La SD Compostela lanza una nueva campaña de patrocinios individuales

12 de diciembre de 2014

La SD Compostela lanza una campaña para captar nuevos colaboradores que se unan al proyecto santiagués. El club blanquiazul ofrece la posibilidad de convertirse en el patrocinador oficial de cada una de las camisetas del primer equipo. El nombre de la empresa colaboradora lucirá en la espalda de cada jugador, encima del dorsal, de forma que acompañe al Compos allá donde juegue.

Las ventajas de convertirse en patrocinador de la SD Compostela son muchas, empezando por pasar a formar parte del prestigioso grupo de colaboradores del club. A esto hay que añadir la identificación con los valores del Compos como el trabajo duro, la solidaridad, la humildad y la ambición.

Otra de las razones para formar parte de esta campaña de patrocinio es la exclusividad y la diferenciación que garantiza a las empresas identificarse con un número concreto de la camiseta de la SD, con la oportunidad de llegar a consolidarse y asociar su imagen con su dorsal favorito.

Pero las ventajas no terminan ahí, ya que los colaboradores también disfrutarán de invitaciones para presenciar en directo los encuentros en San Lázaro y la posibilidad de acceder a los Palcos VIP, con las mejores vistas del estadio y servicio de catering.

Los primeros colaboradores ya han recibido de parte de uno de los miembros de la plantilla del Compos la camiseta que patrocina:
A SD Compostela lanza unha campaña para captar novos colaboradores que se unan ao proxecto santiagués. O club branquiazul ofrece a posibilidade de converterse no patrocinador oficial de cada unha das camisetas do primeiro equipo. O nome da empresa colaboradora lucirá nas costas de cada xogador, enriba do número, de forma que acompañe o Compos alá onde xogue.

As vantaxes de converterse en patrocinador da SD Compostela son moitas, empezando por pasar a formar parte do prestixioso grupo de colaboradores do club. A isto hai que engadir a identificación cos valores do Compos como o traballo duro, a solidariedade, a humildade e a ambición.

Outra das razóns para formar parte desta campaña de patrocinio é a exclusividade e a diferenciación que garante ás empresas identificarse cun número concreto da camiseta da SD, coa oportunidade de chegar a consolidarse e asociar a súa imaxe co seu número favorito.

Pero as vantaxes non rematan aí, xa que os colaboradores tamén gozarán de convites para presenciar en directo os encontros en San Lázaro e a posibilidade de acceder aos Palcos VIP, coas mellores vistas do estadio e servizo de catering.

Os primeiros colaboradores xa recibiron de parte dun membro do plantel do Compos a camiseta que patrocinan:

Lau Creaciones

PatCatu

Talleres Ceca Star

Jimmy

Casty – Romer

PatCasti

Transportes Galiport
PatAlcañiz

Recambios Arturo:
PatMarcosR

Restaurante deCarmen:
patinaki

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

3 days ago

SD Compostela
🙌 UN DOS NOSOS 🩵🤍💪 Samu Rodríguez renova ata 2026👉 O capitán e #JugadorCincoEstrellas desta tempada chegará ás 10 tempadas como branquiazul Samuel Rodriguez Noya 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/05/23/un-puntal-para-el-compos-samu-rodriguez-dos-anos-mas-de-blanquiazul/#samu2026 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Grazas, Pato!🎙️ Rolda de prensa de despedida do porteiro tras seis tempadas defendendo a portería branquiazul 🧤🤝 Sempre un dos nosos! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 days ago

SD Compostela
⚽️ Semana de adestramentos👉 O equipo inicia unha nova semana con catro sesións previstas, todas elas no campo do Sergas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.