Resultados del fútbol base 7/8 Feb.

10 de febrero de 2015

Fin de semana con varias buenas noticias para nuestro fútbol base. El Juvenil A mantiene su puesto de ascenso tras el empate en Ourense, el Cadete A sale de descenso y el Infantil refuerza su liderato:

Juvenil A:
Ourense 1-1 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 22ª Jornada)

Compos: Lucas; Lucas, Luís, Ander (C), Xabi, Miguel, Baliño, Juan, Rial, Nico, Darío. Suplentes: Xandre, Iago, Falcón y Juan Rial.

En uno de los duelos directos que le quedaban al equipo santiagués en la disputa por el ascenso a la Divisón de Honor Juvenil, empate que deja un sabor de boca amargo por cómo se produjo. La primera parte estuvo bastante igualada con una clara ocasión para los locales en un disparo que se estrelló contra el larguero, bien respondida por Luís y Nico que pocos minutos después se topaban también con el larguero de la portería local.

En la segunda parte Rial conseguía adelantar a los santiagueses con un disparo cruzado, tan sólo 5 minutos se había quedado con un jugador menos el Ourense tras la expulsión de su lateral derecho. En un balón largo a la espalda de la defensa consiguió empatar el conjunto local y desde ahí se dedicó a encerrarse en su área intentando lanzar peligrosas contras con las que poder ganar el partido.

Juvenil B:
Noia 0-5 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 21ª)

Compos: Sandro, Jorge Noya (Prol, 53), Jesus, Abel (Jorge Parcero, 53), Boo, Pablo Souto, Xabi (Fabi, 45), Borja Rey (Anton 48), Borja Miguez, Manu y Javi Pereira (Nacho 53).

Goles: Manu (2) ,Borja Rey, Fabi y Anton

Desde el comienzo del partido, con una presión asfixiante, el Compos forzó contínuas pérdidas de balón del rival. Tres ocasiones claras falló el equipo hasta que en el minuto 21, en una faltas el árbitró se decidió a sacar amarilla, más por reiteración que por la falta en sí, a lo que el jugador respondió insultando al colegiado, con la consiguiente expulsión.

Estar con uno más acentuó el dominio del Compos, con control total del balón y del partido, hasta que en el 44, después de una buena presión y robo de balón de Manu, se plantó delante del portero, recibiendo una falta por detrás que el colegiado interpretó como ocasión manifiesta de gol, y llevó a otra expulsión para el Noia. En la misma falta, Borja Rey anotó el 2-0 de forma directa, y ahí se acabó el partido. En la segunda parte, el Compos aumentó la renta, pero incluso el Noia tuvo la mala suerte de lesionarse 2 jugadores más en ese período.

Juvenil C:
Xuventude Oroso 1-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 15ª)

Compos: Manuel Márquez; Carlos Carid, Abel, Jorge Noya, Francisco León; Javier Camino, Diego Prol, Ignacio Losada; José Eiriz, Jorge Parcero, Javier Pereira. Suplentes: Yago Maril, Xosé Carid, Álvaro Carballido, Carlos Cerecedo y  Emmanuel Moredo

El inicio del partido estuvo marcado por la intensidad que ambos conjuntos imprimieron al encuentro y una posesión de balón en campo propio por parte del Oroso que, si bien creó incertidumbre en los primeros instantes, serviría a la postre para dar la victoria al equipo de la capital. El primer tanto llegó tras una acción combinativa del conjunto compostelano, llegando ésta a pies de José Eiriz, que de disparo raso y cruzado batió al meta del Xuventude.

Al borde del descanso, una recuperación rápida de la SD en campo contrario culminaría con el gol de Jorge Parcero engañando al guardameta y batiéndolo esta vez por su lado izquierdo, desde una posición similar a la que había anotado su compañero con anterioridad. Ya mediada la segunda parte, el Xuventude Oroso reduciría distancias en un dudoso penalti que daba emoción al partido. Sin embargo, la SD supo como rehacerse al gol local y defendió con bravura las embestidas sigüeirenses, llevándose consigo los tres puntos.

Cadete A:
SD Compostela 3-2 Orillamar (Liga Gallega, jornada 22ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, Miguel, Parra, Iván, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Santi, Ito, Yago, Xandre y Fran

Importantísima victoria de los nuestros ante un buen rival, que además logró adelantarse en el marcador al inicio de la segunda parte, después de una primera parte vibrante y con llegadas en ambas porterías.

A pesar del gol encajado, nuestros canteranos no se vinieron abajo y se sobrepusieron realizando sus mejores minutos de juego que se vieron recompensados por claras llegadas al área y 3 goles con los que remontaron el partido.

Cadete B:
Compañía María 0-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 16ª)

Compos: Santi – Fonte, Daniel, Antelo, Lois C. – Adri, Lois D. , Diego, Guillén – Ito , Liste. Suplentes: Gago, Iago, Alvaro V. , Goyos, Joselu

El equipo ganó de manera solvente, sin conceder ocasiones al rival y realizando uno de los mejores partidos del año en cuanto a juego se refiere. El Compos empezó el partido desperdiciando 5 claras ocasiones hasta que Ito abría el marcador. Antes del descanso, Lois de penalti ponía el 2-0. En la segunda parte el equipo continuó combinando bien y llegando en muchas ocasiones. Fruto de esto, llegaron los goles de Adri, Ito, Antelo y Lois, que hacían el 6-0 definitivo.

Infantil:
Villestro 2-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 20ª)

El partido empezó bien para el Compostela, dominando y controlando el encuentro. Sin embargo seria el Villestro quién se adelantaría en el marcador tras una falta con varios errores defensivo por parte del Compos. Manel lograría empatar tras un tiro desde fuera del área y con el 1-1 se iría al descanso.

En la segunda parte Pedro adelantaría a los nuestros en el marcador, y el partido se pondría de cara para sentenciarlo. Sin embargo las continuas perdidas de balón por parte del Compos convirtieron el encuentro en un ida y vuelta donde los locales se sentían más cómodos. En otro lanzamiento de falta directa lograrían empatar y a falta de pocos minutos dispondrían de un penalti, que fallaron. Hasta que Manel nuevamente con el tiempo ya cumplido marcaría tras un corner el 2-3 definitivo dando la victoria al Compostela.

Alevín A:
Villestro 1-1 SD Compostela (Primera autonómica Jornada 16ª)

Compos: Hugo, Fede, Burgos, Rubi, Anxo, Martín, Yago, David. Naiden

Partido dominado por la SD Compostela  que no pudo materializar el gran número de ocasiones de las que dispuso y lo acabó pagando, dejando escapar dos puntos por la falta de acierto. El gol de los canteranos  lo marcó David.

Alevín B:
Burgo das Nacións 0-1 SD Compostela (Segunda Autonómica Jornada 16ª)

Compos: Martin, Xaime, Jorge, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Samu. Suplentes: Álvaro, Jandro, Ian.

Buen partido que el Compos consiguió dominar desde el principio, presionando al rival en su campo y creando más ocasiones. Aún así, no fue capaz de marcar el gol del triunfo hasta los últimos minutos, después de un buen contraataque lanzado por Rodri y culminado por Samu.

Benjamín B:
Peleteiro 4-2 SD Compostela (Segunda Autonómica Jornada 14ª)

Compos: Roi,Santi,Andres,Alejandro,Endika,Lucas,Juan y Sheila. Suplentes Laura,Mateo y Raul..

Empezaron un poco timoratos los nuestros, defendiendo bien pero sin llegar a profundizar demasiado y recibiendo un gol después de perdonar varias ocasiones. Nada más empezar la segunda parte llegaron dos nuevos tantos locales. Desde ese momento llegaron los mejores minutos del Benjamín. Aún así llegaría el 4-0 tras un penalti fallado por los nuestros, antes de la última reacción de los nuestros con dos goles y alguna ocasión más para asustar a los locales.
Fin de semana con varias boas novas para o noso fútbol base. O Xuvenil A mantén o seu posto de ascenso tralo empate en Ourense, o Cadete A sae do descenso e o Infantil reforza o seu liderato:

Xuvenil A:
Ourense 1-1 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 22ª Xornada)

Compos: Lucas; Lucas, Luís, Ander (C), Xabi, Miguel, Baliño, Juan, Rial, Nico, Darío. Suplentes: Xandre, Iago, Falcón y Juan Rial.

Nun dos duelos directos que lle quedaban ao equipo santiagués na disputa polo ascenso á Divisón de Honra Xuvenil, empate que deixa un sabor de boca amargo por como se produciu. A primeira parte estivo bastante igualada cunha clara ocasión para os locais nun disparo que se estrelou contra o longueiro, ben respondida por Luís e Nico que poucos minutos despois se topaban tamén co longueiro da portería local.

Na segunda parte Rial conseguía adiantar aos santiagueses cun disparo cruzado, tan só 5 minutos quedaría cun xogador menos o Ourense tras a expulsión do seu lateral dereito. Nun balón longo ás costas da defensa conseguiu empatar o conxunto local para despois pecharse na súa área intentando lanzar perigosas contras coas que poder gañar o partido.

Xuvenil B:
Noia 0-5 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 21ª)

Compos: Sandro, Jorge Noya (Prol, 53), Jesus, Abel (Jorge Parcero, 53), Boo, Pablo Souto, Xabi (Fabi, 45), Borja Rey (Anton 48), Borja Miguez, Manu w Javi Pereira (Nacho 53).

Goles: Manu (2) ,Borja Rey, Fabi y Anton

Dende o comezo do partido, cunha presión asfixiante, o Compos forzou contínuas perdas de balón do rival. Tres ocasións claras fallou o equipo ata que no minuto 21, nunha falta o árbitró se decidiu a sacar amarela, máis por reiteración que pola falta en si, ao que o xogador respondeu insultando o colexiado, coa conseguinte expulsión.

Estar cun máis acentuou o dominio do Compos, con control total do balón e do partido, ata que no 44, despois dunha boa presión e roubo de balón de Manu, se plantou diante do porteiro, recibindo unha falta por detrás que o colexiado interpretou como ocasión manifesta de gol, e levou a outra expulsión para o Noia. Na mesma falta, Borja Rey anotou o 2-0 de forma directa, e aí rematou o partido. Na segunda parte, o Compos aumentou a renda, pero mesmo o Noia tivo a mala sorte de lesionarse 2 xogadores máis nese período.

Xuvenil C:
Xuventude Oroso 1-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, Xornada 15ª)

Compos: Manuel Márquez; Carlos Carid, Abel, Jorge Noya, Francisco León; Javier Camino, Diego Prol, Ignacio Losada; José Eiriz, Jorge Parcero, Javier Pereira. Suplentes: Yago Maril, Xosé Carid, Álvaro Carballido, Carlos Cerecedo y Emmanuel Moredo

O inicio do partido estivo marcado pola intensidade que ambos os dous conxuntos imprimiron ao encontro e unha posesión de balón en campo propio por parte do Oroso que, se ben creou incerteza nos primeiros instantes, serviría ao cabo para dar a vitoria ao equipo da capital. O primeiro tanto chegou tras unha acción combinativa do conxunto compostelán, chegando esta a pés de José Eiriz, que de disparo raso e cruzado bateu ao meta do Xuventude.

Ao bordo do descanso, unha recuperación rápida da SD en campo contrario culminaría co gol de Jorge Parcero enganando o gardameta e baténdoo esta vez polo seu lado esquerdo, dende unha posición similar á que anotara o seu compañeiro con anterioridade. Xa mediada a segunda parte, o Xuventude Oroso reduciría distancias nun dubidoso penalti que daba emoción ao partido. Non obstante, a SD soubo como refacerse ao gol local e defendeu con bravura as acometidas sigüeirenses, levándose consigo os tres puntos.

Cadete A:
SD Compostela 3-2 Orillamar (Liga Galega, xornada 22ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, Miguel, Parra, Iván, Marcos Glez., Anxo, Silva y Seijas. Suplentes: Santi, Ito, Yago, Xandre y Fran

Importante vitoria dos nosos ante un bo rival, que ademais logrou adiantarse no marcador ao inicio da segunda parte, despois dunha primeira parte vibrante e con chegadas en ambas as dúas porterías.

A pesar do gol encaixado, os nosos canteranos non se caeron e sobrepuxéronse realizando os seus mellores minutos de xogo que se viron recompensados por claras chegadas á área e 3 goles cos que remontaron o partido.

Cadete B:
Compañía María 0-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 16ª)

Compos: Santi – Fonte, Daniel, Antelo, Lois C. – Adri, Lois D. , Diego, Guillén – Ito , Liste. Suplentes: Gago, Iago, Alvaro V. , Goyos, Joselu

O equipo gañou de xeito solvente, sen conceder ocasións ao rival e realizando un dos mellores partidos do ano en canto a xogo. O Compos empezou o partido desperdiciando 5 claras ocasións ata que Ito abría o marcador. Antes do descanso, Lois de penalti poñía o 2-0. Na segunda parte o equipo continuou combinando ben e chegando en moitas ocasións. Froito disto, chegaron os goles de Adri, Ito, Antelo e Lois, que facía o 6-0 definitivo.

Infantil:
Villestro 2-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 20ª)

O partido empezou ben para o Compostela, dominando e controlando o encontro. Non obstante seria o Villestro quen se adiantaría no marcador tras unha falta con varios erros defensivo por parte do Compos. Manel lograría empatar tras un tiro dende fóra da área e co 1-1 iríase ao descanso.

Na segunda parte Pedro adiantaría aos nosos no marcador, e o partido poñeríase de cara para sentencialo. Non obstante as continuas perdidas de balón por parte do Compos converteron o encontro nun ida e volta onde os locais se sentían máis cómodos. Noutro lanzamento de falta directa lograrían empatar e a falta de poucos minutos dispoñerían dun penalti, que fallaron. Ata que Manel novamente co tempo xa cumprido marcaría tras un corner o 2-3 definitivo dando a vitoria ao Compostela.

Alevín A:
Villestro 1-1 SD Compostela (Primeira autonómica xornada 16ª)

Compos: Hugo, Fede, Burgos, Rubi, Anxo, Martín, Yago, David. Naiden

Partido dominado pola SD Compostela que non puido materializar o gran número de ocasións das que dispuxo e o acabou pagando, deixando escapar dous puntos pola falta de acerto. O gol dos canteiráns marcouno David.

Alevín B:
Burgo das Nacións 0-1 SD Compostela (Segunda Autonómica Xornada 16ª)

Compos: Martin, Xaime, Jorge, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Samu. Suplentes: Álvaro, Jandro, Ian.

Bo partido que o Compos conseguiu dominar dende o principio, presionando o rival no seu campo e creando máis ocasións. Aínda así, non foi capaz de marcar o gol do triunfo ata os últimos minutos, despois dun bo contraataque lanzado por Rodri e culminado por Samu.

Benxamín B:
Peleteiro 4-2 SD Compostela (Segunda Autonómica xornada 14ª)

Compos: Roi,Santi,Andres,Alejandro,Endika,Lucas,Juan y Sheila. Suplentes Laura,Mateo y Raul..

Empezaron un pouco timoratos os nosos, defendendo ben pero sen chegar a profundizar demasiado e recibindo un gol despois de perdoar varias ocasións. Nada máis empezar a segunda parte chegaron dous novos tantos locais. Dende ese momento chegaron os mellores minutos do Benxamín. Aínda así chegaría o 4-0 tras un penalti fallado polos nosos, antes da última reacción dos nosos con dous goles e algunha ocasión máis para asustar aos locais.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌 UN DOS NOSOS 🩵🤍💪 Samu Rodríguez renova ata 2026👉 O capitán e #JugadorCincoEstrellas desta tempada chegará ás 10 tempadas como branquiazul Samuel Rodriguez Noya 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/05/23/un-puntal-para-el-compos-samu-rodriguez-dos-anos-mas-de-blanquiazul/#samu2026 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Grazas, Pato!🎙️ Rolda de prensa de despedida do porteiro tras seis tempadas defendendo a portería branquiazul 🧤🤝 Sempre un dos nosos! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
⚽️ Semana de adestramentos👉 O equipo inicia unha nova semana con catro sesións previstas, todas elas no campo do Sergas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.