El pasado fin de semana se disputó la segunda jornada de una Segunda B que en su grupo I sigue mostrándose como una categoría muy igualada. De hecho, solo hay dos equipos que hayan sido capaces de imponerse en sus dos partidos. El Celta B y el Guijuelo, revelación de la pasada temporada y próximo rival de la SD Compostela, que llegará a San Lázaro como colíder.
En esta segunda entrega se produjo el debut del Real Murcia, equipo que había aplazado la primera jornada por el complicado proceso que ha acabado con los pimentoneros en la categoría de bronce. El equipo dirigido por el gallego Aira sorprendió a su ex equipo, el Racing de Ferrol, imponiéndose en A Malata (1-2).
La cuenta de derrotas de los equipos de Galicia la completó el Somozas, que no pudo mantener las buenas sensaciones del estreno liguero y cayó derrotado en Burgos. Sí estrenó su casillero de triunfos el Coruxo, que logró una contundente victoria en Mareo ante el Sporting B (1-3).
A pasada fin de semana disputouse a segunda xornada dunha Segunda B que no seu grupo I segue mostrándose como unha categoría moi igualada. De feito, só hai dous equipos que foron capaces de impoñerse nos seus dous encontros. O Celta B e o Guijuelo, revelación da pasada tempada e próximo rival da SD Compostela, que chegará a San Lázaro como colíder.
Nesta segunda entrega produciuse o debut do Real Murcia, equipo que aplazara a primeira xornada polo complicado proceso que rematou cos pimentoeiros na categoría de bronce. O equipo dirixido polo galego Aira sorprendeu ó seu ex equipo, o Racing de Ferrol, impoñéndose en A Malata (1-2).
A conta de derrotas dos equipos de Galicia completouna o Somozas, que non puido manter as boas sensacións do estreno ligueiro e caeu derrotado en Burgos. Si estreou o seu taboleiro de triunfos o Coruxo, que logrou unha contundente vitoria en Mareo ante o Sporting B (1-3).
Fuente: www.futbolme.com Gr. 1