Resultados del fútbol base en el fin de semana

11 de noviembre de 2014

Todos los equipos del fútbol base disputaron partidos oficiales este fin de semana, que estuvo marcado por el mal tiempo que dejó algunos campos en mal estado:

Juvenil A:
SD Compostela 0-2 Victoria (Liga Nacional Juvenil, 9ª Jornada)

Compos: Lucas, Lucas Rodriguez, Baliño, Luis, Rial, Miguel Gomez, Dario, Santi Hernandez, Alex, Juan y Iago Neira. Suplentes: Ander, Xandre, Falcon, Xabi y Adrian Barrio

Derrota del Juvenil A ante un rival que supo leer bien el partido en el que el estado del terreno de juego condicionó las actuaciones de ambos equipos. Después de una primera parte igualada, el conjunto coruñés aprovechó dos contragolpes para marcar sus dos goles al inicio de la segunda parte y el Compos no supo reaccionar.

Juvenil B:
Xuventú Aguiño 2-1 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 10ª)

Compos: Sandro, Rial, Abel (Jorge Noya), Jesús, Oscar Boo, Pablo Souto, Borja Rey (Anton), Manu (Xabi), Alex Fariñas (Ruben) Javi (Louzan) y Borja Miguez.

Goles: Ruben (79)

En su tónica habitual, el equipo realizó un partido bastante completo, con mucha posesión de balón e intentando llevar el juego a situaciones de superioridad por banda, pero con escaso acierto en la finalización, algo que pagó en el marcador final.

El Aguiño intentó jugar fútbol directo, pero en esta ocasión tanto la línea de defensiva como los medios estuvieron muy correctos, contrarrestando con agresividad y eficacia las iniciativas del equipo rival. Que sin embargo se mostró muy eficaz convirtiendo dos de sus tres ocasiones en el partido. El primero gol llegó a la salida de un córner en un balón suelto y antes del descanso nuestros canteranos encajaron el segundo.

En la segunda parte el Compos siguió dominando y dispuso de ocasiones muy claras, pero pecó de precipitación a medida que avanzaban los minutos y el empate no llegó a pesar de que Rubén logró recortar distancias.

Juvenil C:
Bodegón Arzúa 1-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 6ª)

Compos: Xosé Carid, Fran, Anxo Cañete, Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Diego Prol, Ignacio Rozas, Iago Maril, Carba, José Eiriz, Emmanuel. Suplentes: Yago García, Manuel César y Manu Márquez.

El partido comenzó con dominio de los nuestros y un rival replegado y saliendo en rápidas contras. Fruto de este dominio llegaron las primeras oportunidades que no terminaron en gol por poco.

En un saque de esquina los locales consiguieron marcar un gol tras un fallo de marca. Lejos de venirse abajo, los nuestros siguieron haciendo un partido muy serio y en una de las oportunidades Carlos consiguió anticiparse a su defensor y poner el empate en el marcador.

La segunda parte tuvo un guión muy parecido a la primera, aunque el aspecto físico empezó a hacer mella en los jugadores y hubo más imprecisiones. Con el paso de los minutos el partido se convirtió en un ida y vuelta, donde los nuestros se manejaron con gran solidez defensiva y llegando con peligro al área rival, con la única pega de la falta de acierto ante la portería, lo que provocó que el marcador no se moviese.

Cadete A:
Viveiro 4-1 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 9ª)

Compos: Adrián, Carlos García, Carlos Sáez, Diego, David, Marcos, Xandre, Brais, Silva, Fran y Seijas. Suplentes: Anxo, Guillén, Álvaro Parra, Ito.

El encuentro empezó igualado con el Viveiro intentando hacer valer su condición de líder. El Cadete estuvo bien colocado, aunque sin crear ocasiones de gol, y no se descompuso a pesar del 1-0, todavía en la primera parte.

Justo después del descanso los locales hicieron el segundo, pero la reacción del Compos fue buena y Seijas recortó distancias tras una buena asistencia de Marcos. En el tramo final, el partido se decantó hacia el Viveiro gracias al balón parado.

Cadete B:
SD Compostela 0-1 Compañía de María (Segunda Autonómica, jornada 7ª)

Compos: Santi – Iago, Antelo, Joselu, Santi – Lois, Pedro, Alvaro Marquez – Adri, Brais, Liste. Suplentes : Gago, Lois C., Goyos, Manel, Guillén.

El Compos pagó su falta de precisión en la circulación de balón ante un rival que aprovechó su oportunidad de gol y supo replegarse para no pasar apuros. En la segunda parte los canteranos fueron más agresivos en ataque pero no dispusieron de ocasiones claras hasta el descuento, cuando Liste estuvo a punto de empatar tras una prolongación de Goyos.

Infantil:
Conxo 1-6 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 10ª)

Compos: Adrian. Mata Alex Diego Marcos. Marta Manel Pedro Raul Santi. Celes. Suplentes: Maria. Koke. Nach. Oscar y Andrés.

Los locales mostraron su respecto saliendo encerrados en su campo e intentando crear peligro con contragolpes. El Compos, a pesar del estado del terreno de juego por momentos, llevaría la iniciativa y el control de balón. Tras un par de ocasiones claras, Celes y Raúl marcarían para ir al descanso con un 0-2.

En la segunda parte el Conxo cambió el planteamiento, defendiendo con menos gente y presionando más arriba, asi marcaría su unico gol del encuentro. Aún así, el Compos supo aprovechar los espacios para aumentar el marcador con goles de Pedro, Nach, Koke y Manel para poner el 1-6 final.

Alevín A:
SD Compostela 1-3 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 6ª)

Compos: Hugo, Martín Díaz, Martín Burgos, Rubén, Anxo,Jaime,Yago y Naiden. Suplentes: David,Calatayud

La primera parte fue muy igualada, con varias ocasiones para cada equipo que ninguno supo aprovechar. En el segundo tiempo llegaron los problemas para la SD. En varias pérdidas en la salida de balón llegaron dos goles del Santiago. Martín Diaz recortó distancias en un lanzamiento de falta, pero el rival supo manejar los nervios y sentenció en los minutos finales.

Alevín B:
SD Compostela 1-2 Racing San Lorenzo (Segunda Autonómica, jornada 6ª)

Compos: Martin, Jorge, Carlos, Martín B, Adrián, Samu, Xaime, Rodri. Suplentes: Ian.

La SD tuvo que remar a contracorriente desde el principio, ya que los visitantes golpearon primero ya en el minuto 2. Mediada la primera parte Samu conseguiría el empate, lo que metió el partido en una fase muy igualada. El Racing San Lorenzo logró llevarse el triunfo al final gracias a un disparo lejano de falta directa.

Benjamín A:
Vista Alegre 0-13 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 5ª)

Compos: Mario, Endika, Alex Rey, Pablo Lopez, Pablo Garcia, Jandro, Óscar, Hadrian, Tomas y Valentin

Nuestros canteranos dominaron el encuentro ya desde los primeros minutos y fueron muy superiores a su rival, tal y como refleja la goleada final.

Benjamín B:
SD Compostela 0-2 Victoria (Segunda Autonómica, jornada 4ª)

Compos: Roi, Andres, Laura, Santi, Alejandro, Raul,Nicole y Tobias. Suplentes: Sheila.

El Benjamín B continúa evolucionando y mejorando, sobre todo en colocación y conceptos defensivos. El rival llevó la iniciativa aunque sin crear demasiado peligro, ya que los goles llegaron en dos errores de la zaga santiaguesa, que no supo despejar el balón.

El Compos quiso reaccionar y Raúl, Alejandro y Sheila tuvieron buenas ocasiones para recortar distancias, pero no estuvieron demasiado acertados en los metros finales.
Todos os equipos do fútbol base disputaron partidos oficiais este fin de semana, que estivo marcado polo mal tempo que deixou algúns campos en mal estado:

Xuvenil A:
SD Compostela 0-2 Victoria (Liga Nacional Xuvenil, Xornada 9ª)

Compos: Lucas, Lucas Rodriguez, Baliño, Luis, Rial, Miguel Gomez, Dario, Santi Hernandez, Alex, Juan y Iago Neira. Suplentes: Ander, Xandre, Falcon, Xabi y Adrian Barrio

Derrota do Xuvenil A ante un rival que soubo ler ben un partido no que o estado do terreo de xogo condicionou as actuacións de ambos os dous equipos. Despois dunha primeira parte igualada, o conxunto coruñés aproveitou dous contragolpes para marcar os seus dous goles ao inicio da segunda parte e o Compos non soubo reaccionar.

Xuvenil B:
Xuventú Aguiño 2-1 SD Compostela (Primeira Autonómica, Xornada 10ª)

Compos: Sandro, Rial, Abel (Jorge Noya), Jesús, Oscar Boo, Pablo Souto, Borja Rey (Anton), Manu (Xabi), Alex Fariñas (Ruben) Javi (Louzan) y Borja Miguez.

Gol: Ruben (79)

Na súa tónica habitual, o equipo realizou un partido bastante completo, con moita posesión de balón e intentando levar o xogo a situacións de superioridade por banda, pero con escaso acerto na finalización, algo que pagou no marcador final.

O Aguiño intentou xogar fútbol directo, pero nesta ocasión tanto a liña de defensiva coma os medios estiveron moi correctos, contrarrestando con agresividade e eficacia as iniciativas do equipo rival. Aínda así, o contrario mostrouse moi eficaz convertendo dúas das súas tres ocasións no partido. O primeiro gol chegou á saída dun córner nun balón solto e antes do descanso os nosos canteiráns encaixaron o segundo.

Na segunda parte o Compos seguiu dominando e dispuxo de ocasións moi claras, pero pecou de precipitación a medida que avanzaban os minutos e o empate non chegou a pesar de que Rubén logrou recortar distancias.

Xuvenil C:
Bodegón Arzúa 1-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, Xornada 6ª)

Compos: Xosé Carid, Fran, Anxo Cañete, Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Diego Prol, Ignacio Rozas, Iago Maril, Carba, José Eiriz, Emmanuel. Suplentes: Yago García, Manuel César y Manu Márquez.

O partido comezou con dominio dos nosos e un rival repregado e saíndo en rápidas contras. Froito deste dominio chegaron as primeiras oportunidades que non remataron en gol por pouco.

Nun saque de esquina os locais conseguiron marcar un gol tras un fallo de marca. Lonxe de caerse, os nosos seguiron facendo un partido moi serio e nunha das oportunidades Carlos conseguiu anticiparse ao seu defensor e poñer o empate no marcador.

A segunda parte tivo un guión moi parecido á primeira, aínda que o aspecto físico empezou a causar efecto nos xogadores e houbo máis imprecisións. Co paso dos minutos o partido converteuse nun ida e volta, onde os nosos se manexaron con gran solidez defensiva e chegando con perigo á área rival, coa única pega da falta de acerto ante a portería, o que provocou que o marcador non se movese.

Cadete A:
Viveiro 4-1 SD Compostela (Liga Galega, xornada 9ª)

Compos: Adrián, Carlos García, Carlos Sáez, Diego, David, Marcos, Xandre, Brais, Silva, Fran y Seijas. Suplentes: Anxo, Guillén, Álvaro Parra, Ito.

O encontro empezou igualado co Viveiro intentando facer valer a súa condición de líder. O Cadete estivo ben colocado, aínda que sen crear ocasións de gol, e non se descompuxo a pesar do 1-0, aínda na primeira parte.

Xusto despois do descanso os locais fixeron o segundo, pero a reacción do Compos foi boa e Seijas recortou distancias tras unha boa asistencia de Marcos. No tramo final, o partido decantouse cara ao Viveiro grazas ao balón parado.

Cadete B:
SD Compostela 0-1 Compañía de María (Segunda Autonómica, xornada 7ª)

Compos: Santi – Iago, Antelo, Joselu, Santi – Lois, Pedro, Alvaro Marquez – Adri, Brais, Liste. Suplentes : Gago, Lois C., Goyos, Manel, Guillén.

O Compos pagou a súa falta de precisión na circulación de balón ante un rival que aproveitou a súa oportunidade de gol e soubo repregarse para non pasar apuros. Na segunda parte os canteranos foron máis agresivos en ataque pero non dispuxeron de ocasións claras ata o desconto, cando Liste estivo a punto de empatar tras unha prolongación de Goyos.

Infantil:
Conxo 1-6 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 10ª)

Compos: Adrian. Mata Alex Diego Marcos. Marta Manel Pedro Raul Santi. Celes. Suplentes: Maria. Koke. Nach. Oscar y Andrés.

Os locais mostraron o seu respecto saíndo encerrados no seu campo e intentando crear perigo con contragolpes. O Compos, a pesar do estado do terreo de xogo por momentos, levaría a iniciativa e o control de balón. Tras un par de ocasións claras, Celes e Raúl marcarían para ir ao descanso cun 0-2.

Na segunda parte o Conxo cambiou o plantexamento, defendendo con menos xente e presionando máis arriba, asi marcaría o seu unico gol do encontro. Aínda así, o Compos soubo aproveitar os espazos para aumentar o marcador con goles de Pedro, Nach, Koke e Manel para poñer o 1-6 final.

Alevín A:
SD Compostela 1-3 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 6ª)

Compos: Hugo, Martín Díaz, Martín Burgos, Rubén, Anxo,Jaime,Yago y Naiden. Suplentes: David,Calatayud

A primeira parte foi moi igualada, con varias ocasións para cada equipo que ningún soubo aproveitar. No segundo tempo chegaron os problemas para a SD. En varias perdas na saída de balón chegaron dous goles do Santiago. Martín Diaz recortou distancias nun lanzamento de falta, pero o rival soubo manexar os nervios e sentenciou nos minutos finais.

Alevín B:
SD Compostela 1-2 Racing San Lorenzo (Segunda Autonómica, xornada 6ª)

Compos: Martin, Jorge, Carlos, Martín B, Adrián, Samu, Xaime, Rodri. Suplentes: Ian.

A SD tivo que remar a contracorrente dende o principio, xa que os visitantes golpearon primeiro xa no minuto 2. Mediada a primeira parte Samu conseguiría o empate, o que meteu o partido nunha fase moi igualada. O Racing San Lorenzo logrou levarse o triunfo ao final grazas a un disparo afastado de falta directa.

Benxamín A:
Vista Alegre 0-13 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 5ª)

Compos: Mario, Endika, Alex Rey, Pablo Lopez, Pablo Garcia, Jandro, Óscar, Hadrian, Tomas y Valentin

Os nosos canteranos dominaron o encontro xa dende os primeiros minutos e foron moi superiores ao seu rival, tal e como reflicte a goleada final.

Benxamín B:
SD Compostela 0-2 Victoria (Segunda Autonómica, xornada 4ª)

Compos: Roi, Andres, Laura, Santi, Alejandro, Raul,Nicole y Tobias. Suplentes: Sheila.

O Benxamín B continúa evolucionando e mellorando, sobre todo en colocación e conceptos defensivos. O rival levou a iniciativa aínda que sen crear demasiado perigo, xa que os goles chegaron en dous erros da zaga santiaguesa, que non soubo despexar o balón.

O Compos quixo reaccionar e Raúl, Alejandro e Sheila tiveron boas ocasións para recortar distancias, pero non estiveron demasiado acertados nos metros finais.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0
  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0
  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0
  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0
  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0
  • PONTEVEDRA- 3 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | 𝐌𝐢𝐜𝐡𝐞𝐥 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐬𝐨 🗣️ PREVIA do encontro deste domingo, ás 12.00 horas no Vero Boquete, ante o Real Oviedo Vetusta!!!🩵🤍 Hoxe acompañounos na rolda de prensa Fernando Leis, de O Pan de Leis, patrocinador do encontro!#composvetusta ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐄 𝐌𝐄𝐃𝐈𝐂𝐎𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐀𝐧𝐭𝐚𝐬 🩵🤍👨‍⚕️ As probas realizadas a Pablo Antas polos servizos médicos confirmaron unha microrotura no músculo semitendinoso da súa coxa dereitaEstará de baixa dúas semanas!Moito ánimo, Pablo 💪 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🟥 𝐒𝐀𝐍𝐂𝐈𝐎𝐍𝐒1⃣ partido de suspensión para Pato e Álvaro Casas polas súas expulsións1⃣ partido tamén para Pep Caballé e Juampa Barros por acumulación de tarxetas 🟨 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🟥 𝐒𝐀𝐍𝐂𝐈𝐎𝐍𝐒1⃣ partido de suspensión para Pato e Álvaro Casas polas súas expulsións1⃣ partido tamén para Pep Caballé e Juampa Barros por acumulación de tarxetas 🟨 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
Onte estivo de aniversario o noso mariscal na zaga, Euse Monzó!!! 🩵🤍🎂 Moitos parabéns, Euse!!! 💪 Que veñan acompañados de moitos éxitos e que os celebremos xuntos!!!📸 Fílmate Estudio Fotográfico y Audiovisual | Jesús Figueroa ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.