Resultados del fútbol base en el fin de semana

21 de octubre de 2014

Juvenil A
Santiago de Compostela 1-3 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 6ª Jornada)

Compos: Lucas; Artur, Luís, Baliño, Ander; Miguel, Juan, Falcón; Rial, Alex y Javi Lorenzo. Suplentes: Darío, Santi Hernández, Cristian y Adrián Barrio.

Victoria del juvenil “A” en el derbi de la categoría. Los blanquiazules salieron muy enchufados desde el inicio del partido y ya en el minuto 1, tras jugada de estrategia en un córner, se adelantaría Luís a su marcador para poner el 0-1. En el minuto 4 y en una bonita jugada Rial, tras un rechace, ponía el 0-2. A partir de ahí la SD comenzó a controlar el balón aunque permitiendo tímidos acercamientos al conjunto local. En el último minuto de la primera parte con un disparo desde fuera del área reducía distancias el rival. La segunda parte fue más pareja, pero sin claras ocasiones para ninguno de los dos equipos. Juan tras remate de cabeza de un rechace del portero, ponía el 1-3 en el minuto 90.

Juvenil B
SD Compostela 3-0 Callobre (Primera Autonómica, jornada 7ª)

Sandro, Juan Rial, Abel, Jesús (Darío), Oscar Boo, Pablo Souto (Xabi), Antón (Borja Rey), Fabi (Manu), Iago, Javi Pereira (Louzan) y Borja Miguez.

Victoria del Compos B juvenil ante un rival duro e incómodo como es el Callobre. Desde el principio, el Compos tomó el control del partido a base de juego combinado y se puso por delante en el marcador con un gol de Borja Miguez al comienzo de la primera parte. A pesar de numerosas ocasiones, el equipo no fue capaz de aumentar la ventaja en ese período y Sandro, con una buena mano, impidió que el equipo visitante empatara la contienda en la única ocasión que tuvo en todo el partido.

En la segunda parte y con la misma tónica, con el Compos dominando, Iago primero, y Manu después (3 goles en 3 partidos), certificaron la victoria blanquiazul.

Juvenil C
AD Manuel Peleteiro 3-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 3ª)

Compos: Xosé- Jorge Noya, Alvaro, Anxo, Fran- Emanuel, Carlos, Prol, Parcero, Charly- Nacho. Suplentes: Iago Maril, Carballo, Manuel César y Manu Márquez.

Nuestro equipo fue capaz de hacerse poseedor del balón y crear claras ocasiones ante un rival más curtido y superior físicamente. En la primera parte, la falta de suerte en los metros finales fue penalizada ante un equipo que aprovechó con gran efectividad los dos acercamientos a portería de los que dispuso.

En el segundo tiempo más de lo mismo, el Compos asumiendo el peso del partido ante un rival que se replegó y utilizó rápidos contraataques como arma ofensiva. En los minutos finales, con nuestro equipo volcado al ataque y cuando ya empezaba a acusar el gran despliegue físico realizado durante el partido, el rival sentenció el marcador.

Cadete A
SD Compostela 0-1 Xallas de Santa Comba (Liga Gallega, jornada 6ª)

Compos: Adrian, Carlos, Iván, Diego, Marcos F, Brais, Fran, Guillen, Xandre, Anxo y Manel. Suplentes: Seijas, Paulo, Liste y David.

Un mal rechace en el minuto 11′ de la primera provocó el gol que a la postre le valdría a los xalleiros para sumar su primera victoria en el campeonato de liga y de paso adelantar a nuestro equipo en la clasificación general. Los cadetes no estuvieron afortunados, con muchas imprecisiones en el juego, sin conseguir llegar con peligro a la portería rival.

Cadete B
SD Compostela 1-1 Oroso (Segunda Autonómica, jornada 4ª)

Compos: Gago – Iago, Daniel, Diego, Alvaro – Lois, Pedro, Guillén – Adrian, Brais, Liste. Suplentes: Santi, Joselu, Denis, Goyos, Antelo.

El equipo sacó un punto ante un buen rival en un partido en el que dominó el balón, aunque sin demasiada profundidad, y donde mostró de nuevo una mejoría defensiva evidente. Pese a eso, el Oroso se adelanto en una jugada aislada al inicio del encuentro donde faltó contundencia en el despeje. La SD dominaba el balón pero le costaba llegar. Antes del descanso, Liste en una jugada personal ponía el empate.

En la segunda parte nuestro equipo jugó más directo, intentando aprovechar la superioridad física ante el rival, llegando más veces a portería pero sin acierto. El Oroso tuvo una buena oportunidad a la contra, bien solventada por Santi, mientras el Compos siguió dominando el partido sin acierto.

Infantil
SD Compostela 2-0 At. Fátima (Segunda Autonómica, jornada 7ª)

Compos: Adrian. Marcos-Alex-Diego-Santi.  María-Rodri-Marta-Raúl-Pedro- Koke. Suplentes: Júan. Oscar. Andrés. Nach. Mata

Partido muy igualado donde la SD Compostela consiguió los 3 puntos por 2-0 a pesar de no jugar un buen partido con la intensidad y nivel de juego que nos tenía acostumbrados.

El 0-0 al descanso demuestra la igualdad en el encuentro, donde ningún equipo era capaz de hacerse con la posesión de balón y enlazar jugadas. Como consecuencia de esto las escasas ocasiones de peligro, más claras por parte del Compos, fueron solventadas por el portero y los postes.

La segunda parte empezó similar, pero el paso de los minutos hizo que el Compos empezara a encontrar más espacios, combinara un poco más y se acercase continuamente a la portería rival. Santi en una buena jugada individual lograría adelantar a los locales y Pedro en un saque de esquina anotaría el 2-0 final.

Alevín A
Victoria 1-4 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 3ª)

Compos: Hugo; Martin, Federico; Ruben, Calatayud, Anxo, Yago y Jaime.
Suplentes: Naidem y David

Partido con poca historia en el que el Compos se adelantó rápido en el marcador y dominó ante un rival que apenas presentó batalla. Los canteranos hicieron un gran encuentro tanto en defensa como en ataque y siguen en buena línea.

Alevín B
Oroso 10-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 3ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Álvaro, Adrián, Samu, RodrieAntón. Suplentes: Martin B, Jorge e Ian.

El Alevín sufrió una dura goleada ante un rival superior físicamente que se adelantó muy pronto en el marcador. Nuestros canteranos trataron de sacar el balón jugado en todo momento, pero los errores en la salida de balón provocaron que el resultado al descanso fuese de 6-0.

El Compos creó alguna ocasión más en la segunda parte, pero no fue capaz de conseguir batir al portero rival.

Bejamín A
SD Compostela 3-1 Compañía de María (Primera Autonómica, jornada 3ª)

Compos: Mario, Pablo García, Pablo López, Oscar, Jandro, Tomás, Lucas y Alex. Suplentes: Endika, Roi y Alejandro Gondelle

Primera victoria del benjamín en esta temporada. Se impusieron nuestros canteranos en un partido disputado pero controlado desde el inicio con un tempranero gol de Alex. Pablo García hacía de penalti en el minuto 20 el 2-0, pero el conjunto visitante reducía distancias justo antes del descanso. Eso no afectó al Compos que salió dispuesto a llevarse el partido en la segunda parte. Tomás, con un disparo colocado ponía el 3-1 final a falta de 10 minutos.

Bejamín B
Escola Deportiva Santiago 7-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 1ª)

Compos: Roi, Alejandro Gondelle, Santi, Andres, Nicole, Lucas, Mateo, Raul. Suplentes: Sheila, Tobias.

Era el primer partido del equipo y se noto mucho el nerviosismo en los más nuevos. Aun así y ante un equipo más conjuntado, el equipo rindió bastante bien a nivel defensivo. Cabe destacar tanto a Roi con muchas y buenas intervenciones y Alejandro, que cortó y evito muchas posibles ocasiones.

El Compos aguantó durante la mitad de la primera parte con el marcador inicial de 0-0. En un disparo desde fuera del área llegaría el primer tanto. Ahí se produjo un pequeño bajón, cometiendo algunos errores en la salida del balón y a nivel defensivo, encajando otros 3 tantos antes del descanso.

Tras unos ajustes, equipo volvió a dar la cara al inicio del segundo tiempo, llegando a disfrutar incluso de alguna ocasión por medio de Lucas. A partir del ecuador de la segunda parte la SD encajaría los 3 tantos finales, el último sobre el pitido final con el que se acababa el partido.

Xuvenil A
Santiago de Compostela 1-3 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 6ª Xornada)

Compos: Lucas; Artur, Luís, Baliño, Ander; Miguel, Juan, Falcón; Rial, Alex y Javi Lorenzo. Suplentes: Darío, Santi Hernández, Cristian y Adrián Barrio.

Victoria do xuvenil no derbi da categoría. Os branquiazuis saíron moi enchufados dende o inicio do partido e xa no minuto 1, tras xogada de estratexia nun córner, se adiantaría Luís ao seu marcador para poñer o 0-1. No minuto 4 e nunha bonita xogada, Rial, tras un rexeitamento, poñía o 0-2. A partir de aí a SD comezou a controlar o balón aínda que permitindo tímidos achegamentos ao conxunto local. No último minuto do primeiro tempo, cun disparo dende fóra da área, reducía distancias o rival. A segunda parte foi máis parella, pero sen claras ocasións para ningún dos dous equipos. Juan tras remate de cabeza nun rexeitamento do porteiro, poñía o 1-3 no minuto 90.

Xuvenil B
SD Compostela 3-0 Callobre (Primeira Autonómica, xornada 7ª)

Compos: Sandro, Juan Rial, Abel, Jesús (Darío), Oscar Boo, Pablo Souto (Xabi), Antón (Borja Rey), Fabi (Manu), Iago, Javi Pereira (Louzan) y Borja Miguez.

Vitoria do Compos ante un rival duro e incómodo como é o Callobre. Dende o principio, o Compos colleu o control do partido a base de xogo combinado e púxose por diante no marcador cun gol de Borja Miguez ao comezo da primeira parte. A pesar de numerosas ocasións, o equipo non foi capaz de aumentar a vantaxe nese período e Sandro, cunha boa man, impediu que o equipo visitante empatase a contenda na única ocasión que tivo en todo o partido.

Na segunda parte e coa mesma tónica, co Compos dominando, Iago primeiro, e Manu despois (3 goles en 3 partidos), certificaron a vitoria branquiazul.

Xuvenil C
AD Manuel Peleteiro 3-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 3ª)

Compos: Xosé- Jorge Noya, Alvaro, Anxo, Fran- Emanuel, Carlos, Prol, Parcero, Charly- Nacho. Suplentes: Iago Maril, Carballo, Manuel César y Manu Márquez.

O noso equipo foi capaz de facerse posuidor do balón e crear claras ocasións ante un rival máis curtido e superior fisicamente. Na primeira parte, a falta de sorte nos metros finais foi penalizada ante un equipo que aproveitou con grande efectividade os dous achegamentos a portería dos que dispuxo.

No segundo tempo máis do mesmo, o Compos asumindo o peso do partido ante un rival que se repregou e utilizou rápidos contraataques como arma ofensiva. Nos minutos finais, co noso equipo volcado ao ataque e cando xa empezaba a acusar o gran despregamento físico realizado durante o partido, o rival sentenciou o marcador.

Cadete A
SD Compostela 0-1 Xallas de Santa Comba (Liga Galega, jornada 6ª)

Compos: Adrian, Carlos, Iván, Diego, Marcos F, Brais, Fran, Guillen, Xandre, Anxo y Manel. Suplentes: Seijas, Paulo, Liste y David.

Un mal rexeitamento no minuto 11′ da primeira parte provocou o gol que ao cabo lle valería aos xalleiros para sumar a súa primeira vitoria no campionato de liga e de paso adiantar ao noso equipo na clasificación xeral. Os cadetes non estiveron afortunados, con moitas imprecisións no xogo, sen conseguir chegar con perigo á portería rival.

Cadete B
SD Compostela 1-1 Oroso (Segunda Autonómica, xornada 4ª)

Compos: Gago – Iago, Daniel, Diego, Alvaro – Lois, Pedro, Guillén – Adrian, Brais, Liste. Suplentes: Santi, Joselu, Denis, Goyos, Antelo.

O equipo sacou un punto ante un bo rival nun partido no que dominou o balón, aínda que sen demasiada profundidade, e onde mostrou de novo unha melloría defensiva evidente. Malia iso, o Oroso púxose por diante nunha xogada illada ao inicio do encontro onde faltou contundencia no rexeitamento. A SD dominaba o balón pero custáballe chegar. Antes do descanso, Liste nunha xogada persoal poñía o empate.

Na segunda parte o noso equipo xogou máis directo, intentando aproveitar a superioridade física ante o rival, chegando máis veces a porta, pero sen acerto. O Oroso tivo unha boa oportunidade á contra, ben solucionada por Santi, mentres o Compos seguiu dominando o partido sen lograr o tanto do triunfo.

Infantil
SD Compostela 2-0 At. Fátima (Segunda Autonómica, xornada 7ª)

Compos: Adrian. Marcos-Alex-Diego-Santi.  María-Rodri-Marta-Raúl-Pedro- Koke. Suplentes: Júan. Oscar. Andrés. Nach. Mata

Partido moi igualado onde a SD Compostela conseguiu os 3 puntos por 2-0 a pesar de non xogar un bo partido coa intensidade e nivel de xogo que nos tiña afeitos.

O 0-0 ao descanso demostra a igualdade no encontro, onde ningún equipo era capaz de conseguir a posesión de balón e enlazar xogadas. Como consecuencia disto as escasas oportunidades de perigo, máis claras por parte do Compos, foron solucionadas polo porteiro e os postes.

A segunda parte empezou similar, pero o paso dos minutos fixo que o Compos empezase a encontrar máis espazos, combinase un pouco máis e se achegase continuamente á porta rival. Santi nunha boa xogada individual lograría adiantar aos locais e Pedro nun saque de esquina anotaría o 2-0 final.

Alevín A
Victoria 1-4 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 3ª)

Compos: Hugo; Martin, Federico; Ruben, Calatayud, Anxo, Yago y Jaime.
Suplentes: Naidem y David

Partido con pouca historia no que o Compos se adiantou rápido no marcador e dominou ante un rival que apenas presentou batalla. Os canteiráns fixeron un gran encontro tanto en defensa coma en ataque e seguen en boa liña.

Alevín B
Oroso 10-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 3ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Álvaro, Adrián, Samu, RodrieAntón. Suplentes: Martin B, Jorge e Ian.

O Alevín sufriu unha dura goleada ante un rival superior fisicamente que se adiantou moi pronto no marcador. Os nosos canteiráns trataron de sacar o balón xogado en todo momento, pero os erros na saída dende atrás provocaron que o resultado ao descanso fose de 6-0. O Compos creou algunha ocasión máis na segunda parte, pero non foi capaz de conseguir bater o porteiro rival.

Bexamín A
SD Compostela 3-1 Compañía de María (Primeira Autonómica, xornada 3ª)

Compos: Mario, Pablo García, Pablo López, Oscar, Jandro, Tomás, Lucas y Alex. Suplentes: Endika, Roi y Alejandro Gondelle

Primeira vitoria do benxamín nesta tempada. Impuxéronse os nosos canteiráns nun partido disputado pero controlado dende o inicio cun temperán gol de Alex. Pablo García facía de penalti no minuto 20 o 2-0, pero o conxunto visitante reducía distancias xusto antes do descanso. Iso non afectou ao Compos que saíu disposto a levarse o partido na segunda parte. Tomás, cun disparo colocado poñía o 3-1 final a falta de 10 minutos.

Bexamín B
Escola Deportiva Santiago 7-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 1ª)

Compos: Roi, Alejandro Gondelle, Santi, Andres, Nicole, Lucas, Mateo, Raul. Suplentes: Sheila, Tobias.

Era o primeiro partido do equipo e notouse moito o nerviosismo dos máis novos. Aínda así e ante un equipo máis conxuntado, o equipo rendiu bastante ben a nivel defensivo. Cabe destacar tanto a Roi, con moitas e boas intervencións, e a Alejandor, que cortou e evitou moitas posibles ocasións.

O Compos aguantou durante a metade da primeira parte co marcadador inicial de 0-0. Nun disparo dende fora da área chegaría o primeiro tanto. Aí produciuse un pequeno baixón, cometendo algúns erros na saída de balón e a nivel defensivo, encaixando outros 3 tantos antes do descanso.

Tras uns axustes, o equipo volveu a dar a cara ó inicio do segundo tempo, chegando a gozar de de alguna ocasión por medio de Lucas. A partir do ecuador da segunda parte, a SD encaixaría os tres goles finales.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

22 hours ago

SD Compostela
𝐏𝐑𝐄𝐓𝐄𝐌𝐏𝐀𝐃𝐀 𝟐𝟒.𝟐𝟓 ⚽️ Confirmado un novo amigable de verán para os nosos🏆 I Trofeo Mercado La Galiciana 🆚 Club Deportivo Arenteiro 🗓️ 26 de xullo🏟️ Baltar ⌚️ 19.30#PretempadaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
Jaime Santos non seguirá na SD Compostela Moitas grazas polo teu compromiso e traballo e moita sorte para o futuro✍️ sdcompostela.com/2024/07/12/jaime-santos-despedida-sd-compostela/ ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
SD Compostela's cover photo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Lanzamos Quérote Compos, a Campaña de Abonos para a Tempada 24/25🗓️ Dispoñible a partir do luns!🤝 20% de desconto para renovacións (25% para integrantes das peñas)🎫 15€ co Carné Xove 🙌 E moito máis 👉 + info 🔜#quérotecompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.