Resultados fútbol base 31ene./1feb.

3 de febrero de 2015

Ocho encuentros de nuestros equipos de la base el pasado fin de semana, con mención especial para la clara victoria del Juvenil A, que goleó a un rival directo en la lucha por el ascenso:

Juvenil A:
SD Compostela 7-1 Areosa (Liga Nacional Juvenil, 21ª Jornada)

Compos: Lucas, Lucas, Ander, Luís, Xabi, Santi Hernandez, Baliño, Juan, Javi Lorenzo, Dario y Rial. Suplentes: Xandre, Nico, Iago, Miguel y Alex.

Goles: 3 de Darío, 2 de Baliño, 1 de Javi Lorenzo y un gol en propia meta.

Se esperaba un partido muy igualado entre estos dos equipos candidatos al ascenso a la División de Honor juvenil, pero nada más lejos de la realidad. El Compostela rompió el partido con 3 goles en los primeros 15 minutos, 2 de Baliño, uno de ellos tras una jugada de estrategia en un corner, y un gol en propia meta del conjunto vigués tras una buena jugada de Juanín por banda. El Compostela maniató el juego del Areosa asfixiando su salida de balón, y a partir de ahí tras robos en zonas muy avanzadas creaban ocasiones de peligro. El resultado al descanso era de 4-1, en la segunda parte el Compostela se dedicó a no arriesgar con el balón y dominó el partido con claridad consiguiendo 3 nuevos goles, para cerrar el partido con un definitivo 7-1.

Juvenil B:
SD Compostela 3-0 Silleda (Primera Autonómica, jornada 20ª)

Compos: Sandro, Abel (Juan Rial, 45), Jesus, Artur, Boo (Jorge Noya), Pablo Souto (Anton, 58) Xabi, Borja Rey, Javi García,(Fabi, 45), Manu, Borja Miguez (Jose Eiriz, 61).

Goles: Pablo Souto 26, Borja Míguez 35, Fabi, 51

En un día difícil por las condiciones meteorológicas, con mucho frío y viento, el Compos no dio opción al Silleda, con un control total del partido a través de la posesión de balón. El marcador se antoja corto, después de la multitud de ocasiones erradas por el equipo, y por el hecho de que el contrario no tuvo una sola ocasión de gol en todo el partido. Tres puntos más que acercan Juvenil a la cabeza de la clasificación, ante la importante jornada que se avecina, con multitud de enfrentamientos entre los primeros clasificados.

Juvenil C:
SD Compostela 0-1 AD Peleteiro (Segunda Autonómica, jornada 14ª)

Compos: Xosé Carid; Carlos Carid, Abel, Jorge Noya, Fran León; Javier Camino, Diego Prol, Fabiano Soares; Emmanuel Moredo, José Eiriz, Javier Pereira. Suplenes: Manuel Márquez, Álvaro Carballido, Manuel César, Yago García.

El líder se impuso al equipo juvenil en un gran partido en el que ambos conjuntos mostraron una actitud ofensiva que permitió al aficionado disfrutar de un duelo entretenido pese a haber un único gol en el encuentro. El partido lo dominó el Compos, si bien el conjunto visitante dispuso de pocas pero muy claras ocasiones en la primera mitad. También gozaron los nuestros de claras oportunidades, con la mala fortuna de no concretar con efectividad ninguna de ellas.

Fue el resultado inicial el mismo con el que se llegó al descanso y también hasta la hora de partido donde, en un error en la salida de balón local, aprovecharía el Peleteiro para hacer el definitivo 0-1.

Cadete A:
Calasanz 1-1 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 21ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Xandre, Diego Mariño, Lois, Parra, Paulo, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Santi, Manel, Yago, Miguel y Fran.

Comenzó el Compos apretando en campo contrario y fruto de ello llegaron las primeras ocasiones, en una de ellas Anxo, tras un buen remate, logro adelantar a los nuestros. El Calasanz intentaría venirse arriba, pero la buena defensa de los visitantes lograría contrarrestar todos sus intentos.

En la segunda parte más de lo mismo, incluso el Compos dispuso de un penalti a favor aunque no fue capaz de aprovecharlo. Ya en los minutos finales del partido, tras una buena combinación, el Calasanz logro el empate, a partir de ahí los nuestros volvieron a la carga y dispusieron de buenas ocasiones para traerse la victoria aunque ya no se movería el marcador.

Cadete B:
Compañía María 0-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 16ª)

Compos: Santi – Iago, Alex, Diego, Fonte – Adri, Lois, Daniel, Guillén – Liste, Ito
Suplentes: Gago, Lois C., Denis, Goyos, Antelo

Goles : 1-0 Ito, 2-0 Ito

El Compañía adelantó líneas presionando mucho en medio campo, y dejando metros a los atacantes blanquiazules que aprovechaban su velocidad para crear ocasiones. En una de ellas, Ito se adelantaba a los centrales y tiraba cruzado para hacer el 1-0.

En la segunda parte, tras una gran jugada colectiva que se inicia con el saque de puerta en corto, Ito de nuevo hacia el 2-0 tras un gran pase de Guillen. El equipo siguió teniendo balón y creando oportunidades, manteniendo un gran orden defensivo, que no permitió conceder ocasiones de gol a su rival.

Alevín A:
SD Compostela 3-1 Victoria (Primera autonómica Jornada 15ª)

Compos: Hugo, Martin, Fede, Anxo, Jaime, Yago, Ruben y David

Partido en principio que iba a ser complicado, ya que el rival mejoró mucho desde la primera vuelta, aunque nuestras imprecisiones provocaron unos primeros minutos con dificultades para mover el balón. Se adelantó el Victoria y después los nuestros abusaron del balón largo hasta el empate. El equipo mejoró tras el descanso y consiguió darle la vuelta al marcador.

Alevín B:
SD Compostela 4-0 Burgo das Nacións (Segunda Autonómica Jornada 15ª)

Compos: Martin, Xaime, Martín B., Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Samu. Suplentes: Álvaro, Jorge, Ian.

A pesar de la goleada no fue un gran partido de nuestros canteranos. No hubo fluidez en el juego y los goles llegaron en jugadas aisladas. El rival creó problemas en defensa y sólo la buena actuación del portero impidió un resultado más ajustado. Marcaron Martín Burgos, en dos ocasiones, Samuel y Rodrígo.

Benjamín A:
Compañía de María 0-2 SD Compostela (Primera Autonómica Jornada 15ª)

Compos: Roi, Pablo L, Oscar, Jandro, Valentín, Lucas, David, Tomás. Banquillo: Hadrián (C), Alex Gondelle y Dani.

Victoria del benjamín A en un partido muy disputado que se resolvió en la segunda mitad con un buen gol de Jandro tras una mala salida del portero rival. Ya al final y en un contragolpe David Porto hacía el definitivo 0-2. Con este resultado el benjamín prácticamente asegura la permanencia en la categoría.
Oito encontros dos nosos equipos da base o pasado fin de semana, con mención especial para a clara vitoria do Juvenil A, que goleou un rival directo na loita polo ascenso:

Xuvenil A:
SD Compostela 7-1 Areosa (Liga Nacional Xuvenil, 21ª Xornada)

Compos: Lucas, Lucas, Ander, Luís, Xabi, Santi Hernandez, Baliño, Juan, Javi Lorenzo, Dario y Rial. Suplentes: Xandre, Nico, Iago, Miguel y Alex.

Goles: 3 de Darío, 2 de Baliño, 1 de Javi Lorenzo y un gol en propia meta.

Esperábase un partido moi igualado entre estes dous equipos candidatos ao ascenso á División de Honra xuvenil, pero nada máis lonxe da realidade. O Compostela rompeu o partido con 3 goles nos primeiros 15 minutos, 2 de Baliño, un deles tras unha xogada de estratexia nun corner, e un gol en propia meta do conxunto vigués tras unha boa xogada de Juanín por banda. O Compostela presionou o xogo do Areosa asfixiando a súa saída de balón, e a partir de aí tras roubos en zonas moi avanzadas creaban ocasións de perigo. O resultado ao descanso era de 4-1, na segunda parte o Compostela dedicouse a non arriscar co balón e dominou o partido con claridade conseguindo 3 novos goles, para pechar o partido cun definitivo 7-1.

Xuvenil B:
SD Compostela 3-0 Silleda (Primeira Autonómica, xornada 20ª)

Compos: Sandro, Abel (Juan Rial, 45), Jesus, Artur, Boo (Jorge Noya), Pablo Souto (Anton, 58) Xabi, Borja Rey, Javi García,(Fabi, 45), Manu, Borja Miguez (Jose Eiriz, 61).

Goles: Pablo Souto 26, Borja Míguez 35, Fabi, 51

Nun día difícil polas condicións meteorolóxicas, con moito frío e vento, o Compos non deu opción ao Silleda, cun control total do partido a través da posesión de balón. O marcador antóllase curto, despois da multitude de ocasións erradas polo equipo, e polo feito de que o contrario non tivo unha soa ocasión de gol en todo o partido. Tres puntos máis que achegan ó Xuvenil á cabeza da clasificación, ante a importante xornada que se aveciña, con multitude de enfrontamentos entre os primeiros clasificados.

Xuvenil C:
SD Compostela 0-1 AD Peleteiro (Segunda Autonómica, Xornada 14ª)

Compos: Xosé Carid; Carlos Carid, Abel, Jorge Noya, Fran León; Javier Camino, Diego Prol, Fabiano Soares; Emmanuel Moredo, José Eiriz, Javier Pereira. Suplenes: Manuel Márquez, Álvaro Carballido, Manuel César, Yago García.

O líder impúxose ao equipo xuvenil nun gran partido no que ambos os dous conxuntos mostraron unha actitude ofensiva que permitiu ao afeccionado gozar dun duelo entretido malia haber un único gol no encontro. O partido dominouno o Compos, se ben o conxunto visitante dispuxo de poucas pero moi claras ocasións na primeira metade. Tamén gozaron os nosos de claras oportunidades, coa mala fortuna de non concretar con efectividade ningunha delas.

Foi o resultado inicial o mesmo co que se chegou ao descanso e tamén ata a hora de partido onde, nun erro na saída de balón local, aproveitaría o Peleteiro para facer o definitivo 0-1.

Cadete A:
Calasanz 1-1 SD Compostela (Liga Galega, xornada 21ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Xandre, Diego Mariño, Lois, Parra, Paulo, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Santi, Manel, Yago, Miguel y Fran.

Comezou o Compos apertando en campo contrario e froito diso chegaron as primeiras ocasións, nunha delas Anxo, tras un bo remate, logrou adiantar os nosos. O Calasanz intentaría virse arriba, pero a boa defensa dos visitantes lograría contrarrestar todos os seus intentos.

Na segunda parte máis do mesmo, mesmo o Compos dispuxo dun penalti a favor aínda que non foi capaz de aproveitalo. Xa nos minutos finais do partido, tras unha boa combinación, o Calasanz logrou o empate, a partir de aí os nosos volveron á carga e dispuxeron de boas ocasións para traerse a vitoria aínda que xa non se movería o marcador.

Cadete B:
Compañía María 0-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 16ª)

Compos: Santi – Iago, Alex, Diego, Fonte – Adri, Lois, Daniel, Guillén – Liste, Ito
Suplentes: Gago, Lois C., Denis, Goyos, Antelo

Goles : 1-0 Ito, 2-0 Ito

O Compañía adiantou liñas presionando moito no medio campo, e deixando metros aos atacantes branquiazuis que aproveitaban a súa velocidade para crear ocasións. Nunha delas, Ito adiantábase aos centrais e tiraba cruzado para facer o 1-0.

Na segunda parte, tras unha gran xogada colectiva que se inicia co saque de porta en curto, Ito de novo facía o 2-0 tras un gran pase de Guillen. O equipo seguiu tendo balón e creando oportunidades, mantendo unha grande orde defensiva, que non permitiu conceder ocasións de gol ao seu rival.

Alevín A:
SD Compostela 3-1 Victoria (Primeira autonómica xornada 15ª)

Compos: Hugo, Martin, Fede, Anxo, Jaime, Yago, Ruben y David

Partido en principio que ía ser complicado, xa que o rival mellorou moito dende a primeira volta, aínda que as nosas imprecisións provocaron uns primeiros minutos con dificultades para mover o balón. Adiantouse a Victoria e despois os nosos abusaron do balón longo ata o empate. O equipo mellorou tras o descanso e conseguiu darlle a volta ao marcador.

Alevín B:
SD Compostela 4-0 Burgo das Nacións (Segunda Autonómica xornada 15ª)

Compos: Martin, Xaime, Martín B., Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Samu. Suplentes: Álvaro, Jorge, Ian.

A pesar da goleada non foi un gran partido dos nosos canteiráns. Non houbo fluidez no xogo e os goles chegaron en xogadas illadas. O rival creou problemas en defensa e só a boa actuación do porteiro impediu un resultado máis axustado. Marcaron Martín Burgos, en dúas ocasións, Samuel e Rodrígo.

Benxamín A:
Compañía de María 0-2 SD Compostela (Primeira Autonómica xornada 15ª)

Compos: Roi, Pablo L, Oscar, Jandro, Valentín, Lucas, David, Tomás. Banquillo: Hadrián (C), Alex Gondelle y Dani.

Victoria do Benxamín A nun partido moi disputado que se resolveu na segunda metade cun bo gol de Jandro tras unha mala saída do porteiro rival. Xa ao final e nun contragolpe David Porto facía o definitivo 0-2. Con este resultado o benxamín practicamente asegura a permanencia na categoría.

Youtube

Instagram Compos

Noticias Recientes

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

4 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐎𝐍𝐕𝐎𝐂𝐀𝐓𝐎𝐑𝐈𝐀 🩵🤍🙌 OS NOSOS para o derbi de mañá, ás 16.15 no Estadio da Magdalena, contra o RACING CLUB VILLALBÉS 👨‍🏫 Michel Alonso cita a dezaoito xogadores para o gran encontro en terras chairegas #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | 🗣️ PREVIA de Michel Alonso antes do derbi deste domingo, ás 16.15 na Magdalena, contra o RACING CLUB VILLALBÉS🙌 O técnico destacou a importancia da vitoria para manterse nos postos de playoff#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎟️ 𝐄𝐍𝐓𝐑𝐀𝐃𝐀𝐒 vs RACING CLUB VILLALBÉS 🙌 Estarán a venta o domingo no despacho de billetes do Estadio da Magdalena🎫 Prezo das entradas: 15€. Menores de 14 anos: Gratis 🩵🤍 Agárdanos un gran encontro en terras lucenses#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
Confirmado o próximo partido na casa, un encontro solidario e especial! 🩵🤍⚽️ X25🆚 RS Gimnástica🗓️ 03.03.24⏰ 16.45🏟️ Vero Boquete🤝 𝐏𝐚𝐭𝐫𝐨𝐜𝐢𝐧𝐚 Banco de Alimentos Rías Altas (BALRIAL Santiago)🎟️ Entrada gratuíta para todos aqueles que doen algún dos produtos do listado! 🚪 Os voluntarios do Banco de Alimentos estarán nas Portas de Acceso o día de partido recollendo os produtos que lle fagades chegar!💪 Axuda ao Banco coa súa gran labor, neste caso, achegando alimentos non perecedeiros!#composgimnástica #unnovocamiño ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🩵🤍 O primeiro de moitos ⚽️👏 Hugo Matos estreouse este sábado como goleador en partido oficial da SD Compostela 🙌 Un premio a un encontro e unha tempada redonda para o noso canteirán#composfabril ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.