La SD Compostela ha cerrado su último fichaje del mercado de invierno, completando así la plantilla hasta final de temporada. Se trata de Cristian del Toro, un joven central de 21 años, que llega procedente del Widzew Lodz polaco. Formado en la cantera del Sevilla, su versatilidad ha sido la cualidad que ha decantado a la secretaría técnica para su contratación, ya que puede jugar de central, lateral izquierdo e incluso mediocentro defensivo.
Cristian ya comenzó a entrenarse con el primer equipo la semana pasada, pero el club no ha recibido el tránsfer que lo habilita para competir en Segunda B hasta ayer.
A SD Compostela pechou a súa última fichaxe do mercado de inverno, completando así o equipo ata final de tempada. Trátase de Cristian del Toro, un central de 21 anos, que chega procedente do Widzew Lodz polaco. Formado na canteira do Sevilla, a súa versatilidade foi a calidade que decantou á secretaría técnica para a súa contratación, xa que pode xogar de central, lateral esquerdo e mesmo mediocentro defensivo.
Cristian xa comezou a adestrarse co primeiro equipo a semana pasada, pero o club non recibiu o tránsfer que o habilita para competir en Segunda B ata onte.