Iñaki Alonso no podrá contar con Mateo Mariño para lo que queda de 2014. El canterano sufrió un golpe en la muñeca durante uno de los últimos entrenamientos de la semana pasada y las pruebas han revelado que tiene una fractura en el escafoides.
Mateo tendrá que tener la zona inmovilizada durante cinco semanas, para posteriormente comenzar la rehabilitación. Los servicios médicos esperan que pueda estar recuperado a mediados de enero.
Por otra parte, el técnico vasco puede perder también a Portela para el derbi del domingo ante el Coruxo CF. El central arrastraba molestias en el psoas desde hacía unas semanas y sufre una lesión muscular que le hará ser duda hasta finales de semana.
Iñaki Alonso non poderá contar con Mateo Mariño para o que queda de 2014. O canteirán sufriu un golpe na man durante un dos últimos adestramentos da semana pasada e as probas revelaron que ten unha fractura no escafoides.
Mateo terá que ter a zona inmobilizada durante cinco semanas, para posteriormente comezar a rehabilitación. Os servizos médicos esperan que poida estar recuperado a mediados de xaneiro.
Por outra parte, o técnico vasco pode perder tamén a Portela para o derbi do domingo ante o Coruxo CF. O central arrastraba molestias no psoas dende había unhas semanas e sofre unha lesión muscular que o fará ser dúbida ata finais de semana.