Antonio Quinteiro, presidente de la SD Compostela, se reunió con Ovidio Rodeiro, Director Xeral de Xuventude e Voluntariado para cerrar la renovación del acuerdo de colaboración entre el club y la institución. Para el Compos es muy importante contar con el apoyo de este organismo que presta servicio a los jóvenes de toda Galicia.
Desde la llegada de la nueva directiva en 2011, la SD Compostela ha centrado sus esfuerzos en fortalecer la estructura del fútbol base, dando gran importancia a los jugadores más jóvenes, siendo conscientes de que el futuro del club pasa por las categorías inferiores.
Este proyecto de cantera ha dado un paso más este año con la contratación de Iñaki Alonso como entrenador del primer equipo, un técnico que no duda a la hora de mirar a las categorías inferiores, tal y como ha demostrado en sus últimos equipos. En el Compos ya ha dejado muestras de ese interés por el fútbol base, subiendo a dos jugadores a la plantilla de Segunda B y contando con la presencia de varios juveniles en los entrenamientos del día a día.
Antonio Quinteiro, presidente da SD Compostela, mantivo unha reunión con Ovidio Rodeiro, Director Xeral de Xuventude e Voluntariado, para pechar a renovación do acordo de colaboración entre o clube e a institución. Para o Compos é moi importante contar co apoio deste organismo que realiza un gran traballo prestando servizo ós mozos e mozas de toda Galicia.
Desde a chegada da nova directiva en 2011, a SD Compostela centrou os seus esforzos en fortalecer a estrutura do fútbol base, dándolle gran importancia ós xogadores máis novos, sendo conscientes de que o futuro do clube pasa polas categorías inferiores.
Este proxecto de canteira dou un paso máis este ano coa contratación de Iñaki Alonso como adestrador do primeiro equipo, un técnico que non dubida á hora de mirar ás categorías inferiores, tal e como demostrou nos seus últimos equipos. No Compos xa deixou mostras dese interés polo fútbol base, subindo a dous xogadores ó plantel de Segunda B e contando coa presencia de varios xuvenís nos adestramentos do día a día.