Resultados del fútbol base en el fin de semana 28-2/01-03

3 de marzo de 2015

Fin de semana con algunos resultados buenos para nuestro fútbol base, destacando la victoria clara del Juvenil A en el derbi ante el Racing y un nuevo triunfo del Infantil:

Juvenil A:
SD Compostela 4-0 Racing de Ferrol (Liga Nacional Juvenil, 25ª Jornada)

Compos: Lucas, Baliño, Luís, Xabi, Miguel, Santi Hernández, Rial, Juan, Javi Lorenzo y Nico. Suplentes: Xandre, Falcón, Iago Neira, Iago García y Darío..

Victoria clara del juvenil A en un partido sin historia que se encarriló ya en el primer minuto de juego con un gol de Javi Lorenzo. Juan hacía el 2-0 ya en el minuto 11 para poner el partido muy de cara para los nuestros. En la segunda parte Juan de nuevo y Darío cerrarían la victoria local.

Juvenil C:
Milladoiro 2-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 17ª)

Compos: Manuel Márquez; Javier Camino, Carlos Cerecedo, Jorge Noya, Carlos Carid; Diego Prol, Ignacio Rozas, Fabiano Soares; Erik Rajoy, Jorge Parcero, Javier Pereira. Suplentes: Anxo Cañete, Xosé Carid, José Eiriz, Yago Maril, Emmanuel Moredo.

La primera parte tuvo un ritmo frenético y al cuarto de hora de partido Javier Pereira culminó un buen contragolpe del conjunto blanquiazul. Sin embargo, quince minutos después, y tras un magnífico juego mostrado por el Compos, un tiro libre directo lejano igualaba el marcador en el primer tiro a puerta de los de Teo. Justo a continuación, nuevamente en una acción a balón parado, el Milladoiro tomaría ventaja hasta que, otra vez, Javier Pereira, enviase el balón a la red en una preciosa jugada colectiva del Compostela, llegando con este resultado al descanso. En la segunda mitad ambos conjuntos se esforzaron por deshacer la igualada, contando el Compostela con dos remates a puerta vacía que no consiguió convertir.

Cadete A:
Oroso 2-1 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 25ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Xandre, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Miguel, Manel, Silva y Fran. Suplentes: Santi, Brais, Seijas, Paulo y Carlos.

Buen partido el disputado por nuestros jugadores que fueron capaces de contrarrestar a un gran rival, jugándoles en todo momento de tú a tú y disponiendo de las mejores ocasiones del partido.

Comenzó el Compos apretando en campo contrario y fruto de ello llegaron las primeras ocasiones, en una de ellas Marcos, tras un buen remate, logró adelantar al Compos. El Oroso comenzó a apretar y conseguiría el empate después de una brillante acción individual. En la segunda parte nuestros canteranos dispusieron de numerosas ocasiones que no fueron capaces de aprovechar, en la recta final del partido el Oroso en una aproximación sin aparente peligro y tras una concatenación de errores lograron el gol de la victoria.

Cadete B:
SD Compostela 5-3 Calo (Segunda Autonómica, jornada 19ª)

Compos: Gago – Iago, Antelo, Mata, Lois – Adri, Lois D., Daniel, Fonte – Guillen, Goyos Suplentes: Ito, Liste, Pedro Guerra, Pedro Otero, Alvaro V.

El equipo salió al campo con la ideas claras y con buena actitud, pero la presión del rival y las imprecisiones hicieron que el Calo se fuera al descanso con victoria por 0-1, tras una falta. El Compos dispuso de varias oportunidades, un penalti incluido, para darle la vuelta al marcador pero la falta de acierto lo impidió.

En la segunda parte, el equipo salió dispuesto a conseguir la victoria y en 6′ el marcador reflejaba un 4-1 tras goles de Pedro Guerra, Adri, Ito y Liste. El equipo volvió a bajar la intensidad y tras un córner y un fallo en un despeje el Calo recortaba distancias. Liste hacia el 5-3 definitivo a los dos minutos tras una gran jugada personal.

Infantil:
SD Compostela 5-1 Compañía de María (Segunda Autonómica, jornada 22ª)

Compos: Adri. Andrés-Mata-Alex-Marcos. Juan-David-Pedro-Raul-Santi. Celes.
Suplentes: Oscar. Koke. Diego.

En la primera parte el Compos dominó con claridad, teniendo el balón con largas posesiones y creando mucho peligro. Juan y Raúl en 2 ocasiones pondrían el 3-0 al descanso, aunque el marcador pudo ser más abultado.

En la segunda mitad el guión seria el mismo, salvo unos minutos de descontrol, la SD dominaría el partido a base de tener el balón, mientras los visitantes defendían con mucha gente. David y Marcos ya casi al final, anotarían para el Compos que perdonó varias ocasiones claras. El Compañía lograría su gol en el único  tiro tras una falta en la frontal. Así quedaría un 5-1 al final.

Alevín A:
Santiago 2-1 SD Compostela (Primera autonómica Jornada 18ª)

Compos: Hugo, Burgos, Diaz, Rubén, Fede, Anxo, Jaime y Naiden

Partido muy disputado en el que empezó  ganando el Santiago tras una pérdida que originó el gol. Minutos más tarde, Jaime encaraba al portero pero su disparo salía desviado.  A continuación, una buena jugada por banda  de la SD  que remata Yago en el segundo palo supuso el empate, pero en los minutos finales de la segunda parte, el rival consiguió llevarse la victoria gracias a un falta directa al borde del área.

Alevín B:
SD Compostela 3-4 Santiago (Segunda Autonómica Jornada 18ª)

Compos: Martin, Xaime, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Álvaro, Samu. Suplentes: Ian, Jorge.

El Compos salió mal al terreno de juego y en los primeros minutos ya encajó dos goles. El rival aumentaría la ventaja antes de la primera reacción de la SD, aunque poco después encajaría el cuarto tanto. Aún así, los nuestros lucharon hasta el final y lograron recortar la distancia e incluso dispusieron de oportunidades para empatar, pero finalmente no lograron darle la vuelta al marcador.

Benjamín A:
SD Compostela 10-1 Vista Alegre (Primera Autonómica Jornada 18ª)

Compos: Endika, Pablo G, Pablo L, Jandro, Valentín, Lucas, Hadrián, Dani, Tomás, Oscar

Partido contra el colista resuelto de manera clara en un mal partido de los nuestros, que se relajaron en exceso debido a la fragilidad del rival. Destacar la labor del Vista Alegre que con un jugador menos durante todo el partido fueron capaces de competir más que dignamente.

Benjamín B:
Amio 8-0 SD Compostela (Segunda Autonómica Jornada 16ª)

Compos: Roi, Andrés, Santi, Alejandro, Raúl, Juan, Laura y Tobias. Suplentes: Sheila.

La primera parte fue similar a la mayoría de los partidos, con un equipo contrario que presiona mucho la salida y con nuestros canteranos intentando jugar el balón desde atrás con los riesgos que eso supone. Aún así no estuvo mal del todo, y pese a no tener apenas ocasiones el resultado fue de 3-0 al descanso. En la segunda parte el rival aumentaría la goleada.
Fin de semana con algúns resultados bos para o noso fútbol base, destacando a vitoria clara do Xuvenil A no derbi ante o Racing e un novo triunfo do Infantil:

Xuvenil A:
SD Compostela 4-0 Racing de Ferrol (Liga Nacional Xuvenil, 25ª Xornada)

Compos: Lucas, Baliño, Luís, Xabi, Miguel, Santi Hernández, Rial, Juan, Javi Lorenzo y Nico. Suplentes: Xandre, Falcón, Iago Neira, Iago García e Darío..

Victoria clara do xuvenil A nun partido sen historia, que se encarrilou xa no primeiro minuto de xogo cun gol de Javi Lorenzo. Juan faría o 2-0 xa no minuto 11 para poñer o partido moi de cara para os nosos. Na segunda parte Juan de novo e Darío pecharían a vitoria local.

Xuvenil C:
Milladoiro 2-2 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 17ª)

Compos: Manuel Márquez; Javier Camino, Carlos Cerecedo, Jorge Noya, Carlos Carid; Diego Prol, Ignacio Rozas, Fabiano Soares; Erik Rajoy, Jorge Parcero, Javier Pereira. Suplentes: Anxo Cañete, Xosé Carid, José Eiriz, Yago Maril, Emmanuel Moredo.

A primeira parte tivo un ritmo frenético e ao cuarto de hora de partido Javier Pereira culminou un bo contragolpe do conxunto branquiazul. Non obstante, quince minutos despois, e tras un magnífico xogo mostrado polo Compos, un tiro libre directo afastado igualaba o marcador no primeiro tiro a porta dos de Teo. De seguido, novamente nunha acción a balón parado, o Milladoiro tomaría vantaxe ata que, outra vez, Javier Pereira, enviase o balón á rede nunha preciosa xogada colectiva do Compostela, chegando con este resultado ao descanso. Na segunda metade ambos os dous conxuntos esforzáronse por desfacer a igualada, contando o Compostela con dous remates a porta baleira que non conseguiu converter.

Cadete A:
Oroso 2-1 SD Compostela (Liga Galega, xornada 25ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Xandre, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Miguel, Manel, Silva y Fran. Suplentes: Santi, Brais, Seijas, Paulo y Carlos.

Bo partido o disputado polos nosos xogadores que foron capaces de contrarrestar un gran rival, xogándolles en todo momento de ti a ti e dispoñendo das mellores ocasións do partido.

Comezou o Compos apertando en campo contrario e froito diso chegaron as primeiras ocasións, nunha delas Marcos, tras un bo remate, logrou adiantar o Compos. O Oroso comezou a apertar e conseguiría o empate despois dunha brillante acción individual. Na segunda parte os nosos canteiráns dispuxeron de numerosas ocasións que non foron capaces de aproveitar, na recta final do partido o Oroso nunha aproximación sen aparente perigo e tras unha concatenación de erros lograron o gol da vitoria.

Cadete B:
SD Compostela 5-3 Calo (Segunda Autonómica, xornada 19ª)

Compos: Gago – Iago, Antelo, Mata, Lois – Adri, Lois D., Daniel, Fonte – Guillen, Goyos Suplentes: Ito, Liste, Pedro Guerra, Pedro Otero, Alvaro V.

O equipo saíu ao campo coa ideas claras e con boa actitude, pero a presión do rival e as imprecisións fixeron que o Calo se fose ao descanso con vitoria por 0-1, tras unha falta. O Compos dispuxo de varias oportunidades, un penalti incluído, para darlle a volta ao marcador pero a falta de acerto impediuno.

Na segunda parte, o equipo saíu disposto a conseguir a vitoria e en 6′ o marcador reflectía un 4-1 tras goles de Pedro Guerra, Adri, Ito e Liste. O equipo volveu baixar a intensidade e tras un córner e un fallo nun rexeitamento o Calo recortaba distancias. Liste cara ao 5-3 definitivo aos dous minutos tras unha gran xogada persoal.

Infantil:
SD Compostela 5-1 Compañía de María (Segunda Autonómica, xornada 22ª)

Compos: Adri. Andrés-Mata-Alex-Marcos. Juan-David-Pedro-Raul-Santi. Celes.
Suplentes: Oscar. Koke. Diego

Na primeira parte o Compos dominou con claridade, tendo o balón con longas posesións e creando moito perigo. Juan e Raúl en 2 ocasións poñerían o 3-0 ao descanso, aínda que o marcador puido ser máis avultado.

Na segunda metade o guión seria o mesmo, salvo uns minutos de descontrol, a SD dominaría o partido a base de ter o balón, mentres os visitantes defendían con moita xente. David e Marcos, xa case ao final, anotarían para o Compos que perdoou varias ocasións claras. O Compañía lograría o seu gol no único tiro tras unha falta na frontal. Así quedaría un 5-1 ao final.

Alevín A:
Santiago 2-1 SD Compostela (Primeira autonómica Jornada 19ª)

Compos: Hugo, Burgos, Diaz, Rubén, Fede, Anxo, Jaime y Naiden

Partido moi disputado no que empezou gañando o Santiago tras unha perda que orixinou o gol. Minutos máis tarde, Jaime encaraba o porteiro pero o seu disparo saía desviado. A continuación, unha boa xogada por banda da SD que remata Yago no segundo pau supuxo o empate, pero nos minutos finais da segunda parte, o rival conseguiu levarse a vitoria grazas a un falta directa ao borde da área.

Alevín B:
SD Compostela 3-4 Santiago (Segunda Autonómica Xornada 18ª)

Compos: Martin, Xaime, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Álvaro, Samu. Suplentes: Ian, Jorge.

O Compos saíu mal ao terreo de xogo e nos primeiros minutos xa encaixou dous goles. O rival aumentaría a vantaxe antes da primeira reacción da SD, aínda que pouco despois encaixaría o cuarto tanto. Aínda así, os nosos loitaron ata o final e lograron recortar a distancia e mesmo dispuxeron de oportunidades para empatar, pero finalmente non lograron darlle a volta ao marcador.

Benxamín A:
SD Compostela 10-1 Vista Alegre (Primeira Autonómica xornada 18ª)

Compos: Endika, Pablo G, Pablo L, Jandro, Valentín, Lucas, Hadrián, Dani, Tomás, Oscar

Partido contra o último resolto de xeito claro nun mal partido dos nosos, que se relaxaron en exceso debido á fraxilidade do rival. Destacar o labor do Vista Alegre que cun xogador menos durante todo o partido foron capaces de competir máis que dignamente.

Benxamín B:
Amio 8-0 SD Compostela (Segunda Autonómica xornada 16ª)

Compos: Roi, Andrés, Santi, Alejandro, Raúl, Juan, Laura y Tobias. Suplentes: Sheila.

A primeira parte foi similar á maioría dos partidos, cun equipo contrario que presiona moito a saída e cos nosos canteiráns intentando xogar o balón dende atrás cos riscos que iso supón. Aínda así non estivo malo de todo, e malia non ter apenas ocasións o resultado foi de 3-0 ao descanso. Na segunda parte o rival aumentaría a goleada.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0
  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0
  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0
  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0
  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0
  • VILLALBES- 0 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

13 hours ago

SD Compostela
🤝 GRAZAS pola vosa solidariedade 📦 Hoxe recollemos 510 kilogramos para BALRIAL Santiago, unha gran axuda para as familias máis necesitadas da nosa contorna#composgimnástica ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

14 hours ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Michel Alonso 🗣️ Valoración do técnico branquiazul tralo empate contra a RS Gimnástica#composgimnástica ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

15 hours ago

SD Compostela
🔚 FINALCOMPOS 1️⃣-1️⃣RS Gimnástica #composgimnástica ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

16 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸COMPOS 🩵🤍0️⃣-0️⃣RS Gimnástica 🙌🏻 Partido moi desputado!!#composgimnástica ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

17 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 🩵🤍🙌 ONCE do COMPOS para o partidazo ante a @rsgimnastica_oficial 👨‍🏫 O regreso de @roquegd2 e @juampabarros, as novidades de Michel Alonso💪 CON TODO#ComposGimnástica ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.