Resultados del fútbol base en el fin de semana

28 de octubre de 2014

Este fin de semana se jugaron ocho encuentros de nuestros equipos de fútbol base con varios resultados destacados como la goleada del Juvenil A al Celta B o un nuevo triunfo del Infantil, que ya es líder de su categoría:

Juvenil A:
SD Compostela 6-0 RC Celta B (Liga Nacional Juvenil, 7ª Jornada)

Compos: Lucas, Adrián Barrio, Rial, Luis, Baliño, Miguel, Santi Hernández, Alex, Juan Rey, Javi Lorenzo y Dario. Suplentes:  Iago, Xavi, Falcón, Ander y Xandre.

El Juvenil A del Compos goleó al RC Celta B en el derbi de Liga Nacional. Se trata de un gran resultado para nuestra cantera, ante uno de los rivales más fuertes de la categoría que contaba con hasta cinco internacionales en sus filas.

Nuestros canteranos se impusieron con claridad después de un inicio arrollador que les permitió ir ganando 3-0 a los 25 minutos de la primera parte e irse al descanso con 4-0. En la segunda parte el Compos mantuvo la seriedad defensiva y con el paso de los minutos el conjunto vigués bajó los brazos, lo que propició dos nuevos tantos santiagueses.

El gran protagonista de la tarde fue Darío, autor de un hat-trick. Falcón, en dos ocasiones, y Juan fueron los otros goleadores.

Juvenil C:
SD Compostela 3-2 Oroso (Segunda Autonómica, jornada 4ª)

Primera victoria de la temporada para el Juvenil C, que tomó la iniciativa del partido desde el primer momento, haciéndose con la posesión del balón y moviéndolo con criterio. Este dominio hizo que nuestros chicos se pusieran 2-0 en el marcador en la primera parte, aunque pudo llegar algún gol más.

La segunda parte comenzó igual, el Compos seguía dominando y el Oroso intentando contraataques que fueron bien neutralizados por la defensa de nuestro equipo. Con el paso de los minutos el Oroso comenzó a colgar balones, fruto de uno y en un rechace llegó el primer gol visitante. El empate llego después de que en una jugada sin aparente peligro el árbitro señalara penalti, oportunidad que no desaprovechó el equipo visitante. En los últimos minutos Diego Prol puso la justicia en el marcador a los méritos de ambos conjuntos al mandar a la escuadra una falta desde la frontal del área.

Cadete A:
Lugo B 5-2 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 7ª)

Compos: Adrian, Diego Mariño, Iván, Carlos, Marcos, David, Xandre, Anxo, Silva, Fran y Seijas. Suplentes: Paulo, Brais, Guillén, Manel y Iago Antelo

El Cadete sufrió una derrota en Lugo ante un equipo que fue superior en el cómputo general del encuentro. La primera parte fue igualada y nuestros canteranos consiguieron aguantar las embestidas locales para irse al descanso 2-1.

Pero en el segundo tiempo los lucenses marcaron dos goles más en los primeros minutos, lo que puso el partido muy complicado. Fran y Seijas fueron los autores de los tantos del Compos.

Cadete B:
Atlético Fátima 0-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 5ª)

Compos: Santi – Iago,Antelo,Carlos,Alvaro Fonte – Daniel,Diego Mariño,Lois Docampo,Guillén – Manu Liste, Brais Suplentes : Gago, Denis, Adrián , Lois Cerviño.

El equipo sacó un buen punto ante un duro rival y en un campo muy complicado. En la primera parte, el Compostela fue superior a su rival, presionando desde el inicio en campo contrario, sin permitir al Fatima pudiera elaborar su juego. El primer tiempo se jugó prácticamente en la mitad de campo contrario, aunque sin ocasiones claras. En defensa, el equipo mantuvo una intensidad y una concentración impecables, lo que permitió que Santi no tuviese que hacer ninguna intervención. El Compos tuvo dos claras oportunidades a balón parado antes del descanso para ponerse por delante pero no fue capaz.

En la segunda mitad, el equipo acusó el intenso calor y el gran despliegue físico, y fue menos intenso, permitiendo más distancia entre sus líneas y más llegadas del equipo rival. En los minutos finales, cada equipo dispuso de una clara oportunidad de hacer gol, pero el buen hacer de los porteros lo evitó.

Infantil:
Compañía de María 0-6 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 8ª)

Compos: Adrian. Andrés-Alex-Mata-Oscar. Marta-Rodri-Juan-Raúl-Pedro.Nach Suplentes: Santi. David. Celes. Marcos. Manel.

Partido sin complicaciones para el Compos. El encuentro estuvo dominado en todo momento por los jugadores de la SD, que se marcharían al descanso con una ventaja de 0-3 goles a pesar de no realizar una buena primera parte en lo que a juego se refiere. Raúl, Mata y Oscar fueron los autores.

En la segunda mitad el Compos mejoró el nivel de juego combinando mucho más y generando más espacios. Así gozarían de muchas oportunidades. Celes, David y Manel pondrían el 0-6 final sin que los locales se acercaran con peligro a la portería defendida por Adrián.

Alevín A:
SD Compostela 5-1 Villestro (Primera Autonómica, jornada 4ª)

Compos: Hugo; Martin, Federico; Ruben, Anxo; Rodrigo, Yago y David.
Suplentes: Naidem, Jaime y Calatayud

Victoria contundente de nuestros canteranos en un encuentro que comenzó con problemas después de un error defensivo que propició el tanto visitante. Pero el Compos se repuso y consiguió darle la vuelta al marcador antes del descanso. En la segunda parte sentenció gracias a un buen juego colectivo y mucha efectividad ante la portería contraria.

Alevín B:
SD Compostela 3-0 Peleteiro B (Segunda Autonómica, jornada 4ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Martín B, Adrián, Samu, ÁlvaroeAntón. Suplentes: Jorge e Ian.

El Compos salió fuerte al partido y a los 11 minutos ya ganaba 2-0 gracias a dos buenos goles de Samu, el mejor del encuentro. Nuestros canteranos siguieron moviendo el balón con la tranquilidad del marcador hasta que Martín sentenció con el 3-0 final gracias a un disparo desde la frontal a la salida de un saque de esquina.

Bejamín B:
SD Compostela 0-10 Victoria (Segunda Autonómica, jornada 2ª)

Compos: Roi, Alejandro, Santiago, Andres, Nicole, Lucas, Raul y Laura. Suplentes Sheila y Juan.

Partido muy malo, con muchas imprecisiones y total falta de concentración en la mayoría de los niños. Destacar a Roi, que a pesar de la goleada tuvo una actuación destacada para evitar que el marcador fuese mayor.

El rival se mostró muy superior y aprovechó los continuos errores en la salida de balón del conjunto santiagués, que trató de salir jugando en todo momento.
Este fin de semana xogáronse oito encontros dos nosos equipos de fútbol base con varios resultados destacados como a goleada do Xuvenil A ao Celta B ou un novo triunfo do Infantil, que xa é líder da súa categoría:

Xuvenil A:
SD Compostela 6-0 RC Celta B (Liga Nacional Xuvenil, Xornada 7ª)

Compos: Lucas, Adrián Barrio, Rial, Luis, Baliño, Miguel, Santi Hernández, Alex, Juan Rey, Javi Lorenzo e Dario. Suplentes: Iago, Xavi, Falcón, Ander e Xandre.

O Xuvenil A do Compos goleou ao RC Celta B no derbi de Liga Nacional. Trátase dun gran resultado para a nosa canteira, ante un dos rivais máis fortes da categoría que contaba con ata cinco internacionais nas súas filas.

Os nosos canteiráns impuxéronse con claridade despois dun inicio imparable que lles permitiu ir gañando 3-0 aos 25 minutos da primeira parte e irse ao descanso con 4-0. Na segunda parte o Compos mantivo a seriedade defensiva e co paso dos minutos o conxunto vigués baixou os brazos, o que propiciou dous novos tantos santiagueses.

O gran protagonista da tarde foi Darío, autor dun hat-trick. Falcón, en dúas ocasións, e Juan foron os outros goleadores.

Xuvenil C:
SD Compostela 3-2 Oroso (Segunda Autonómica, xornada 4ª)

Primeira vitoria da tempada para o Xuvenil C, que tomou a iniciativa do partido dende o primeiro momento, conseguindo a posesión do balón e movéndoo con criterio. Este dominio fixo que os nosos rapaces se puxesen 2-0 no marcador na primeira parte, aínda que puido chegar algún gol máis.

A segunda comezou igual, o Compos seguía dominando e o Oroso intentando contraataques que foron ben neutralizados pola defensa do noso equipo. Co paso dos minutos o Oroso comezou a colgar balóns, froito dun e nun rexeitamento chegou o primeiro gol visitante. O empate veu despois de que nunha xogada sen aparente perigo o árbitro sinalase penalti, oportunidade que non desaproveitou o equipo visitante. Nos últimos minutos Diego Prol puxo a xustiza no marcador aos méritos de ambos os dous conxuntos ao mandar á escadra unha falta dende a frontal da área.

Cadete A:
Lugo B 5-2 SD Compostela (Liga Galega, xornada 7ª)

Compos: Adrian, Diego Mariño, Iván, Carlos, Marcos, David, Xandre, Anxo, Silva, Fran e Seijas. Suplentes: Paulo, Brais, Guillén, Manel e Iago Antelo

O Cadete sufriu unha derrota en Lugo ante un equipo que foi superior no cómputo xeral do encontro. A primeira parte foi igualada e os nosos canteiráns conseguiron aguantar as acometidas locais para irse ao descanso 2-1.

Pero no segundo tempo os lucenses marcaron dous goles máis nos primeiros minutos, o que puxo o partido moi complicado. Fran e Seijas foron os autores dos tantos do Compos.

Cadete B:
Atlético Fátima 0-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 5ª)

Compos: Santi – Iago,Antelo,Carlos,Alvaro Fonte – Daniel,Diego Mariño,Lois Docampo,Guillén – Manu Liste, Brais. Suplentes: Gago, Denis, Adrián, Lois Cerviño.

O equipo sacou un bo punto ante un duro rival e nun campo moi complicado. Na primeira parte, o Compostela foi superior ao seu rival, presionando dende o inicio en campo contrario, sen permitir que o Fatima puidera elaborar o seu xogo. O primeiro tempo xogouse practicamente na metade de campo contrario, aínda que sen ocasións claras. En defensa, o equipo mantivo unha intensidade e unha concentración impecables, o que permitiu que Santi non tivese que facer ningunha intervención. O Compos tivo dúas claras oportunidades a balón parado antes do descanso para poñerse por diante pero non foi capaz.

Na segunda metade, o equipo acusou a intensa calor e o gran despregamento físico, e foi menos intenso, permitindo máis distancia entre as súas liñas e máis chegadas do equipo rival. Nos minutos finais, cada equipo dispuxo dunha clara oportunidade de facer gol, pero o bo facer dos porteiros evitouno.

Infantil:
Compañía de María 0-6 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 8ª)

Compos: Adrian. Andrés-Alex-Mata-Oscar. Marta-Rodri-Juan-Raúl-Pedro.Nach Suplentes: Santi. David. Celes. Marcos. Manel.

Partido sen complicacións para o Compos. O encontro estivo dominado en todo momento polos xogadores da SD, que marcharían ao descanso cunha vantaxe de 0-3 goles a pesar de non realizar unha boa primeira parte no que a xogo se refire. Raúl, Mata e Oscar foron os autores.

Na segunda parte o Compos mellorou o nivel de xogo combinando moito máis e xerando máis espazos. Así gozarían de moitas oportunidades. Celes, David e Manel poñerían o 0-6 final sen que os locais se achegasen con perigo á portería defendida por Adrián.

Alevín A:
SD Compostela 5-1 Villestro (Primeira Autonómica, xornada 4ª)

Compos: Hugo; Martin, Federico; Ruben, Anxo; Rodrigo, Yago e David.
Suplentes: Naidem, Jaime e Calatayud

Vitoria contundente dos nosos canteiráns nun encontro que comezou con problemas despois dun erro defensivo que propiciou o tanto visitante. Pero o Compos repúxose e conseguiu darlle a volta ao marcador antes do descanso. Na segunda parte sentenciou grazas a un bo xogo colectivo e moita efectividade ante a portería contraria.

Alevín B:
SD Compostela 3-0 Peleteiro B (Segunda Autonómica, xornada 4ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Martín B, Adrián, Samu, ÁlvaroeAntón. Suplentes: Jorge e Ian.

O Compos saíu forte ao partido e aos 11 minutos xa gañaba 2-0 grazas a dous bos goles de Samu, o mellor do encontro. Os nosos rapaces seguiron movendo o balón coa tranquilidade do marcador ata que Martín sentenciou co 3-0 final grazas a un disparo dende a frontal á saída dun saque de esquina.

Bejamín B:
SD Compostela 0-10 Victoria (Segunda Autonómica, xornada 2ª)

Compos: Roi, Alejandro, Santiago, Andres, Nicole, Lucas, Raul e Laura. Suplentes Sheila e Juan.

Partido moi malo, con moitas imprecisións e total falta de concentración na maioría dos nenos. Destacar a Roi, que a pesar da goleada tivo unha actuación destacada para evitar que o marcador fose maior.

O rival mostrouse moi superior e aproveitou os continuos erros na saída de balón do conxunto santiagués, que tratou de saír xogando en todo momento.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌 UN DOS NOSOS 🩵🤍💪 Samu Rodríguez renova ata 2026👉 O capitán e #JugadorCincoEstrellas desta tempada chegará ás 10 tempadas como branquiazul Samuel Rodriguez Noya 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/05/23/un-puntal-para-el-compos-samu-rodriguez-dos-anos-mas-de-blanquiazul/#samu2026 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Grazas, Pato!🎙️ Rolda de prensa de despedida do porteiro tras seis tempadas defendendo a portería branquiazul 🧤🤝 Sempre un dos nosos! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
⚽️ Semana de adestramentos👉 O equipo inicia unha nova semana con catro sesións previstas, todas elas no campo do Sergas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.