Resultados del fútbol base en el fin de semana 10/11 enero

12 de enero de 2015

Estos son los resultados de nuestros equipos:

Juvenil A:

Coruxo FC 1-3 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 17ª Jornada)

Compos: Lucas, Luquitas, Luis, Ander, Xabi, Juan, Santi Hernández, Baliño, Nico, Javilo, Darío. Suplentes: Miguel, Xandre, Rial, Adrián Barrio y Falcón.

El partido sorprendió con un temprano gol del Coruxo a los diez minutos de juego tras una contra en la primera llegada. Poco después, el Compos amagó con una clarísima ocasión de Javilo, que no consiguió materalizar. El gol llegó a los 30 minutos, obra de Baliño y al filo del descuento, en el minuto 40, la oportunidad le llegó a Juanín, de falta directa. Con un 1-2 en el marcador y ya en la segunda parte, el Compos empezó dominando y tras el tiro fallido de penalti en el minuto 60 de Darío, se desquitó en el minuto 65 sentenciando con un 1-3.

Juvenil B:

UD Bastavales 3-2 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 16ª)

Compos: Sandro, Abel, Juan Rial, Jesus (Jorge Noya, 70), Artur, Pablo Souto (Nacho, 72), Xabi (Anton, 66), Iago, Louzan (Javi García, 65), Manu (Borja Rey, 58) y Borja Miguez.

En un partido duro y jugado de poder a poder, el Compos no pudo puntuar en el Municipal de Brión, ante un equipo muy físico y agresivo, que supo jugar sus bazas a base de juego directo y jugadas a balón parado. El equipo local se puso pronto con ventaja en el marcador en un balón largo que la defensa no supo solventar.

El Compos se repuso, y a base de trabajo remontó el marcador, a pesar de las continuas faltas e interrupciones del equipo local, que planteó un partido muy físico, ayudado también por la permisidad del árbitro, que si bien sí pitaba las faltas, no advertía ni sacaba tarjetas al equipo local.

De esas faltas, salieron los dos goles del Compostela, que hicieron que llegara al descanso con ventaja en el marcador. En el comienzo de la segunda parte, salió a relucir la mayor debilidad del equipo, su falta de experiencia con respecto a resto de primeros equipos de la categoría, y encajó de nuevo desde balón parado en el minuto 4 de la misma. Con empate en el marcador, el Compos tuvo ocasiones de adelantarse en el marcador, pero fue de nuevo el Bastavales el que se adelantó en un corner, ya en el 79. En un último esfuerzo, el equipo lo siguió intentando con más corazón que cabeza, y los dos equipos pudieron anotar, pero el marcador ya no sé movió.

Cadete A:

SD Compostela 0-2 Ural (Liga Gallega, jornada 15ª)

Compos: Adrián, Iván, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, David Suances, Parra, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Santi, Ito, Paulo, David Novo y Liste.

No fue el mejor partido el disputado por nuestros jugadores, que no se encontraron cómodos y no encontraron su juego ante un rival serio y eficaz que aprovechó las oportunidades para ganar el encuentro sin excesivos apuros. El primer gol llegó como consecuencia de un despiste en una jugada de estrategia. Los nuestros intentaron sobreponerse y acercarse a la portería rival, pero estos últimos abortaban todos los ataques de los locales. En la segunda parte y cuando el Compostela mejor estaba jugando llegó el segundo gol. Un contratiempo que no fueron capaces de superar a pesar de los cambios.

Cadete B:

ED XUV OROSO 1-1 SD COMPOSTELA (Segunda Autonómica, jornada 16ª)

Compos: Gago – Iago, Antelo, Diego M,Fonte – David Novo, Lois, Adri, Brais – Guillen, Liste. Suplentes: Santi, Daniel, Goyos, Santi Ibáñez, Alvaro Vazquez

La falta de acierto cara al gol impidió al Compostela sacar los 3 puntos ante un gran rival. En la primera parte, el equipo estuvo bien situado en el campo, presionando en medio campo de forma intensa y saliendo con velocidad. Dispuso de varias ocasiones, alguna de ellas muy claras, para adelantarse en el marcador. El Oroso dispuso de un mano a mano con Gago que solucionó muy bien el portero blanquiazul. En la segunda, el Compos fue a presionar más arriba al conjunto local teniendo de nuevo varias ocasiones. El Oroso dispuso de un tiro al palo en un gran disparo desde fuera del área, y acto seguido se adelantaría en un fallo visitante a la salida de un corner. El Compostela empató a los 5′ por medio de Adri y se volcó en busca del gol de la victoria, contando con varias ocasiones claras que no lograron materializar.

Infantil:

EF SILLEDA 0-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 17ª)

Compos: Adrian. Marcos-Mata-Alex-Santi. Marta-Rodri-Juan-Pedro-Raúl. Celes.También jugaron: Koke, María, Diego, Andrés, Manel.

Victoria trabajada del Compostela por 0-3 ante el Silleda en un campo en el que hasta el momento nadie consiguiera ganar. La SD Compostela llevó la iniciativa del partido dominando durante casi todo el tiempo reglamentario. Al descanso se iría con un solo gol en el marcador, obra de Juan, ya que los locales se mostraron bien organizados en defensa y con las ideas claras. El Compostela pudo aumentar su cuenta con ocasiones claras a base de jugadas elaboradas, pero los fallos en la definición no lo hicieron posible. En la segunda parte el Silleda adelantó las líneas en busca del gol del empate. Tras unos primeros minutos de descontrol, el Compos empezaría a crear peligro a base de balones rápidos a los espacios por bandas, así llegaría el 0-2 de Koke tras pase de Santi, y el difinitivo 0-3 obra de Manel.

Alevín A:

SD Compostela 5- 0 Compañía de María (Primera autonómica)

Compos: Hugo, Martín, Anxo,Yago, David, Jaime,Rubén, Naiden. Suplente: Calatayud

Partido gris de la SD que resolvió gracias a jugadas individuales y errores del equipo contrario.

Alevín B:

SD Compostela 8-1 Compañía de María Santiago B

Compos: Endika (Benxamín), Jorge e Carlos, Martin b e Adrián; Rodri e Samu; Ian. También jugaron Antón, Xaime, Álvaro.

A pesar del abultado marcador, no fue este el mejor partido del Compos. El rival fue bastante inferior y por momentos contagió su juego a la SD. Los goles llegaron tras el robo en campo contrario, desborde y pase o directamente desborde y tiro. El gol del Compañía fue un contragolpe de un corner a favor en el que el Compos quedó en igualdad numérica en defensa pero el equipo rival lo superó en velocidad.

Benjamín A:

SD Villestro 6- 2 SD Compostela

Compos: Mario; Óscar, Pablo López, Pablo García, Jandro, Valentí, Lucas, Álex. Cambios: Adrián, Endika.

Los nuestros cayeron derrotados ante el Villestro, uno de los equipos más fuertes de la liga. El equipo, pese al resultado, realizaron un partido con gran esfuerzo y un encuentro muy serio, que se saldó con dos goles de Pablo López y de Jandro.

Benjamín B:

SD Compostela 12-0 Racing de San Lorenzo

Compos: Roi, Andrés, Alejandro, Laura, Raul, Sheila y Endika.

Partido complicado, no solo por la entidad del rival, sino también por las numerosas bajas. El Compos lo dio todo, con buenos pases sobre el campo y comprometidos en cada jugada.

Estes son os resultados dos nosos equipos:

Xuvenil A:

Coruxo FC 1-3 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 17ª Xornada)

Compos: Lucas, Luquitas, Luis, Ander, Xabi, Juan, Santi Hernández, Baliño, Nico, Javilo, Darío. Suplentes: Miguel, Xandre, Rial, Adrián Barrio e Falcón.

O partido sorprendeu cun temperán gol do Coruxo aos dez minutos de xogo tras unha contra na primeira chegada. Pouco despois, o Compos amagou cunha clara ocasión de Javilo, que non conseguiu materalizar. O gol chegou aos 30 minutos, obra de Baliño e ao fío do desconto, no minuto 40, a oportunidade chegoulle a Juanín, de falta directa. Cun 1-2 no marcador e xa na segunda parte, o Compos empezou dominando e tras o tiro errado de penalti no minuto 60 de Darío, desquitouse no minuto 65 sentenciando cun 1-3.

Xuvenil B:

UD Bastavales 3-2 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 16ª)

Compos: Sandro, Abel, Juan Rial, Jesus (Jorge Noya, 70), Artur, Pablo Souto (Nacho, 72), Xabi (Anton, 66), Iago, Louzan (Javi García, 65), Manu (Borja Rey, 58) e Borja Miguez.

Nun partido duro e xogado de poder a poder, o Compos non puido puntuar no Municipal de Brión, ante un equipo moi físico e agresivo, que soubo xogar as súas bazas a base de xogo directo e xogadas a balón parado. O equipo local púxose axiña con vantaxe no marcador nun balón longo que a defensa non soubo solucionar. O Compos repúxose, e a base de traballo remontou o marcador, a pesar das continuas faltas e interrupcións do equipo local, que formulou un partido moi físico, axudado tamén pola permisidade do árbitro, que se ben si pitaba as faltas, non advertía nin sacaba tarxetas ao equipo local. Desas faltas, saíron os dous goles do Compostela, que fixeron que chegase ao descanso con vantaxe no marcador. No comezo da segunda parte, saíu a relucir a maior debilidade do equipo a súa falta de experiencia con respecto a resto de primeiros equipos da categoría, e encaixou de novo dende balón parado no minuto 4 desta. Con empate no marcador, o Compos tivo ocasións de adiantarse, pero foi de novo o Bastavales o que se adiantou nun corner, xa no 79. Nun último esforzo, o equipo seguiuno intentando con máis corazón que cabeza, e os dous equipos puideron anotar, pero o marcador xa non sei moveu.

Cadete A:

SD Compostela 0-2 Ural (Liga Galega, xornada 15ª)

Compos: Adrián, Iván, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, David Suances, Parra, Marcos Glez., Anxo, Silva e Seijas. Suplentes: Santi, Ito, Paulo, David Novo e Liste.

Non foi o mellor partido o disputado polos nosos xogadores, que non estiveron cómodos e non encontraron o seu xogo ante un rival serio e eficaz que aproveitou as oportunidades para gañar o encontro sen excesivos apuros. O primeiro gol chegou como consecuencia dun despiste nunha xogada de estratexia. Os nosos intentaron sobrepoñerse e achegarse á portaría rival, pero estes últimos abortaban todos os ataques dos locais. Na segunda parte e cando o Compostela mellor estaba a xogar chegou o segundo gol. Un contratempo que non foron capaces de superar a pesar dos cambios.

Cadete B:

ED XUV OROSO 1-1 SD COMPOSTEla (Segunda Autonómica, xornada 16ª)

Compos: Gago – Iago, Antelo, Diego M,Fonte – David Novo, Lois, Adri, Brais – Guillen, Liste. Suplentes: Santi, Daniel, Goyos, Santi Ibáñez, Alvaro Vazquez

A falta de acerto cara ao gol impediu ao Compostela sacar os 3 puntos ante un gran rival. Na primeira parte, o equipo estivo ben situado no campo, premendo no medio campo de forma intensa e saíndo con velocidade. Dispuxo de varias ocasións, algunha delas moi claras, para adiantarse no marcador. O Oroso dispuxo dun man a man con Gago que solucionou moi ben o porteiro branquiazul. Na segunda, o Compos foi a premer máis arriba ao conxunto local tendo de novo varias ocasións. O Oroso dispuxo dun tiro ao pau nun gran disparo dende fóra da área, e deseguido adiantaríase nun fallo visitante á saída dun corner. O Compostela empatou aos 5′ por medio de Adri e envorcouse en busca do gol da vitoria, contando con varias ocasións claras que non lograron materializar.

Infantil:

EF SILLEDA 0-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 17ª)

Compos: Adrian. Marcos-Mata-Alex-Santi. Marta-Rodri-Juan-Pedro-Raúl. Celes.También xogaron: Koke, María, Diego, Andrés, Manel.

Victoria traballada do Compostela por 0-3 ante o Silleda nun campo no que ata o momento ninguén conseguise gañar. A SD Compostela levou a iniciativa do partido dominando durante case todo o tempo regulamentario. Ao descanso iríase cun só gol no marcador, obra de Juan, xa que os locais se mostraron ben organizados en defensa e coas ideas claras. O Compostela puido aumentar a súa conta con ocasións claras a base de xogadas elaboradas, pero os fallos na definición non o fixeron posible. Na segunda parte o Silleda adiantou as liñas en busca do gol do empate. Tras uns primeiros minutos de descontrol, o Compos empezaría a crear perigo a base de balóns rápidos aos espazos por bandas, así chegaría o 0-2 de Koke tras pase de Santi, e o difinitivo 0-3 obra de Manel.

Alevín A:

SD Compostela 5- 0 Compañía de María (Primeira autonómica) Compos: Hugo, Martín, Anxo,Yago, David, Jaime,Rubén, Naiden. Suplente: Calatayud

Partido gris da SD que resolveu grazas a xogadas individuais e erros do equipo contrario.

Alevín B:

SD Compostela 8-1 Compañía de María Santiago B

Compos: Endika (Benxamín), Jorge e Carlos, Martin b e Adrián; Rodri e Samu; Ian. Tamén xogaron Antón, Xaime, Álvaro.

A pesar do avultado marcador, non foi este o mellor partido do Compos. O rival foi bastante inferior e por momentos contaxiou o seu xogo á SD. Os goles chegaron tras o roubo en campo contrario, desborde e pase ou directamente desborde e tiro. O gol do Compañía foi un contragolpe dun corner a favor no que o Compos quedou en igualdade numérica en defensa pero o equipo rival o superou en velocidade.

Benxamín A:

SD Villestro 6- 2 SD Compostela

Compos; Mario, Óscar, Pablo López, Pablo García, Jandro, Valentí, Lucas, Álex,. Cambios: Adrián, Endika.

Os nosos caeron derrotados ante o Villestro, un dos equipos máis fortes da Liga. Pese ao resultado, o equipo realizou un partido moi serio e con esforzo, que se saldou con dous goles a cargo de Pablo López e Jandro.

 

Benxamín B:

SD Compostela 12-0 Racing de San Lorenzo

Compos: Roi, Andrés, Alejandro, Laura, Raul, Sheila e Endika.

Partido complicado, non só pola entidade do rival, senón tamén polas numerosas baixas. O Compos deuno todo, con bos pases sobre o campo e xogadores comprometidos en cada xogada. texto texto

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1
  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1
  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1
  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1
  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1
  • COMPOSTELA- 0 LANGREO- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

13 hours ago

SD Compostela
⌚️ Abril comezará cun derbi para os nosos en terras viguesas ⚽️ X30🆚 CORUXO F.C. 🗓️ 07.04.24⏰ 12.00🏟️ O Vao#CoruxoCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Antón Permuy e Samu🗣️ O adestrador e capitán da SD Compostela analizaron o momento do equipo e o duelo ante o CD Guijuelo do domingo📸 Acompañounos Mónica Pereiro, da Clínica & akt, patrocinadora do encontro#ComposGuijuelo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🤝 Roque e Escoruela tiveron a pasada semana un encontro con 220 alumnos do CPI Colexio Nosa Señora do Rosario de Arzúa🩵🤍 Na visita, enmarcada nas actividades de promoción do deporte do noso patrocinador Proxecto Touro - Cobre San Rafael, entregaron invitacións para o duelo contra o CD Guijuelo e tiveron unha entretida charla cos cativos#composguijuelo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐄 𝐌É𝐃𝐈𝐂𝐎 👉 Euse foi operado onte da súa rotura do ligamento cruzado anterior do xeonllo dereito💪 Moito ánimo, Euse! Volverás máis forte, estamos seguros! Un día menos para volver! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
Hoxe está de aniversario Juampa 🩵🤍🎂 Moitos parabéns! Oxalá que veña acompañado este domingo desa vitoria tan necesaria que todos estamos desexando! 🙌 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.