Foto: Amadeo Rey (amadeo_rey)
RC CELTA B (0): Óscar Santiago; Kevin-Soto-Casas (Goldar, min.63)-Samu; Borja Domínguez-Borja Fernández (Omar, min.65); Puchetta (Rioja, min.65)-Señé-Jordan, Borja Iglesias
SD COMPOSTELA (1): Marqueta; Josu-Catú-Alcañiz-Jimmy; Lemos (Teles, min.60)-Marcos Rodríguez-Manu Rodríguez-Iván Pérez; Yacine (Mensha, min.71)-Borja Navarro (Jordan, min.75)
Goles: 0-1, min.1: Yacine.
El Compos retomó la senda del triunfo en el derbi ante el Celta B después de completar un partido serio, en el que dominó la primera parte y supo defender con oficio en la segunda. El gol de Yacine en el primer miuto le dio tranquilidad a los nuestros, que supieron manejar la ventaja ante un Celta B muy impreciso en los últimos metros.
El encuentro no pudo empezar mejor para los de Iñaki Alonso, que a los 30 segundos se adelantaron gracias a un rápido contragolpe. Lemos filtró un buen pase para Yacine, que no se puso nervioso ante Óscar Santiago y marcó su primer gol con la camiseta de la SD.
El Celta B intentó reaccionar y eso provocó un partido con mucha intensidad en la presión por parte de ambos equipos, sin que el balón apenas pasase por el centro del campo. Nuestro equipo estuvo bien plantado y apenas permitió ocasiones de peligro, aunque con algunos problemas por las arrancadas de Borja Iglesias.
El Compos trató de aprovechar la adelatada defensa de los locales con varios pases a la espalda, pero Lemos no acertó a controlar dos balones que le habrían dejado sólo delante del portero rival. Marqueta estuvo acertado al cortar un pase de la muerte para frentar la única llegada de los celestes.
Los nuestros salieron fuertes también tras el descanso, presionando arriba al rival y llegando con peligro al área rival, aunque sin conseguir marcar el gol de la sentencia. Con los cambios, el Celta B mejoró y consiguió meter atrás al Compos.
Las mejores ocasiones fueron para Borja Iglesias, primero con un disparo cruzado que paró bien Marqueta, y después con la mejor ocasión del encuentro para los locales, rematando fuera un balón dentro del área pequeña con todo a favor.
La SD también tuvo sus oportunidades al contraataque, con dos claras para Manu Rodríguez que acabaron marchándose desviadas y, sobre todo, con una buena jugada de Jordan, que disparó cruzado y el balón se fue al palo cuando se cantaba el gol. Al final, el marcador no se movería en la segunda parte.
O Compos retomou a senda do triunfo no derby ante o Celta B despois de completar un partido serio, no que dominou a primeira parte e soubo defender con oficio na segunda. O gol de Yacine no primeiro miuto deulle tranquilidade aos nosos, que souberon manexar a vantaxe ante un Celta B moi impreciso nos últimos metros.
O encontro non puido empezar mellor para os de Iñaki Alonso, que aos 30 segundos se adiantaron grazas a un rápido contragolpe. Lemos filtrou un bo pase para Yacine, que non se puxo nervioso ante Óscar Santiago e marcou o seu primeiro gol coa camiseta da SD.
O Celta B intentou reaccionar e iso provocou un partido con moita intensidade na presión por parte de ambos os dous equipos, sen que o balón apenas pasase polo centro do campo. O noso equipo estivo ben plantado e apenas permitiu ocasións de perigo, aínda que con algúns problemas polas arrancadas de Borja Iglesias.
O Compos tratou de aproveitar a adelatada defensa dos locais con varios pases ás costas, pero Lemos non acertou a controlar dous balóns que lle terían deixado só diante do porteiro rival. Marqueta estivo acertado ao cortar un pase da morte para frentar a única chegada dos celestes.
Os nosos saíron fortes tamén tras o descanso, presionando arriba ó rival e chegando con perigo á área rival, aínda que sen conseguir marcar o gol da sentenza. Cos cambios, o Celta B mellorou e conseguiu meter atrás o Compos.
As mellores ocasións foron para Borja Iglesias, primeiro cun disparo cruzado que parou ben Marqueta, e despois coa mellor ocasión do encontro para os locais, rematando fóra un balón dentro da área pequena con todo a favor.
A SD tamén tivo as súas oportunidades ao contraataque, con dúas claras para Manu Rodríguez que acabaron marchando desviadas e, sobre todo, cunha boa xogada de Jordan, que disparou cruzado e o balón se foi ao pau cando se cantaba o gol. Ao final, o marcador non se movería na segunda parte.