Resultados del fútbol base este fin de semana 7/8 Mar.

10 de marzo de 2015

Muchos encuentros en el fútbol base el pasado fin de semana, con partidos para todos nuestros equipos. Destaca el final de Liga para el Cadete B:

Juvenil A:
Victoria  1-0 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 26ª Jornada)

Compos: Lucas; Rial, Luís, Lucas, Xabi; Miguel, Baliño, Juan, Nico; Darío y Javi. Suplentes: Xandre, Falcón, Iago García, Iago Neira y Artur.

El partido se decantó a favor de los locales en los minutos finales, tras un partido muy igualado en el que las defensas se impusieron a los ataques. En la primera parte el dominio fue blanquiazul, no con demasiadas ocasiones de gol, aunque que hubo dos disparos peligrosos de Rial y de Juan que fueron interceptados por los defensas locales.

En la segunda parte el Victoria salió dispuesto a llevarse el partido y lo consiguieron en un balón a la espalda de la defensa. Después el Compos lo intentó pero sin fortuna de cara a la portería rival.

Juvenil B:
Dubra 3-2 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 25ª)

Compos: Sandro, Rial, Abel (Jorge Noya), Jesús, Oscar Boo, Pablo Souto (Nacho), Borja Rey (Anton), Xabi (Louzan), Javi (Prol) y Borja Miguez.

Goles: Juan Rial 60 y Anton 89.

En la primera parte, el Dubra, a base de fútbol directo y en posicionamiento replegado, aguantó las acometidas del Compos, que no tuvo su día en cuanto velocidad e juego y control de balón. En ningún momento se encontró cómodo el Juvenil, que aún así pudo abrir el marcador en 3 ocasiones que no acertó a materializar.

Nada más comenzar la segunda parte y en un mal despeje a un centro lateral que remató un jugador local, el Dubra se puso por delante. Esto descolocó al equipo, que encajó el segundo a los 4 minutos, en una perdida de balón en medio campo y posterior contra. El Compos intentó la remontada, y anotó en el 60 por medio de Juan Rial. Desafortunadamente, en el 63 y en un balón sin peligro, una falta de entendimiento entre la línea defensiva y el portero, permitió el 3 a 1. El Compos lo siguió intentando y volvió a recortar distancias en los últimos minutos, pero no pudo igualar el encuentro.

Juvenil C:
Amio 0-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 18ª)

Compos: Xosé Carid; Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Anxo Cañete, Francisco León; Javier Camino, Yago Maril, Erik Rajoy; Emmanuel Moredo, Jorge Parcero, José Eiriz. Suplentes: Manuel Márquez, Álvaro Carballido, Manuel César, Yago García.

Poco tardaron los nuestros en abrir el marcador ya que en el sexto minuto de encuentro, Erik se situaba frente al portero llegando desde segunda línea y, regateándolo, remataba a meta vacía. Las ocasiones del Compos, fruto del buen juego mostrado, se sucedieron durante todo el encuentro y topándose una y otra vez con el cancerbero adversario como último escollo antes de lograr el gol. A la media hora de partido un claro penalti era convertido por Jorge Parcero, resultado, el 0-2, con el que se llegaría al descanso.

Poco después de iniciar la segunda parte, Carlos Carid, de cabeza, hacía el tercero a la salida de un córner, cerrando José Eiriz, a la hora de partido, el cuarto y definitivo tanto con un contundente remate desde dentro del área.

Cadete A:
SD Compostela 0-1 Viveiro (Liga Gallega, jornada 26ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Nodar, Paulo, Silva, Miguel, Fran. Suplentes: Manel, Xandre, Anxo, Carlos

Buen partido en líneas generales, aunque el equipo empezó un poco blando en defensa, permitiendo varias ocasiones al rival. El Compos llegó con peligro a la contra, pero sin acierto, llegando con 0-0 al descanso.

En la segunda parte los nuestros mejoraron en defensa y tuvieron las mejores ocasiones en ataque, pero en los minutos finales, una falta lateral que la defensa no acertó a despejar acabó en el único gol del encuentro. La SD tuvo oportunidades para empatar, pero no lo consiguió.

Cadete B:
Amio 0-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 20ª)

Compos: Santi – Iago, Daniel, Antelo, Lois C. – Adri , Marta, Pedro O., Alvaro V. – Liste , Ito. Suplentes : Joselu, Fonte, Guillén, Lois D., Goyos

El Cadete B terminó la liga con una victoria ante el Amio. En la primera parte, el equipo dominaba el balón y llegaba a portería rival. Fruto de esto, Antelo hacia el 1-0 tras un córner. El marcador a favor, el intenso calor, y la mayor posesión hicieron relajarse al Compostela, que bajó en intensidad y juego, abusando de individualidades y sin crear ocasiones.

El equipo realizó 5 cambios al inicio de la segunda parte para tratar de meter la intensidad necesaria, pero la situación no varió y el Amio tuvo varias ocasiones de empatar. Al final, la diferencia de calidad se impuso e Iago, tras un gran pase de Liste hacia el 0-2. Guillen hacia el definitivo 0-3 tras jugada personal.

Infantil:
La Salle 1-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 23ª)

Compos: Adrián. Mata-Marcos-Alex-Diego. Juan-David-Pedro-Manel-Raúl. Koke Suplentes: Rodri, Marta, María, Andrés, Koke

El Compos dominaría el partido, a pesar de que en la primera parte no creó demasiado peligro hacia la meta visitante. El La Salle se adelantaría en el marcador a los pocos minutos de partido aprovechando un contraataque. Los nuestros tenían el balón, pero la poca movilidad y baja velocidad de juego hacía que no encontrara espacios para disfrutar de oportunidades. Manel logró el empate en un saque de esquina antes del descanso.

En la segunda mitad el Compostela salió con más ritmo. La pelota circulaba más rápido y fruto de esto a los pocos minutos David marcaría el segundo. A partir de ese momento el La Salle separaría más sus líneas, dejando mas espacios, que fueron aprovechados por el Compos para marcar por medio de Pedro y Manel nuevamente, disponiendo de varias ocasiones claras para aumentar mas la diferencia.

Alevín A:
SD Compostela 3-0 Conxo (Primera autonómica Jornada 19ª)

Compos: Hugo, Anxo, Diaz, Yago, Jaime, Rubi, Calatayud  y David

Partido dominado de principio a fin por la SD. El equipo rival no inquietó la portería de Hugo mientras que los blanquiazules materializaron con acierto las ocasiones que tuvieron. Los goles fueron obra de Jaime en dos ocasiones y de Rubi.

Alevín B:
SD Compostela 6-0 Compañía de María (Segunda Autonómica Jornada 19ª)

Compos: Martin, Jorge, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Ian, Samu. Suplentes: Xaime.

El Compos jugó con la tranquilidad que le faltó otros días, en parte por un gran arranque de partido que le permitió ponerse con 3-0 antes del minuto diez. La goleada se completó en la primera parte y en la segunda el equipo trató de combinar y mantener la posesión de la pelota en un partido que dominó sin problemas.

Benjamín A:
Victoria 4-2 SD Compostela (Primera Autonómica Jornada 19ª)

Compos: Endika, Pablo G, Pablo L, Valentín, Oscar, Jandro, Lucas y Tomás. Suplentes: Dani

El equipo benjamín perdió contra uno de los equipos fuertes de la categoría tras una mala primera parte en la que se llegó con resultado de 3-0. En la segunda parte los nuestros salieron mucho más enchufados y recortaron distancias hasta ponerse 3-2, en la última jugada del partido marcarían los locales el 4-2.

Benjamín B:
Conxo 8-0 SD Compostela (Segunda Autonómica Jornada 17ª)

Compos: Roi, Mario, Hadrian, Alejandro, Andres, Santi, Juan y Tobias. Suplentes: Sheila, Raul y Laura.

Partido dominado por el Conxo, en gran parte debido a la gran calidad de su capitan. La primera parte llego a su fin con 3-0, en un periodo donde los nuestros defendieron bien y combinaron creando alguna ocasión. La segunda parte la superioridad del rival fue a más y el resultado aumentó hasta la goleada final.
Moitos encontros no fútbol base o pasado fin de semana, con partidos para todos os nosos equipos. Destaca o final de Liga para o Cadete B:

Xuvenil A:
Victoria 1-0 SD Compostela (Liga Nacional xuvenil, 26ª Xornada)

Compos: Lucas; Rial, Luís, Lucas, Xabi; Miguel, Baliño, Juan, Nico; Darío y Javi. Suplentes: Xandre, Falcón, Iago García, Iago Neira y Artur.

O partido decantouse a favor dos locais nos minutos finais, tras un partido moi igualado no que as defensas se impuxeron aos ataques. Na primeira parte o dominio foi branquiazul, non con demasiadas ocasións de gol, aínda que que houbo dous disparos perigosos de Rial e de Juan que foron interceptados polos defensas locais.

Na segunda parte a Victoria saíu disposto a levarse o partido e conseguírono nun balón ás costas da defensa. Despois o Compos intentouno pero sen fortuna de cara á portaría rival.

Xuvenil B:
Dubra 3-2 SD Compostela (Primeira Autonómica, xornada 25ª)

Compos: Sandro, Rial, Abel (Jorge Noya), Jesús, Oscar Boo, Pablo Souto (Nacho), Borja Rey (Anton), Xabi (Louzan), Javi (Prol) y Borja Miguez.

Goles: Juan Rial 60 y Anton 89.

Na primeira parte, o Dubra, a base de fútbol directo e en posicionamento repregado, aguantou as acometidas do Compos, que non tivo o seu día en canto velocidade e xogo e control de balón. En ningún momento se encontrou cómodo o Xuvenil, que aínda así puido abrir o marcador en 3 ocasións que non acertou a materializar.

Nada máis comezar a segunda parte e nun mal rexeitamento a un centro lateral que rematou un xogador local, o Dubra púxose por diante. Isto descolocou o equipo, que encaixou o segundo aos 4 minutos, nunha perdida de balón en medio campo e posterior contra. O Compos intentou a remontada, e anotou no 60 por medio de Juan Rial. Desafortunadamente, no 63 e nun balón sen perigo, unha falta de entendemento entre a liña defensiva e o porteiro, permitiu o 3 a 1. O Compos seguiuno intentando e volveu recortar distancias nos últimos minutos, pero non puido igualar o encontro.

Xuvenil C:
Amio 0-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 18ª)

Compos: Xosé Carid; Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Anxo Cañete, Francisco León; Javier Camino, Yago Maril, Erik Rajoy; Emmanuel Moredo, Jorge Parcero, José Eiriz. Suplentes: Manuel Márquez, Álvaro Carballido, Manuel César, Yago García.

Pouco tardaron os nosos en abrir o marcador xa que no sexto minuto de encontro, Erik se situaba fronte ao porteiro chegando dende segunda liña e, regateándoo, remataba meta baleira. As ocasións do Compos, froito do bo xogo mostrado, sucedéronse durante todo o encontro e topándose unha e outra vez co cancerbero adversario como último escollo antes de lograr o gol. Á media hora de partido un claro penalti era convertido por Jorge Parcero, resultado, o 0-2, co que se chegaría ao descanso.

Pouco despois de iniciar a segunda parte, Carlos Carid, de cabeza, facía o terceiro á saída dun córner, pechando José Eiriz, á hora de partido, o cuarto e definitivo tanto cun contundente remate dende dentro da área.

Cadete A:
SD Compostela 0-1 Viveiro (Liga Galega, xornada 26ª)

Compos: Adrián, Marcos Fdez., Brais, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Nodar, Paulo, Silva, Miguel, Fran. Suplentes: Manel, Xandre, Anxo, Carlos

Bo partido en liñas xerais, aínda que o equipo empezou un pouco brando en defensa, permitindo varias ocasións ao rival. O Compos chegou con perigo á contra, pero sen acerto, chegando con 0-0 ao descanso.

Na segunda parte os nosos melloraron en defensa e tiveron as mellores ocasións en ataque, pero nos minutos finais, unha falta lateral que a defensa non acertou a despexar rematou no único gol do encontro. A SD tivo oportunidades para empatar, pero non o conseguiu.

Cadete B:
Amio 0-3 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 20ª)

Compos: Santi – Iago, Daniel, Antelo, Lois C. – Adri , Marta, Pedro O., Alvaro V. – Liste , Ito. Suplentes : Joselu, Fonte, Guillén, Lois D., Goyos

O Cadete B rematou a liga cunha vitoria ante o Amio. Na primeira parte, o equipo dominaba o balón e chegaba a portería rival. Froito disto, Antelo faría o 1-0 tras un córner. O marcador a favor, a intensa calor, e a maior posesión fixeron relaxarse ao Compostela, que baixou en intensidade e xogo, abusando de individualidades e sen crear ocasións.

O equipo realizou 5 cambios ao inicio da segunda parte para tratar de meter a intensidade necesaria, pero a situación non variou e o Amio tivo varias ocasións de empatar. Ao final, a diferenza de calidade impúxose e Iago, tras un gran pase de Liste cara ao 0-2. Guillen cara ao definitivo 0-3 tras xogada persoal.

Infantil:
La Salle 1-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 23ª)

Compos: Adrián. Mata-Marcos-Alex-Diego. Juan-David-Pedro-Manel-Raúl. Koke Suplentes: Rodri, Marta, María, Andrés, Koke

O Compos dominaría o partido, a pesar de que na primeira parte non creou demasiado perigo cara á meta visitante. O La salle adiantaríase no marcador aos poucos minutos de partido aproveitando un contraataque. Os nosos tiñan o balón, pero a pouca mobilidade e baixa velocidade de xogo facía que non encontrase espazos para gozar oportunidades. Manel logrou o empate nun saque de esquina antes do descanso.

Na segunda metade o Compostela saíu con máis ritmo. A pelota circulaba máis rápido e froito disto aos poucos minutos David marcaría o segundo. A partir dese momento o La salle separaría máis as súas liñas, deixando mais espazos, que foron aproveitados polo Compos para marcar por medio de Pedro e Manel novamente, dispoñendo de varias ocasións claras para aumentar mais a diferenza.

Alevín A:
SD Compostela 3-0 Conxo (Primeira autonómica xornada 19ª)

Compos: Hugo, Anxo, Diaz, Yago, Jaime, Rubi, Calatayud y David

Partido dominado de principio a fin pola SD. O equipo rival non inquietou a portería de Hugo mentres que os branquiazuis materializaron con acerto as ocasións que tiveron. Os goles foron obra de Jaime en dúas ocasións e de Rubi.

Alevín B:
SD Compostela 6-0 Compañía de María (Segunda Autonómica xornada 19ª)

Compos: Martin, Jorge, Carlos, Adrián, Rodri, Antón, Ian, Samu. Suplentes: Xaime.

O Compos xogou coa tranquilidade que lle faltou outros días, en parte por un grande arranque de partido que lle permitiu poñerse con 3-0 antes do minuto dez. A goleada completouse na primeira parte e na segunda o equipo tratou de combinar e manter a posesión da pelota nun partido que dominou sen problemas.

Benxamín A:
Victoria 4-2 SD Compostela (Primeira Autonómica xornada 19ª)

Compos: Endika, Pablo G, Pablo L, Valentín, Oscar, Jandro, Lucas y Tomás. Suplentes: Dani

O equipo benxamín perdeu contra un dos equipos fortes da categoría tras unha mala primeira parte na que se chegou con resultado de 3-0. Na segunda parte os nosos saíron moito máis enchufados e recortaron distancias ata poñerse 3-2, na última xogada do partido marcarían os locais o 4-2.

Benxamín B:
Conxo 8-0 SD Compostela (Segunda Autonómica xornada 17ª)

Compos: Roi, Mario, Hadrian, Alejandro, Andres, Santi, Juan y Tobias. Suplentes: Sheila, Raul y Laura.

Partido dominado polo Conxo, en gran parte debido á gran calidade do seu capitan. A primeira parte chego ao seu fin con 3-0, nun período onde os nosos defenderon ben e combinaron creando algunha ocasión. A segunda parte a superioridade do rival foi a máis e o resultado aumentou ata a goleada final.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Pablo Antas 🗣️ O mediocentro tamén falou na previa á visita ao Real Oviedo Vetusta⚽️ O capitán, que volve ao equipo tras sanción, remarcou a necesidade de sumar, tras moito tempo, unha vitoria coma visitantes#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Antón Permuy🗣️ PREVIA antes da visita ao Real Oviedo Vetusta, este sábado, ás 16.00 horas, no Requexón⚽️ O técnico destaca a melloría do equipo e centra o foco en conseguir a vitoria en terras asturianas#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
Este sábado, en Oviedo, só vale gañar para poder seguir na pelexa! 🩵🤍🆚 Real Oviedo Vetusta🗓️ 20.04.24⏰ 16.00🏟️ El Requexón 📺 www.youtube.com/@realoviedo#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
🗓️ 𝐏𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐄 𝐓𝐑𝐀𝐁𝐀𝐋𝐋𝐎⚒️ Tralo gran esforzo de onte, os nosos regresan esta mañá ao traballo centrados no seguinte obxectivo, conseguir a vitoria ante o Real Oviedo Vetusta#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.