BURGOS CF (2): Álvaro, Andres, Dani Guillén, Maureta, Quesada, Beñat, Gabri Gómez (min 84: Antón de Vicente), Moke, Cristian, Alex Cruz (min 67: Jorge Sáez) y Carralero (min. 78: Gabri Ortega)
SD COMPOSTELA (0): Marqueta, Josu, Jimmy, Alcañiz, Catú, Marcos Rodríguez, Jordan, Manu Rodríguez (min.44 Teles), Mensha (min 64. Borja Navarro), I.Moya (min 64: Fondevila), Quim Araujo
Goles: 1-0, min.45: Cristian.
2-0, min 79: Quesada
La SD Compostela se queda con 29 puntos tras no haber conseguido la victoria en el primer partido de esta segunda vuelta en El Plantío ante el Burgos CF. Los de Iñaki Alonso, que terminaron con diez sobre el campo por lesión de Borja Navarro, no lograron remontar un partido que se les puso cuesta arriba al filo del descanso.
El equipo local empezó dominando el partido, aunque a partir del minuto 15 el Compos empezó a mostrar su calidad en el centro del campo, con algunas ocasiones de gol. De poco sirvió porque al filo del descanso, una sucesión de hasta tres claras oportunidades del Burgos cambiaron el ritmo. Y llegó el primer gol, obra de Cristian tras un saque de esquina.
El Compos salió a por el empate en una segunda parte en la que empezó dominando pese a alguna peligrosa ocasión del Burgos en la que tuvo que intervenir Marqueta. Teles ejerció de motor de los de Iñaki Alonso y aunque varias ocasiones de Jimmy y Quim no fructificaron, la SD dio sensación de poder remontar el partido. En el minuto 74 el Compos tuvo la ocasión más clara para el empate, pero el remate de Borja Navarro no acabó en gol y supuso su retirada en camilla del terreno de juego tras golpearse con los tacos de Álvaro, portero del Burgos, y sufrir un corte en su rodilla izquierda, que necesitó de varios puntos de sutura.
Ya con diez jugadores, la SD Compostela no fue capaz de marcar y el Burgos aprovechó la ocasión para sentenciar el partido por obra de Quesada en el minuto 79, con un 2-0 que resultó definitivo. El Burgos hizo bueno el tópico de ‘entrenador nuevo, victoria segura’, con el estreno en el banquillo de Gonzalo Arconada tras la destitución de Fede Castaños. Por su parte, y tras ser atendido en la enfermería de El Plantío, Borja Navarro será reconocido esta semana por los servicios médicos del Club, que determinarán el alcance de su herida.
BURGOS CF (2): Álvaro, Andres, Dani Guillén, Maureta, Quesada, Beñat, Gabri Gómez (min 84: Antón de Vicente), Moke, Cristian, Alex Cruz (min 67: Jorge Sáez) y Carralero (min. 78: Gabri Ortega)
SD COMPOSTELA (0): Marqueta, Josu, Jimmy, Alcañiz, Catú, Marcos Rodríguez, Jordan, Manu Rodríguez (min.44 Teles), Mensha (min 64. Borja Navarro), I.Moya (min 64: Fondevila), Quim Araujo
Goles: 1-0, min.45: Cristian.
2-0, min 79: Quesada
A SD Compostela queda con 29 puntos tras non conseguir a vitoria no primeiro partido desta segunda volta en El Plantío ante o Burgos CF. Os de Iñaki Alonso, que remataron con dez sobre o campo por lesión de Borja Navarro, non lograron remontar un partido que se lles puxo costa arriba ao fío do descanso.
O equipo local empezou dominando o partido, aínda que a partir do minuto 15 o Compos empezou a mostrar a súa calidade no centro do campo, con algunhas ocasións de gol. De pouco serviu porque ao fío do descanso, unha sucesión de ata tres claras oportunidades do Burgos cambiaron o ritmo. E chegou o primeiro gol, obra de Cristian tras un saque de esquina.
O Compos saíu a polo empate nunha segunda parte na que empezou dominando malia algunha perigosa ocasión do Burgos na que tivo que intervir Marqueta. Teles exerceu de motor dos de Iñaki Alonso e aínda que varias ocasións de Jimmy e Quim non frutificaron, a SD deu sensación de poder remontar o partido. No minuto 74 o Compos tivo a ocasión máis clara para o empate, pero o remate de Borja Navarro non rematou en gol e supuxo a súa retirada en padiola do terreo de xogo tras golpearse cos tacos de Álvaro, porteiro do Burgos, e sufrir un corte no seu xeonllo esquerdo, que necesitou de varios puntos de sutura.
Xa con dez xogadores, a SD Compostela non foi capaz de marcar e o Burgos aproveitou a ocasión para sentenciar o partido por obra de Quesada no minuto 79, cun 2-0 que resultou definitivo. O Burgos fixo bo o tópico de ‘adestrador novo, vitoria segura’, coa estrea no banco de Gonzalo Arconada tras a destitución de Fede Castaños. Tras ser atendido na enfermaría Del plantío, Borja Navarro será recoñecido esta semana polos servizos médicos do Club, que determinarán o alcance da súa ferida.