumen ó noso proxecto. Quedan casi dous meses ata que comece a tempada e gracias ó voso apoio imos construir un plantel coa humildade e a ambición como sinais de identidade, e da que os nosos socios e seguidores poidan sentirse orgullosos en cada partido.

Youtube

Instagram Compos

Noticias Recientes

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

3 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐎𝐍𝐕𝐎𝐂𝐀𝐓𝐎𝐑𝐈𝐀 🩵🤍🙌 OS NOSOS para o derbi de mañá, ás 16.15 no Estadio da Magdalena, contra o RACING CLUB VILLALBÉS 👨‍🏫 Michel Alonso cita a dezaoito xogadores para o gran encontro en terras chairegas #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | 🗣️ PREVIA de Michel Alonso antes do derbi deste domingo, ás 16.15 na Magdalena, contra o RACING CLUB VILLALBÉS🙌 O técnico destacou a importancia da vitoria para manterse nos postos de playoff#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎟️ 𝐄𝐍𝐓𝐑𝐀𝐃𝐀𝐒 vs RACING CLUB VILLALBÉS 🙌 Estarán a venta o domingo no despacho de billetes do Estadio da Magdalena🎫 Prezo das entradas: 15€. Menores de 14 anos: Gratis 🩵🤍 Agárdanos un gran encontro en terras lucenses#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
Confirmado o próximo partido na casa, un encontro solidario e especial! 🩵🤍⚽️ X25🆚 RS Gimnástica🗓️ 03.03.24⏰ 16.45🏟️ Vero Boquete🤝 𝐏𝐚𝐭𝐫𝐨𝐜𝐢𝐧𝐚 Banco de Alimentos Rías Altas (BALRIAL Santiago)🎟️ Entrada gratuíta para todos aqueles que doen algún dos produtos do listado! 🚪 Os voluntarios do Banco de Alimentos estarán nas Portas de Acceso o día de partido recollendo os produtos que lle fagades chegar!💪 Axuda ao Banco coa súa gran labor, neste caso, achegando alimentos non perecedeiros!#composgimnástica #unnovocamiño ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🩵🤍 O primeiro de moitos ⚽️👏 Hugo Matos estreouse este sábado como goleador en partido oficial da SD Compostela 🙌 Un premio a un encontro e unha tempada redonda para o noso canteirán#composfabril ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.