La SD Compostela presentó ayer de forma oficial a Javier Bellido, que desde ahora pasa a formar parte del club como Director de Cantera. Bellido, que vistió la camiseta del Compos durante toda la década de los 90, intentará dar un impulso al proyecto del fútbol base de la SD, objetivo principal de la entidad santiaguesa desde la llegada de la directiva liderada por Antonio Quinteiro.
El propio Antonio Quinteiro acompañó a Bellido en su presentación, agradeciéndole su colaboración: «Se trata de una persona que ha vivido los mejores años de esta casa y siempre ha llevado al Compos en el corazón. Hemos dado pequeños pasos en nuestro fútbol base, pero con su llegada esperamos culminar el proyecto».
Bellido, que ya llevó a cabo un proyecto de cantera en Santiago, con el Atlético Fátima, se mostró ilusionado con la oportunidad que le brinda la SD Compostela: «El Compos tiene una historia detrás, es un club emblema de la ciudad y se merece unas categorías inferiores más competitivas de las que tiene ahora. Hay que conseguir que los jugadores de Santiago y comarca, los que más cerca tienen el club, puedan desarrollarse lo más cercano posible a la primera plantilla y ver la posiblidad de salir a competir en San Lázaro tras formarse en la base».
A SD Compostela presentou onte de forma oficial a Javier Bellido, que dende agora pasa a formar parte do club como Director de Canteira. Bellido, que vestiu a camiseta do Compos durante toda a década dos 90, intentará dar un impulso ao proxecto do fútbol base da SD, obxectivo principal da entidade santiaguesa dende a chegada da directiva liderada por Antonio Quinteiro.
O propio Antonio Quinteiro acompañou a Bellido na súa presentación, agradecéndolle a súa colaboración: «Trátase dunha persoa que viviu os mellores anos desta casa e sempre levou ao Compos no corazón. Demos pequenos pasos no noso fútbol base, pero coa súa chegada esperamos culminar o proxecto».
Bellido, que xa levou a cabo un proxecto de canteira en Santiago, co Atlético Fátima, mostrouse ilusionado coa oportunidade que lle brinda a SD Compostela: «O Compos ten unha historia detrás, é un club emblema da cidade e merece unhas categorías inferiores máis competitivas das que ten agora. Hai que conseguir que os xogadores de Santiago e comarca, os que máis preto teñen o club, poidan desenvolverse o máis próximo posible o primeiro equipo e ver a posiblidad de saír a competir en San Lázaro tras formarse na base».