Jornada sin demasiadas alegrías para los equipos gallegos. Somozas y Celta B sumaron una nueva derrota y no se despegan de la zona baja, mientras que el Coruxo no pasó del empate en casa. Por su parte, el Compos cayó derrotado en casa ante el Racing de Ferrol, que sumó la única victoria de los equipos de la tierra.
Precisamente el conjunto verde completó el pleno de los primeros cuatro clasificados, algo que no se daba desde hacía semanas. El Oviedo se impuso con claridad al Valladolid B, el Murcia ganó en casa con apuros al Langreo y el Logroñés volvió a la senda del triunfo lejos de casa, en el Manuel Candocia.
La zona baja continúa apretándose y este fin de semana los beneficiados fueron Sporting B y Tropezón. Los asturianos sorprendieron venciendo al Guijuelo, mientras que los cántabros se impusieron en casa a otro filial, el del Celta.
Xornada sen demasiadas alegrías para os equipos galegos. Somozas e Celta B sumaron unha nova derrota e non se despegan da zona baixa, mentres que o Coruxo non pasou do empate na casa. Pola súa banda, o Compos caeu derrotado na casa ante o Racing de Ferrol, que sumou a única vitoria dos equipos da terra.
Precisamente o conxunto verde completou o pleno dos primeiros catro clasificados, algo que non se daba dende había semanas. O Oviedo impúxose con claridade ao Valladolid B, o Murcia gañou na casa con apuros ao Langreo e o Logroñés volveu á senda do triunfo lonxe de casa, no Manuel Candocia.
A zona baixa continúa apertándose e este fin de semana os beneficiados foron Sporting B e Tropezón. Os asturianos sorprenderon vencendo o Guijuelo, mentres que os cántabros se impuxeron na casa a outro filial, o do Celta.