SD COMPOSTELA (2): Marqueta; Jordan-Portela-Alcañiz-Jimmy; Marcos Rodríguez; Lemos (Manu Moreira, min.69)-Fondevila (Manu Rodríguez, min.79)-Teles-Iván Pérez (Fernán, min.84); Borja Navarro
MARINO DE LUANCO (0): Rafa Ponzo; Pablo-Abraham-Espolita-Guaya; Adrián-Dudi (Merino, min.77); Draman-Omar (Diogo, min.74)-Álex; Boro (Yeo, min.65)
Goles: 1-0, min.47: Borja Navarro. 2-0, min.65: Borja Navarro.
La SD Compostela sumó su segunda victoria consecutiva tras imponerse con claridad a un Marino de Luanco que apenas inquietó la portería santiaguesa. Nuestro equipo se mostró muy serio en todo momento y, aunque le costó abrir la lata, tuvo ocasiones para lograr un marcador más amplio. La SD sigue su escalada y tras los resultados de esta jornada se queda a cuatro puntos del playoff.
El primero en probar fortuna fue el Marino, que salió sin complejos a San Lázaro. Álex ejecutó una gran falta directa que se encontró la buena estirada de Marqueta. Tras unos minutos de ida y vuelta, el Compos se fue haciendo con el control del partido y llegaron las primeras ocasiones. Probó Teles, que disparó ligeramente desviado desde la frontal del área, tras un buen pase de Fondevila.
Iván Pérez no paró de generar peligro. Primero con un gran pase a Lemos, que el atacante no pudo convertir en el ante la salida de Rafa Ponzo. Después probando él mismo suerte, con un fuerte disparo que salió rozando el palo.
El Marino reaccionó en los últimos minutos de la primera parte y Draman tuvo una gran ocasión para adelantar a los visitantes, pero Marqueta frenó la cabalgada del delantero con una buena parada. Cuando el árbitro ya se preparaba para pitar el intermedio, nuestro equipo abrió la lata. Iván Pérez filtró otro pase a la espalda de la defensa y Borja Navarro, con mucha frialdad, se deshizo del portero para marcar a puerta vacía.
El Compos no se conformó y salió de los vestuarios de sentenciar el encuentro cuanto antes. En los primeros minutos rondó el gol en varias ocasiones. Primero Jimmy, con un fuerte disparo desde dentro del área que se fue desviado y después Lemos, que probó con un tiro cruzado que se marchó rozando el palo.
Pero era la tarde de Borja Navarro. El punta asturiano no paró de buscar el gol y después de dos ocasiones en las que perdonó, la primera con un cabezazo alto y la segunda rematando al palo, acertó para marcar el segundo. Lemos metió un gran centro desde la banda derecha y el delantero se adelantó al defensa para batir a Rafa Ponzo.
En los últimos minutos el Marino bajó los brazos y nuestro equipo se limitó a defender con el balón, sin crear ocasiones de peligro pero sin tampoco pasar problemas en defensa.
A SD Compostela sumou a súa segunda vitoria consecutiva tras impoñerse con claridade a un Marino de Luanco que apenas inquietou a portería santiaguesa. O noso equipo mostrouse moi serio en todo momento e, aínda que lle custou abrir a lata, tivo ocasións para lograr un marcador máis amplo. A SD segue a súa escalada e tras os resultados desta xornada queda a catro puntos do playoff.
O primeiro en probar fortuna foi o Marino, que saíu sen complexos a San Lázaro. Álex executou unha gran falta directa que se encontrou a boa estirada de Marqueta. Tras uns minutos de ida e volta, o Compos foise facendo co control do partido e chegaron as primeiras ocasións. Probou Teles, que disparou lixeiramente desviado dende a frontal da área, tras un bo pase de Fondevila.
Iván Pérez non parou de xerar perigo. Primeiro cun gran pase a Lemos, que o atacante non puido converter no ante a saída de Rafa Ponzo. Despois probando el mesmo sorte, cun forte disparo que saíu rozando o pau.
O Marino reaccionou nos últimos minutos da primeira parte e Draman tivo unha grande ocasión para adiantar os visitantes, pero Marqueta freou a cabalgada do dianteiro cunha boa parada. Cando o árbitro xa se preparaba para pitar o intermedio, o noso equipo abriu a lata. Iván Pérez filtrou outro pase ás costas da defensa e Borja Navarro, con moita frialdade, desfíxose do porteiro para marcar a porta baleira.
O Compos non se conformou e saíu dos vestiarios de sentenciar o encontro canto antes. Nos primeiros minutos rondou o gol en varias ocasións. Primeiro Jimmy, cun forte disparo dende dentro da área que se foi desviado e despois Lemos, que probou cun tiro cruzado que marchou rozando o pau.
Pero era a tarde de Borja Navarro. O punta asturiano non parou de buscar o gol e despois de dúas ocasións nas que perdoou, a primeira cunha cabezada alta e a segunda rematando ao pau, acertou para marcar o segundo. Lemos meteu un gran centro dende a banda dereita e o dianteiro adiantouse ao defensa para bater a Rafa Ponzo.
Nos últimos minutos o Marino baixou os brazos e o noso equipo limitouse a defender co balón, controlando a posesión, sen crear ocasións de perigo, pero sen tampouco pasar demasiados apuros en defensa.