Álvaro Lemos sigue sin recuperarse por completo de su lesión en la rodilla. El jugador había recibido el alta médica después de someterse a una artroscopia el pasado mes de septiembre, pero las molestias en la articulación no remiten y sigue sin poder entrenarse con normalidad.
Lemos se someterá a nuevas pruebas y será examinado por los servicios médicos del Deportivo de La Coruña, club al que pertenece. El Doctor Rafael Arriaza, médico del club coruñés y que ya le ha operado la rodilla en dos ocasiones, valorará los resultados.
Álvaro Lemos segue sen recuperarse por completo da súa lesión no xeonllo. O xogador recibira a alta médica despois de someterse a unha artroscopia o pasado mes de setembro, pero as molestias na articulación non remiten e segue sen poder adestrarse con normalidade.
Lemos someterase a novas probas e será examinado polos servizos médicos do Deportivo de La Coruña, club ao que pertence. O Doutor Rafael Arriaza, médico do club coruñés e que xa lle operou o xeonllo en dúas ocasións, valorará os resultados.