La SD Compostela y SBC Gasolineras renuevan su acuerdo de colaboración

3 de septiembre de 2014

SBC-GASOLINERAS-PUBLI
La SD Compostela y SBC Gasolineras han renovado su acuerdo de colaboración y la marca de carburantes seguirá formando parte del grupo de patrocinadores que prestan su apoyo a la entidad santiaguesa.

El club le agradece a SBC Gasolineras el apoyo mostrado durante la pasada temporada, con una importante apuesta empresarial que seguirá vigente esta campaña. El Compos espera que la vinculación con SBC continúe en el futuro y le desea mucha suerte a la empresa en sus nuevos proyectos, como la nueva estación de servicio de Ribeira.

Por supuesto, los aficionados que hayan sacado su abono para la temporada 2014-2015 volverán a tener descuento preferencial de 2 céntimos por litro, tanto en gasolina como en diesel, a la hora de repostar en cualquier estación de servicio SBC, en Santiago de Compostela, en A Coruña y también en Ribeira.

Es indispensable presentar el carné de abonado de la presente temporada 2014-2015. Los abonos de la temporada 2013-2014 han dejado de ser válidos para obtener dicho descuento.

Para más información, puedes visitar la web de SBC Gasolineras: www.sbcgasolineras.es
A SD Compostela e SBC Gasolineras renovaron o seu acordo de colaboración e a marca de carburantes seguirá formando parte do grupo de patrocinadores que prestan o seu apoio á entidade santiaguesa.

O club agredécelle a SBC Gasolineras o apoio mostrado durante a pasada tempada, cunha importante aposta empresarial que seguirá vixente esta campaña. O Compos espera que a vinculación con SBC continúe no futuro e deséalle moita sorte á empresa nos seus novos proxectos, como a nova estación de servizo de Ribeira.

Por suposto, os seguidores que sacasen o seu abono para a tempada 2014-2015 volverán ter desconto preferencial de 2 céntimos por litro, tanto en gasolina como en diesel, á hora de repostar en calquera estación SBC, en Santiago de Compostela, en A Coruña e tamén en Ribeira.

É indispensable presentar o carné de abonado da presente tempada 2014-2015. Os abonos da tempada 2013-2014 xa non son válidos para obter dito desconto.

Para máis información, podes visitar a web de SBC Gasolineras: www.sbcgasolineras.es

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

4 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐑Ó𝐍𝐈𝐂𝐀 ✍🤝 O Compos sumou un novo punto en Vilalba tras empatar 0⃣-0⃣ contra o @racingvillalbes🙌 Os nosos seguen en postos de playoff unha semana máis#VillalbésCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

4 hours ago

SD Compostela
🔚 FINALRACING CLUB VILLALBÉS0️⃣-0️⃣COMPOS #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸RACING CLUB VILLALBÉS0⃣-0️⃣COMPOS 🩵🤍 #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒🙌 ONCE do COMPOS para o derbi contra o RACING CLUB VILLALBÉS👨‍🏫 A entrada de David Grande, na punta do ataque, a única novidade na aliñación dos nosos#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 💛🖤#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.