Foto: Amadeo Rey (@amadeo_rey)
SD COMPOSTELA (0): Marqueta; Josu (Lemos, min.64)-Portela-Catú-Jordan; Marcos Rodríguez; Quim Araujo (Yacine, min.46)-Teles-Fondevila (Fernán, min.77)-Iván Pérez; Mensha
RACING DE FERROL (3): Mackay; Álvaro Cuello-Víctor Vázquez-Antonio-Nano; Marcos Álvarez (Jonatan Aspas, min.77)-Maikel-Dani Rodríguez-Pablo Rey (Álvaro, min.90); Dalmau (Vela, min.63)-Joselu
Goles: 0-1, min.37: Joselu. 0-2, min.75: Maikel. 0-3, min.85: Pablo Rey.
La SD Compostela no pudo continuar con la buena racha de resultados y cayó contra el Racing de Ferrol en un derbi que se decidió en la segunda parte con una polémica actuación del árbitro. El colegiado dejó a los nuestros con diez por dos rigurosas tarjetas a Jordan y los visitantes acabaron sentenciando un encuentro que hasta el momento había estado muy igualado.
El primer tiempo empezó con muchas imprecisiones por parte de los dos equipos, fruto de la presión en el centro del campo. Ninguno de los dos fue capaz de hacerse con el control del encuentro durante los primeros 45 minutos, pero el Racing consiguió llegar con más claridad al área del Compos.
Marqueta resolvió con gran acierto las dos primeras ocasiones de los visitantes, ambas ante Dalmau. Primero un mano a mano en el que aguantó perfectamente, y después repeliendo una volea desde dentro del área pequeña. No pudo hacer nada a la tercera. Joselu se internó en el área y fue derribado por Portela. El propio punta lanzó el penalti engañando al meta y poniendo el 0-1 en el marcador. El Compos intentó estirarse antes del descanso y Josu estuvo a punto de conseguir el empate, pero su fuerte disparo lejano se estrelló contra el larguero de la portería rival.
El Compos salió en la segunda parte dispuesto a darle la vuelta al marcador, metiendo al Racing en su área. La entrada de Yacine le dio más mordiente en ataque y el propio punta tuvo la primera gran ocasión de la segunda parte, tras controlar un buen pase de Jordan y disparar cruzado encontrándose con el portero rival. En el saque de esquina, Catú tuvo otra gran ocasión, pero Mackay volvió a evitar el empate tras el cabezazo del central.
Cuando mejor estaba el Compos, el árbitro se convirtió en el protagonista del encuentro. Primero no señaló un claro penalti por mano de un defensa del Racing. En la siguiente jugada, expulsó a Jordan por doble amarilla, al entender que se había tirado dentro del área, dejando a nuestro equipo con 10.
Pese a estar en inferioridad, los de Iñaki Alonso lo siguieron intentando y Yacine tuvo otra buena ocasión después de ganarle la partida a los centrales visitantes, pero no pudo resolver. Con el Compos volcado, el Racing sentenció el encuentro en los últimos minutos gracias a un buen tanto de Maikel, que no falló en el mano a mano. Pablo Rey cerró el marcador con un bonito disparo desde fuera del área que se coló por la escuadra de Marqueta.
A SD Compostela non puido continuar co bo refacho de resultados e caeu contra o Racing de Ferrol nun derby que se decidiu na segunda parte cunha polémica actuación do árbitro. O colexiado deixou os nosos con dez por dúas rigorosas tarxetas a Jordan e os visitantes acabaron sentenciando un encontro que ata o momento estivera moi igualado.
O primeiro tempo empezou con moitas imprecisións por parte dos dous equipos, froito da presión no centro do campo. Ningún dos dous foi capaz de facerse co control do encontro durante os primeiros 45 minutos, pero o Racing conseguiu chegar con máis claridade á área do Compos.
Marqueta resolveu con grande acerto as dúas primeiras ocasións dos visitantes, ambas as dúas ante Dalmau. Primeiro un man a man no que aguantou perfectamente, e despois repelendo unha volea dende dentro da área pequena. Non puido facer nada á terceira. Joselu internouse na área e foi derrubado por Portela. O propio punta lanzou o penalti enganando ó meta e poñendo o 0-1 no marcador. O Compos intentou estirarse antes do descanso e Josu estivo a punto de conseguir o empate, pero o seu forte disparo dende fora da área estrelouse contra o longueiro da portería rival.
O Compos saíu na segunda parte disposto a darlle a volta ao marcador, metendo o Racing na súa área. A entrada de Yacine deulle máis mordente en ataque e o propio punta tivo a primeira grande ocasión da segunda parte, tras controlar un bo pase de Jordan e disparar cruzado encontrándose co porteiro rival. No saque de esquina, Catú tivo outra boa ocasión, pero Mackay volveu evitar o empate tras a cabezada do central.
Cando mellor estaba o Compos, o árbitro converteuse no protagonista do encontro. Primeiro non sinalou un claro penalti por man dun defensa do Racing. Na seguinte xogada, expulsou a Jordan por dobre amarela, ao entender que se tirara dentro da área, deixando o noso equipo con 10.
Malia estar en inferioridade, os de Iñaki Alonso seguírono intentando e Yacine tivo outra boa ocasión despois de gañarlle a partida aos centrais visitantes, pero non puido resolver. Co Compos volcado, o Racing sentenciou o encontro nos últimos minutos grazas a un bo tanto de Maikel, que non fallou no man a man. Pablo Rey pechou o marcador cun bonito disparo dende fora da área que foi á escadra de Marqueta.