La SD Compostela se impone al Marino de Luanco pese a jugar con diez los últimos 20 minutos

11 de octubre de 2014

MARINO DE LUANCO (0): Rafa Ponzo; Pablo Suárez-José Ángel-Boris-Guaya; Espolita-Imanol (Semedo, min.74); Omar-Yeo (Dudi, min.54)-Fran Pastor; Alan Avila (Alejandro, min.54)

SD COMPOSTELA (1): Ramón; Josu-Catú-Alcañiz-Jimmy; Iván Moya; Fondevila-Teles (Quim Araujo, min.66)-Manu Rodríguez-Manu Moreira (Castiñeiras, min.85); Borja Navarro (Mensha, min.93).

Goles: 0-1, min.52: Manu Rodríguez.

La SD Compostela volvió a la senda del triunfo en Luanco después de imponerse en un encuentro muy igualado. El conjunto de Iñaki Alonso aprovechó el buen inicio de la segunda parte vencer al Marino a pesar de jugar con diez los últimos 20 minutos por la expulsión de Fondevila. El tanto de Manu Rodríguez le permite al Compos sumar la tercera jornada sin perder a domicilio, logrando siete puntos de nueve posibles.

En los primeros 45 minutos ninguno de los dos equipos fue capaz de hacerse con el control de la pelota y se vieron muy pocas ocasiones. Sólo el balón parado provocó algún peligro, como una falta lateral que se paseó por delante de la meta de Ramón o un saque de esquina bien ejecutado por Teles. El balón le llegó a Jimmy, que disparó demasiado centrado cuando estaba solo en la frontal del área.

Al Compos le costó mucho conectar con Borja Navarro, que intentó buscarle la espalda a la defensa asturiana en todo momento, mientras que el Marino volcó su juego hacia la banda derecha, donde Fran Pastor fue el jugador más incisivo de los locales.

Los de Iñaki Alonso salieron mejor en la segunda parte y Borja Navarro estuvo a punto de adelantar a nuestro equipo en la primera jugada de ataque. El asturiano se quedó solo ante Rafa Ponzo pero estrelló su remate a bocajarro en la pierna del portero. El que no perdonó fue Manu Rodríguez pocos minutos después. Fondevila se deshizo de varios rivales y diseñó una jugada que terminó con el balón en el segundo palo para que el capitán del Compos marcase a placer.

La reacción del Marino no se hizo esperar y a punto estuvieron los locales de empatar en dos ocasiones. Primero Josu, que despejó en el área pequeña cuando Espolita entraba para empujar el balón, y después la falta de puntería de Alejandro evitaron la igualada. El atacante asturiano, recién entrado en el terreno de juego, no acertó a rematar cuando estaba solo en el segundo palo.

El partido se complicó todavía más con la rigurosa expulsión de Fondevila, que vio la roja directa por una falta en el centro del campo. La superioridad numérica y los cambios le dieron alas al rival, que encerró al Compos en su campo. Fue en ese momento cuando salió a relucir el oficio y la capacidad de sufrimiento de nuestros jugadores, que apenas concedieron ocasiones en los últimos minutos y lograron conservar la ventaja en el marcador.
A SD Compostela volveu á senda do triunfo en Luanco despois de impoñerse nun encontro moi igualado. O conxunto de Iñaki Alonso aproveitou o bo inicio da segunda parte vencer o Marino a pesar de xogar con dez os últimos 20 minutos pola expulsión de Fondevila. O tanto de Manu Rodríguez permítelle ao Compos sumar a terceira xornada sen perder a domicilio, logrando sete puntos de nove posibles.

Nos primeiros 45 minutos ningún dos dous equipos foi capaz de facerse co control da pelota e víronse moi poucas ocasións. O balón parado foi o único que provocou algún perigo, como unha falta lateral que se paseou por diante da meta de Ramón ou un saque de esquina ben executado por Teles. O balón chegoulle a Jimmy, que disparou demasiado centrado cando estaba só na frontal da área.

Ao Compos custoulle moito conectar con Borja Navarro, que tentou buscarlle as costas á defensa asturiana en todo momento, mentres que o Marino volcou o seu xogo cara á banda dereita, onde Fran Pastor foi o xogador máis incisivo dos locais.

Os de Iñaki Alonso saíron mellor na segunda parte e Borja Navarro estivo a punto de adiantar o noso equipo na primeira xogada de ataque. O asturiano quedou só ante Rafa Ponzo pero estrelou o seu remate a queimarroupa na perna do porteiro. O que non perdoou foi Manu Rodríguez poucos minutos despois. Fondevila desfíxose de varios rivais e deseñou unha xogada que rematou co balón no segundo pau para que o capitán do Compos marcase pracer.

A reacción do Marino non se fixo esperar e a punto estiveron os locais de empatar en dúas ocasións. Primeiro Josu, que despexou na área pequena cando Espolita entraba para empurrar o balón, e despois a falta de puntaría de Alejandro evitaron a igualada. O atacante asturiano, recén entrado no terreo de xogo, non acertou a rematar cando estaba só no segundo pau.

O partido complicouse aínda máis coa rigorosa expulsión de Fondevila, que viu o vermello directo por unha falta no centro do campo. A superioridade numérica e os cambios déronlle ás ao rival, que encerrou o Compos no seu campo. Foi nese momento cando saíu a relucir o oficio e a capacidade de sufrimento dos nosos xogadores, que apenas concederon ocasións nos últimos minutos e lograron conservar a vantaxe no marcador.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

5 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐑Ó𝐍𝐈𝐂𝐀 ✍🤝 O Compos sumou un novo punto en Vilalba tras empatar 0⃣-0⃣ contra o @racingvillalbes🙌 Os nosos seguen en postos de playoff unha semana máis#VillalbésCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 hours ago

SD Compostela
🔚 FINALRACING CLUB VILLALBÉS0️⃣-0️⃣COMPOS #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸RACING CLUB VILLALBÉS0⃣-0️⃣COMPOS 🩵🤍 #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒🙌 ONCE do COMPOS para o derbi contra o RACING CLUB VILLALBÉS👨‍🏫 A entrada de David Grande, na punta do ataque, a única novidade na aliñación dos nosos#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

7 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 💛🖤#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.