La SD Compostela y el Celta de Vigo han llegado a un acuerdo para que Fernán Ferreiroa juegue cedido en el club santiagués hasta final de temporada. Se trata de un joven atacante de 19 años, con experiencia en Segunda B, categoría en la que ha disputado 30 encuentros.
Por otra parte, Iván Moya deja de pertenecer al club. El centrocampista, que fue uno de los fichajes del pasado verano, ha llegado a un acuerdo para desvincularse de la entidad compostelanista. Desde el club le agradecemos su entrega y comportamiento como jugador del Compos y le deseamos mucha suerte en el futuro.
A SD Compostela e o Celta de Vigo chegaron a un acordo para que Fernán Ferreiroa xogue cedido no club santiagués ata final de tempada. Trátase dun atacante de 19 anos, con experiencia en Segunda B, categoría na que disputou 30 encontros.
Por outra banda, Iván Moya deixa de pertencer ao club. O centrocampista, que foi unha das fichaxes do pasado verán, chegou a un acordo para desvincularse da entidade compostelanista. Dende o club agradecémoslle a súa entrega e comportamento como xogador do Compos e desexámoslle moita sorte no futuro.