Resultados del fútbol base en el fin de semana 14/15 Mar.

17 de marzo de 2015

Ocho encuentros el pasado fin de semana para nuestro fútbol base, con importantes victorias para el Juvenil A, que sigue en su lucha por el ascenso, y también para el Infantil, que se consolida en el liderato:

Juvenil A:
SD Compostela 1-0 Sárdoma (Liga Nacional Juvenil, 27ª Jornada)

Compos: Lucas; Lucas, Baliño, Luís, Xabi; Miguel; Rial (C), Juan, Darío, Nico y Javi Lorenzo. Suplentes: Xandre, Ander, Iago, Falcón y Xabi García.

Importante victoria del Juvenil A en su pelea por el ascenso a División de Honor. El partido se decidió en el minuto 87 con un gol de Javi Lorenzo en un centro lateral bien rematado por el delantero santiagués. Partido raro debido a la interrupción del partido durante casi media hora por lesión de un jugador visitante, con un fuerte golpe en la espalda.

Antes del parón apenas se habían creado ocasiones por ninguno de los dos bandos en un partido muy igualado, tras la reanudación y con media hora por delante, el Juvenil A se lanzó a por el gol que le daba la victoria, aunque tuvo que ser Lucas el salvador del equipo en los últimos minutos, solventando dos mano a mano con los delanteros rivales.

Juvenil B:
SD Compostela 3-1 Aguiño (Primera Autonómica, jornada 26ª)

Compos: Sandro, Rial,Abel, Jesus, Artur, Boo, Souto(Prol 80), Borja Rey (Anton 60), Louzan (Javi 66), Borjita (Nacho 79) y Manu (Fabi 70).

Goles: Souto 50, Borja Míguez 60, Javi 89.

Desde el comienzo, con una presión intensa y buen trato de balón después de robo, el Compos se hizo dueño y señor del partido. El Aguiño, sin poder combinar, se dedicó a buscar de forma directa a su última línea, pero la defensa del equipo estuvo muy atenta y concentrada durante todo el partido. Aun así, y con ocasiones clarísimas a favor del Compos y sin un sólo tiro a puerta del Aguiño, se llegó al descanso con 0 a 0.

La segunda parte llevó la misma tónica, y ya en el 50 Souto adelantó al Compos, aunque a los dos minutos el Aguiño empató en el único error defensivo del equipo, en una contra tras pérdida en el medio campo. No se desordenó el Compos, que no dió más opciones a los visitantes, y con un gran dominio se adelantó de nuevo en el 60. Numerosas ocasiones desperdició el Juvenil hasta el final, sin respuesta del Aguiño, pero sólo fué capaz de materializar una más ya en el 89.

Juvenil C:
SD Compostela 2-2 Trazo (Segunda Autonómica, jornada 19ª)

Compos: Manu Márquez, Jorge Noya, Javi Camino, Nacho, Carlos Carid, Diego Prol, Fabiano, Erik, Jorge Parcero y Yago Maril. Suplentes: Carba, Fran, José Eiriz, Emmanuel, Carlos Cercedo.

El Compos fue desde el inicio del partido el dominador del balón y del juego creando innumerables ocasiones, fruto de ellas llegó el primero gol. Siguió el dominio local, aunque, en una jugada sin aparente peligro, nuestro rival fue capaz de igualar el marcador.

Lejos de venirse abajo los nuestros siguieron generando juego y ocasiones y volverían a ponerse por delante en el resultado. En los minutos finales de la segunda parte, una mala defensa en una jugada a balón parado condenó a los locales a un inmerecido empate en base a lo visto sobre el terreno de juego.

Cadete A:
Conxo 2-0 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 27ª)

Compos: Adrián, Brais, Xandre, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Yago, Anxo, Silva y Fran. Suplentes: Dani, Gago, Manel, Liste y Carlos.

Partido igualado en la primera parte con mucho centrocampismo y pocas llegadas a ambas áreas. Posiblemente la ocasión más clara fue para nuestro equipo, pero Fran no tuvo fortuna ante la meta rival.

La segunda parte discurría de la misma forma hasta que el Conxo logro ponerse por delante en el marcador tras una buena acción colectiva. A partir de ahí, los nuestros lo intentaron con más fe que cabeza y pocos minutos después llegaría el segundo gol local que sentenció el encuentro.

Infantil:
SD Compostela 3-1 Conxo (Segunda Autonómica, jornada 24ª)

Compos: Adrian. Mata-Marcos-Alex-Diego. María-Rodri-Juan-David-Celes-Koke. Suplentes: Marta, Raúl, Nach y Andrés.

La primera parte tuvo claro dominio blanquiazul donde David abriría el marcador a los pocos minutos, tras una bonita jugada colectiva. Los locales dispusieron de más ocasiones, pero la falta de puntería, y el acierto de la defensa visitante hicieron que el marcador no se moviera hasta el descanso.

La segunda parte no dispuso de un dueño claro, el Compostela perdió el dominio del balón ante la imposibilidad de jugar por dentro, y solo creaba peligro con balones largos. El Conxo aprovechó para acercarse más a la meta local, así conseguiría empatar el partido tras un tiro lejano sin aparente peligro. Pero el Compos pronto reaccionó. David volvió a dar ventaja tras un penalti sobre Raúl, y Nach, ya en los minutos finales, pondría el 3-1 definitivo.

Alevín B:
AD Burgo das Nacións 2-5 SD Compostela (Segunda Autonómica Jornada 20ª)

Compos: Martin, Jorge, Xaime, Adrián, Rodri, Antón, Ian, Samu. Suplentes: Carlos, Marín B. e Álvaro.

Gran primera parte, en la que el Compos dominó la posesión y tuvo las mejores ocasiones, sentenciando el encuentro con cuatro goles de Ian, Rodrígo, Xaime y Carlos. El equipo bajó el nivel en la segunda parte y permitió que el rival se acercase con más peligro a la meta de Martín, haciendo dos goles. Martín B. hizo el quinto.

Benjamín A:
Conxo 6-1 SD Compostela (Primera Autonómica Jornada 20ª)

Compos: Roi, Pablo G, Pablo L, Oscar, Jandro, Valentín, Dani y Mario. Suplentes: Tomás, Hadrián, David, Lucas, Endika.

Derrota del Benjamín A en un mal partido con continuas pérdidas de balón en salida que permitieron al rival ponerse ya con 3-0 al descanso. En la segunda parte reaccionaron los nuestros con un gol de Jandro, pero de nuevo el Conxo conseguiría tres goles más para cerrar la goleada.

Benjamín B:
San Pedro 1-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, Fase Consolación, Jornada 2ª)

Compos: Roi, Juan, Andres, Santi, Alejandro, Endika, Raul y Lucas. Suplentes: Sheila, Laura y Mateo.

Empezó dominando el partido el San Pedro, con nuestro benjamín intentando salir a la contra y controlar el balón cuando no era posible. El San Pedro básicamente atacaba por su banda izquierda, donde reunía a sus dos o tres mejores jugadores. Por esa banda llegó el gol tras una buena jugada colectiva del rival.

En la segunda parte nuestros canteranos mejoraron y dispusieron de varias ocasiones para empatar, pero en ocasiones la falta de acierto, y en otras la buena actuación del portero rival impidieron que se equilibrara el marcador.
Oito encontros para o noso fútbol base o pasado fin de semana, con importantes vitorias para o Xuvenil A, que sigue na súa loita polo ascenso, e tamén para o Infantil, que consolida o liderado:

Xuvenil A:
SD Compostela 1-0 Sárdoma (Liga Nacional Xuvenil, 27ª Xornada)

Compos: Lucas; Lucas, Baliño, Luís, Xabi; Miguel; Rial (C), Juan, Darío, Nico y Javi Lorenzo. Suplentes: Xandre, Ander, Iago, Falcón y Xabi García.

Importante vitoria do Xuvenil A na súa pelexa polo ascenso a División de Honra. O partido decidiuse no minuto 87 cun gol de Javi Lorenzo nun centro lateral ben rematado polo dianteiro santiagués. Partido raro debido á interrupción do partido durante case media hora por lesión dun xogador visitante, cun forte golpe nas costas.

Antes do parón apenas se crearan ocasións por ningún dos dous bandos nun partido moi igualado, tras a reanudación e con media hora por diante, o Juvenil A lanzouse a polo gol que lle daba a vitoria, aínda que tivo que ser Lucas o salvador do equipo nos últimos minutos, solucionando dous man a man cos dianteiros rivais.

Xuvenil B:
SD Compostela 3-1 Aguiño (Primeira Autonómica, Xornada 26ª)

Compos: Sandro, Rial,Abel, Jesus, Artur, Boo, Souto(Prol 80), Borja Rey (Anton 60), Louzan (Javi 66), Borjita (Nacho 79) e Manu (Fabi 70).

Goles: Souto 50, Borja Míguez 60, Javi 89.

Dende o comezo, cunha presión intensa e bo trato de balón despois de roubo, o Compos fíxose dono e señor do partido. O Aguiño, sen poder combinar, dedicouse a buscar de forma directa á súa última liña, pero a defensa do equipo estivo moi atenta e concentrada durante todo o partido. Aínda así, e con ocasións claras a favor do Compos e sen un só tiro a porta do Aguiño, chegouse ao descanso con 0 a 0.

A segunda parte levou a mesma tónica, e xa no 50 Souto adiantou ao Compos, aínda que aos dous minutos o Aguiño empatou no único erro defensivo do equipo, nunha contra tras perda no medio campo. Non se desordenou o Compos, que non dió máis opcións aos visitantes, e cun gran dominio adiantouse de novo no 60. Numerosas ocasións desperdiciou o Xuvenil ata o final, sen resposta do Aguiño, pero só foi capaz de materializar unha máis, xa no 89.

Xuvenil C:
SD Compostela 2-2 Trazo (Segunda Autonómica, Xornada 19ª)

Compos: Manu Márquez, Jorge Noya, Javi Camino, Nacho, Carlos Carid, Diego Prol, Fabiano, Erik, Jorge Parcero y Yago Maril. Suplentes: Carba, Fran, José Eiriz, Emmanuel, Carlos Cercedo.

O Compos foi dende o inicio do partido o dominador do balón e do xogo creando innumerables ocasións, froito delas chegou o primeiro gol. Seguiu o dominio local, aínda que, nunha xogada sen aparente perigo, o noso rival foi capaz de igualar o marcador.

Lonxe de caerse os nosos seguiron xerando xogo e ocasións e volverían poñerse por diante no resultado. Nos minutos finais da segunda parte, unha mala defensa nunha xogada a balón parado condenou os locais a un inmerecido empate sobre a base do visto sobre o terreo de xogo.

Cadete A:
Conxo 2-0 SD Compostela (Liga Galega, xornada 27ª)

Compos: Adrián, Brais, Xandre, Diego Mariño, Parra, Iván, Marcos Glez., Yago, Anxo, Silva y Fran. Suplentes: Dani, Gago, Manel, Liste y Carlos.

Partido igualado na primeira parte con moito centrocampismo e poucas chegadas a ambas as dúas áreas. Posiblemente a ocasión máis clara foi para o noso equipo, pero Fran non tivo fortuna ante a meta rival.

A segunda parte discorría da mesma forma ata que o Conxo logro poñerse por diante no marcador tras unha boa acción colectiva. A partir de aí, os nosos intentárono con máis fe que cabeza e poucos minutos despois chegaría o segundo gol local que sentenciou o encontro.

Infantil:
SD Compostela 3-1 Conxo (Segunda Autonómica, xornada 24ª)

Compos: Adrian. Mata-Marcos-Alex-Diego. María-Rodri-Juan-David-Celes-Koke. Suplentes: Marta, Raúl, Nach y Andrés.

A primeira parte tivo claro dominio branquiazul onde David abriría o marcador aos poucos minutos, tras unha bonita xogada colectiva. Os locais dispuxeron de máis ocasións, pero a falta de puntaría, e o acerto da defensa visitante fixeron que o marcador non se movese ata o descanso.

A segunda parte non dispuxo dun dono claro, o Compostela perdeu o dominio do balón ante a imposibilidade de xogar por dentro, e só creaba perigo con balóns longos. O Conxo aproveitou para achegarse máis á meta local, así conseguiría empatar o partido tras un tiro afastado sen aparente perigo. Pero o Compos pronto reaccionou. David volveu dar vantaxe tras un penalti sobre Raúl, e Nach, xa nos minutos finais, poñería o 3-1 definitivo.

Alevín B:
AD Burgo das Nacións 2-5 SD Compostela (Segunda Autonómica Xornada 20ª)

Compos: Martin, Jorge, Xaime, Adrián, Rodri, Antón, Ian, Samu. Suplentes: Carlos, Marín B. e Álvaro.

Gran primeira parte, na que o Compos dominou a posesión e tivo as mellores ocasións, sentenciando o encontro con catro goles de Ian, Rodrígo, Xaime e Carlos. O equipo baixou o nivel na segunda parte e permitiu que o rival se achegase con máis perigo á meta de Martín, facendo dous goles. Martín B. fixo o quinto.

Benxamín A:
Conxo 6-1 SD Compostela (Primeira Autonómica Xornada 20ª)

Compos: Roi, Pablo G, Pablo L, Oscar, Jandro, Valentín, Dani y Mario. Suplentes: Tomás, Hadrián, David, Lucas, Endika.

Derrota do Benxamín A nun mal partido con continuas perdas de balón en saída que permitiron ao rival poñerse xa con 3-0 ao descanso. Na segunda parte reaccionaron os nosos cun gol de Jandro, pero de novo o Conxo conseguiría tres goles máis para pechar a goleada.

Benxamín B:
San Pedro 1-0 SD Compostela (Segunda Autonómica, Fase Consolación, Xornada 2ª)

Compos: Roi, Juan, Andres, Santi, Alejandro, Endika, Raul y Lucas. Suplentes: Sheila, Laura y Mateo.

Empezou dominando o partido o San Pedro, co noso benxamín intentando saír á contra e controlar o balón cando non era posible. O San Pedro basicamente atacaba pola súa banda esquerda, onde reunía aos seus dous ou tres mellores xogadores. Por esa banda chegou o gol tras unha boa xogada colectiva do rival.

Na segunda parte os nosos canteranos melloraron e dispuxeron de varias ocasións para empatar, pero en ocasións a falta de acerto, e noutras a boa actuación do porteiro rival impediron que se equilibrase o marcador.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2
  • COMPOSTELA- 2 PONTEVEDRA- 2

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

6 hours ago

SD Compostela
💪 Vitoria necesaria e merecida para os nosos en Oviedo, 0️⃣-1️⃣👐 O tanto de @davidgrande9 permítelle ao Compos seguir loitando polo playoff📸 @realoviedo#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
💪 FINAAAAAAAAAALReal Oviedo Vetusta0⃣-1️⃣COMPOS 💛🖤⚽️ David Grande 💪 SÓ VALÍA GAÑAR E GAÑOUSE! PARTIDO MOI SERIO DOS NOSOS QUE SUMAN OS TRES PUNTOS CON TODO MERECEMENTO! 🙌 VOLVEMOS GAÑAR COMO VISITANTES!#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

7 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸Real Oviedo Vetusta0️⃣-0️⃣COMPOS 💛🖤👉 Dominio no xogo dos nosos, pero sen conseguir grandes oportunidades. Toca seguir intentándoo!#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

8 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 | @antonpermuy 💛🖤⚽️ ONCE do COMPOS🆚 @realoviedo Vetusta⌚️ 16.00🏟 El Requexón 1#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

15 hours ago

SD Compostela
𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇𝐃𝐀𝐘 🩵🤍🆚 Real Oviedo Vetusta⏰ 16.00🏟️ El Requexón 1📺 Youtube Real Oviedo🙌 Só vale gañar!!! Imos a pola vitoria!!!#VetustaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.