Resultados del fútbol base en el fin de semana 6/8 Dic.

9 de diciembre de 2014

Muchos partidos en este fin de semana largo por el festivo, entre los que destacan las dos goleadas del Juvenil A en sólo tres días:

Juvenil A:
Choco 0-4 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 13ª Jornada)

Compos: Lucas, Nico, Ander, Lucas Mera, Rial, Santi Hernandez, Baliño, Alex, Juan, Falcón y Javi Lorenzo. Suplentes: Xandre, Luis, Dario, Miguel y Adrián Barrio.

Triunfo contundente del Juvenil A, ante un rival que llegaba al encuentro por delante en la clasificación. El Compos dominó desde el principio y consiguió marcharse al descanso ya con 0-2 en el marcador. El gran protagonista de la tarde fue Juan Bautista, autor de los cuatro tantos, incluido un gol olímpico.

SD Compostela 4-0 Pavellón B (Liga Nacional Juvenil, 14º Jornada)

Compos: Xandre, Nico, Ander, Lucas Mera, Rial, Santi Hernandez, Baliño, Alex, Juan Bautista, Falcon y Javi Lorenzo. Suplentes: Sandro, Dario, Miguel, Luis y Adrian Barrio.

Nuestros canteranos volvieron a responder con goleada en su segundo partido en tres días. El Compos salió muy enchufado y se impuso a su rival desde el primer minuto con goles de Falcón, Javi Lorenzo, Darío y Álex.

Juvenil B:
Deportivo Sar 1-4 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 13ª)

Compos: Sandro, Juan Rial ,Artur,, Abel, Oscar Boo (Cerecedo 79), Pablo Souto (Diego Prol 62), Xavi (Jorge Parcero 72), Javi García (Mati 78), Iago, Louzan (Anton 62) y Borja Míguez.

Goles: Oscar Boo (48), Iago (55 y 86) y Borja Míguez (89).

Buen partido del Compos, que volvió a sufrir en la primera parte, donde se fue con desventaja en el marcador tras un corner en el que el viento complicó la parábola del balón, en la única ocasión en todo el partido del Depotivo Sar.

En la segunda parte y con buen ritmo de juego e intensidad, el Compos reaccionó y logró un parcial de 0 a 4 en el marcador que reflejaba lo visto en el terreno de juego.

Cadete A:
SD Compostela 0-1 Montañeros (Liga Gallega, jornada 12ª)

Compos: Adrián, Iván, Marcos Fdez., Brais, Paulo, Xandre, Parra, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Ito, Diego Mariño, Fran, David Novo y Manel.

Partido muy serio el disputado por nuestros jugadores, que no tuvieron premio ante un rival que aprovechó la única oportunidad de la que dispuso. El Compostela tuvo el control del juego a lo largo de todo el encuentro ante un rival que no sabía cómo romper la tela de araña formada por nuestros jugadores. Fruto de este control llegaron ocasiones que no fueron capaces de materializar.

En el primer y único acercamiento del equipo rival y tras una serie de rechaces consiguieron el único gol de la tarde. Lejos de venirse abajo, los nuestros siguieron a lo suyo y pocos minutos después Silva dispondría de un mano a mano con el portero que se fue pegado al poste.

En la segunda parte el guión fue el mismo, los nuestros apretando y el Montañeros esperando replegado para rápidas contras bien contrarrestadas por la defensa local. En los minutos finales Marcos tuvo en sus botas el empate en otro claro mano a mano pero nuevamente la buena actuación del portero visitante hizo el marcador ya no se moviera.

Imperator 2-0 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 13ª)

Compos: Adrián, Marcos F., Ivan, Mariño, Xandre, Parra, Paulo Brais, Marcos G., Anxo, Silva. Suplentes: Fran, Manel, Carlos e Ito

En la primera parte el Compos supo aguantar bien los ataques del rival, sin conceder oportunidades y haciéndose con la posesión a medida que pasaban los minutos, aunque sin llegar con peligro al área rival.

En la segunda parte el Imperator dio un paso adelante y el resto del partido se jugó en nuestro campo y consiguió adelantarse. El Cadete se fue al ataque concediendo más espacios que propiciaron la sentencia en el marcador.

Cadete B:
SD Compostela 7-1 Amio (Segunda Autonómica, jornada 11ª)

El cadete B se impuso con claridad al Amio tras empezar perdiendo con un gol visitante en la primera acción del partido tras un córner. Al equipo le costó encontrar la tranquilidad en el partido y la falta de espacios y precipitación hacían el juego poco fluido. Guillen conseguía el empate a los 25′ y poco después Adrian hacía el 2-1. A partir de ahí, el equipo fue generando mejor juego y mostrándose más efectivo que en partidos anteriores. Álvaro hizo el 3-1 en un gran gol antes del descanso y en la segunda parte, Liste en dos ocasiones y Pedro Otero y Goyos ponían el definitivo 7-1.

Infantil:
SD Compostela 1-2 Callobre (Segunda Autonómica, jornada 14ª)

Compos: Hugo. Marcos-Andrés-Mata-Alex. Marta-María-Pedro-Nach-Juan. Raúl.

Suplentes: Rodri. Santi. Celes. Koke y Diego

Primera derrota del Compostela infantil por 1 a 2 goles frente al Callobre en un mal encuentro de nuestros canteranos. Los visitantes salieron replegados acumulando mucha gente en defensa y buscando a su delantero para crear peligro. El Compos salió sin intensidad, actitud y ganas, con poca movilidad tanto con balón como sin él y apenas creó ocasiones de peligro. Aun así, conseguiría adelantarse en el marcador antes del descanso con un gol de Mata.

En la segunda mitad el Infantil no fue capaz de conservar la ventaja. El Callobre jugando con más intensidad vio que podía llevarse los 3 puntos y lograría empatar de penalti y más tarde poner el resultado final en una contra sin que el Compostela fuera capaz reaccionar y aumentar el ritmo de juego.

Alevín A:
La Salle 1-8 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 9ª)

Compos: Calatayud, Martín Díaz, Fede, Yago,Jaime,Anxo, Rubén y David

Partido dominado de principio a fin por la SD, teniendo numerosas oportunidades y sentenciando ya el encuentro en la primera parte. Tras el descanso, el Compos optó por tener una mayor posesión de balón sin tener tanta verticalidad a la hora de elaborar las jugadas y dejando pasar el tiempo con el triunfo ya asegurado.

Alevín B:
SD Compostela 2-1 At. Fátima (Segunda Autonómica, jornada 10ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Adrián, Martin B, Samu, Ian, Antón. Suplentes: Jorge

El Compos se llevó una trabajada victoria gracias al acierto en la estrategia. En un encuentro muy disputado, nuestros canteranos se adelantaron con un gol de Carlos rematando un córner en el segundo palo. Un error defensivo provocaría el empate, pero de nuevo Xaime conseguiría marcar el gol del triunfo tras otro saque de esquina.

Bejamín A:
SD Compostela 1-5 Cacheiras (Primera Autonómica, jornada 8ª)

Compos: Endika, Oscar, Pablo L, Pablo G, Jandro, Lucas, Valentín, Alex, Tomás, Hadrián, Alex Gondelle y Roi.

Derrota clara, ante un Cacheiras que se mostró superior, tanto físicamente como a la hora de tener el balón. Mal partido en general de nuestros canteranos.

Bejamín B:
Santiago 15-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 8ª)

Compos: Roi,Andres,Santi,Laura,Alejandro,Lucas,Mateo y Tobias. Suplentes: Sheila, Raul.

El Santiago se mostró muy superior a la SD desde el primer minuto, provocando errores en la salida de balón que propiciaron los primeros goles. El marcador fue aumentando sin que nuestros canteranos pudieran reaccionar.
Moitos partidos neste fin de semana longo polo festivo, entre os que destacan as dúas goleadas do Xuvenil A en só tres días:

Xuvenil A:
Choco 0-4 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 13ª Xornada)

Compos: Lucas, Nico, Ander, Lucas Mera, Rial, Santi Hernandez, Baliño, Alex, Juan, Falcón y Javi Lorenzo. Suplentes: Xandre, Luis, Dario, Miguel y Adrián Barrio.

Triunfo contundente do Xuvenil A, ante un rival que chegaba ao encontro por diante na clasificación. O Compos dominou dende o principio e conseguiu marchar ao descanso xa con 0-2 no marcador. O gran protagonista da tarde foi Juan Bautista, autor dos catro tantos, incluído un gol olímpico.

SD Compostela 4-0 Pavellón B (Liga Nacional Xuvenil, 14º xornada)

Compos: Xandre, Nico, Ander, Lucas Mera, Rial, Santi Hernandez, Baliño, Alex, Juan Bautista, Falcon y Javi Lorenzo. Suplentes: Sandro, Dario, Miguel, Luis y Adrian Barrio.

Os nosos canteiráns volveron responder con goleada no seu segundo partido en tres días. O Compos saíu moi enchufado e impúxose ao seu rival dende o primeiro minuto con goles de Falcón, Javi Lorenzo, Darío e Álex.

Xuvenil B:
Deportivo Sar 1-4 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 13ª)

Compos: Sandro, Juan Rial ,Artur,, Abel, Oscar Boo (Cerecedo 79), Pablo Souto (Diego Prol 62), Xavi (Jorge Parcero 72), Javi García (Mati 78), Iago, Louzan (Anton 62) e Borja Míguez.

Goles: Oscar Boo (48), Iago (55 y 86) e Borja Míguez (89).

Bo partido do Compos, que volveu sufrir na primeira parte, onde se foi con desvantaxe no marcador tras un corner no que o vento complicou a parábola do balón, na única ocasión en todo o partido do Depotivo Sar.

Na segunda parte e con bo ritmo de xogo e intensidade, o Compos reaccionou e logrou un parcial de 0 a 4 no marcador que reflectía o visto no terreo de xogo.

Cadete A:
SD Compostela 0-1 Montañeros (Liga Galega, xornada 12ª)

Compos: Adrián, Iván, Marcos Fdez., Brais, Paulo, Xandre, Parra, Marcos Glez., Anxo, Silva e Seijas. Suplentes: Ito, Diego Mariño, Fran, David Novo e Manel.

Partido moi serio o disputado polos nosos xogadores, que non tiveron premio ante un rival que aproveitou a única oportunidade da que dispuxo. O Compostela tivo o control do xogo ao longo de todo o encontro ante un rival que non sabía como romper a tea de araña formada polos nosos xogadores. Froito deste control chegaron ocasións que non foron capaces de materializar.

No primeiro e único achegamento do equipo rival e tras unha serie de rexeitamentos conseguiron o único gol da tarde. Lonxe de caerse, os nosos seguiron ao seu e poucos minutos despois Silva dispoñería dun man a man co porteiro que se foi pegado ao poste.

Na segunda parte o guión foi o mesmo, os nosos apertando e o Montañeiros esperando repregado para rápidas contras ben contrarrestadas pola defensa local. Nos minutos finais Marcos tivo nas súas botas o empate noutro claro man a man pero novamente a boa actuación do porteiro visitante fixo o marcador xa non se movese.

Imperator 2-0 SD Compostela (Liga Galega, xornada 13ª)

Compos: Adrián, Marcos F., Ivan, Mariño, Xandre, Parra, Paulo Brais, Marcos G., Anxo, Silva. Suplentes: Fran, Manel, Carlos e Ito

Na primeira parte o Compos soubo aguantar ben os ataques do rival, sen conceder oportunidades e facéndose coa posesión á medida que pasaban os minutos, aínda que sen chegar con perigo á área rival.

Na segunda parte o Imperator deu un paso adiante e o resto do partido xogouse no noso campo e conseguiu adiantarse. O Cadete foise ao ataque concedendo máis espazos que propiciaron a sentenza no marcador.

Cadete B:
SD Compostela 7-1 Amio (Segunda Autonómica, xornada 11ª)

O cadete B impúxose con claridade ao Amio despois de empezar perdendo cun gol visitante na primeira acción do partido tras un córner. Ao equipo custoulle encontrar a tranquilidade no partido e a falta de espazos e precipitación facían o xogo pouco fluído. Guillen conseguía o empate aos 25′ e pouco despois Adrian o 2-1. A partir de aí, o equipo foi xerando mellor xogo e mostrándose máis efectivo que en partidos anteriores. Álvaro fixo o 3-1 nun gran gol antes do descanso e na segunda parte, Liste en dúas ocasións e Pedro Otero e Goyos poñían o definitivo 7-1.

Infantil:
SD Compostela 1-2 Callobre (Segunda Autonómica, xornada 14ª)

Compos: Hugo. Marcos-Andrés-Mata-Alex. Marta-María-Pedro-Nach-Juan. Raúl.

Suplentes: Rodri. Santi. Celes. Koke e Diego

Primeira derrota do Compostela Infantil por 1 a 2 goles fronte ao Callobre nun mal encontro dos nosos canteiráns. Os visitantes saíron repregados acumulando moita xente en defensa e buscando o seu dianteiro para crear perigo. O Compos saíu sen intensidade, actitude e ganas, con pouca mobilidade tanto con balón coma sen el e apenas creou ocasións de perigo. Aínda así, conseguiría adiantarse no marcador antes do descanso cun gol de Mata.

Na segunda metade o Infantil non foi capaz de conservar a vantaxe. O Callobre xogando con máis intensidade viu que podía levar os 3 puntos e lograría empatar de penalti e máis tarde poñer o resultado final nunha contra sen que o Compostela fose capaz reaccionar e aumentar o ritmo de xogo.

Alevín A:
La Salle 1-8 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 9ª)

Compos: Calatayud, Martín Díaz, Fede, Yago,Jaime,Anxo, Rubén e David

Partido dominado de principio a fin pola SD, tendo numerosas oportunidades e sentenciando xa o encontro na primeira parte. Tras o descanso, o Compos optou por ter unha maior posesión de balón sen ter tanta verticalidade á hora de elaborar as xogadas e deixando pasar o tempo co triunfo xa asegurado.

Alevín B:
SD Compostela 2-1 At. Fátima (Segunda Autonómica, xornada 10ª)

Compos: Martin, Carlos, Xaime, Adrián, Martin B, Samu, Ian, Antón. Suplentes: Jorge

O Compos levouse unha traballada vitoria grazas ao acerto na estratexia. Nun encontro moi disputado, os nosos canteranos adiantáronse cun gol de Carlos rematando un córner no segundo pau. Un erro defensivo provocaría o empate, pero de novo Xaime conseguiría marcar o gol do triunfo tras outro saque de esquina.

Bexamín A:
SD Compostela 1-5 Cacheiras (Primeira Autonómica, xornada 8ª)

Compos: Endika, Oscar, Pablo L, Pablo G, Jandro, Lucas, Valentín, Alex, Tomás, Hadrián, Alex Gondelle e Roi.

Derrota clara, ante un Cacheiras que se mostrou superior, tanto fisicamente coma á hora de ter o balón. Mal partido en xeral dos nosos canteranos.

Bexamín B:
Santiago 15-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 8ª)

Compos: Roi,Andres,Santi,Laura,Alejandro,Lucas,Mateo e Tobias. Suplentes: Sheila, Raul.

O Santiago mostrouse moi superior á SD dende o primeiro minuto, provocando erros na saída de balón que propiciaron os primeiros goles. O marcador foi aumentando sen que os nosos canteranos puidesen reaccionar.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

4 days ago

SD Compostela
🙌 UN DOS NOSOS 🩵🤍💪 Samu Rodríguez renova ata 2026👉 O capitán e #JugadorCincoEstrellas desta tempada chegará ás 10 tempadas como branquiazul Samuel Rodriguez Noya 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/05/23/un-puntal-para-el-compos-samu-rodriguez-dos-anos-mas-de-blanquiazul/#samu2026 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 week ago

SD Compostela
🩵🤍 Grazas, Pato!🎙️ Rolda de prensa de despedida do porteiro tras seis tempadas defendendo a portería branquiazul 🧤🤝 Sempre un dos nosos! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 week ago

SD Compostela
⚽️ Semana de adestramentos👉 O equipo inicia unha nova semana con catro sesións previstas, todas elas no campo do Sergas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.