Álvaro Lemos, que el pasado 31 de septiembre se sometió a una artroscopia para eliminar las molestias en su rodilla, ya está recuperado. El interior se incorporó esta mañana a los entrenamientos con el resto del grupo y realizó la mayor parte de la sesión sin ningún problema, con la única excepción de un ejercicio de máxima intensidad, en el que estuvo al margen.
Si la evolución en los próximos días es positiva, Lemos recibirá el alta médica y volverá a estar disponible para Iñaki Alonso después de un mes. La SD Compostela está de enhorabuena por la recuperación de un jugador que está llamado a tener un papel importante en esta temporada.
Álvaro Lemos, que o pasado 31 de setembro se someteu a unha artroscopia para eliminar as molestias no seu xeonllo, xa está recuperado. O interior incorporouse esta mañá aos adestramentos co resto do grupo e realizou a maior parte da sesión sen ningún problema, coa única excepción dun exercicio de máxima intensidade, no que estivo á marxe.
Se a evolución nos próximos días é positiva, Lemos recibirá a alta médica e volverá estar dispoñible para Iñaki Alonso despois dun mes. A SD Compostela está de parabéns pola recuperación dun xogador que está chamado a ter un papel importante nesta tempada.