REAL MURCIA (1): Crespo; José-Prieto-Jaume-Pumar; Acciari (Saura, min.72)-Arturo (Jairo, min.56); Isi-Armando-Flores (Oliva, min.86); Carlos
SD COMPOSTELA (1): Ramón; Catú-Portela-Alcañiz-Jimmy; Manu Rodríguez-Lemos (Jordan, min.77)-Iván Pérez-Fondevila; Yacine (Quim Araujo, min.70)-Borja (Mensha, min.82)
Goles: 1-0, min.15: Isi. 1-1, min.33: Yacine.
Punto de prestigio el conseguido por la SD Compostela en uno de los campos más complicados de la categoría. Nuestro equipo supo rehacerse después de un mal inicio que le costó un gol. En los últimos minutos los locales atacaron con todo, pero una vez más, los de Iñaki Alonso demostraron que saben sufrir y siguen cosechando buenos resultados lejos de San Lázaro.
No empezó cómodo el Compos, que se mostró dubitativo en defensa e inoperante en ataque. El Real Murcia salió con mucha fuerza y ya en el primer minuto pudo marcar con un remate forzado de Isi. Flores también la tuvo, pero Ramón mandó el balón a saque de esquina, aunque no pudo hacer nada en la siguiente oportunidad. Carlos y Flores elaboraron una gran jugada que acabó con un balón al segundo palo que remató Isi.
El trío de ataque local le hizo mucho daño a nuestra defensa, que no reaccionó tras el gol y pudo encajar el segundo tanto, que evitó de nuevo Ramón. Con el paso de los minutos el Compos comenzó a estirarse y Yacine aprovechó el primer disparo a puerta para hacer el empate. Iván Pérez asistió al punta para que fusilase a Crespo.
El empate le dio tranquilidad al Compos, que en los últimos minutos de la primera parte metió al Real Murcia en su área e incluso pudo hacer el segundo, con un fuerte lisparo de Lemos desde fuera del área que obligó a una gran estirada al meta rival.
Los de Iñaki Alonso mantuvieron el nivel de intensidad en el comienzo de la segunda parte, lo que provocó que el Real Murcia también aumentara el ritmo de juego, con muchas imprecisiones por parte de ambos equipos durante los primeros minutos.
Iván Pérez fue el primero en probar suerte desde lejos, aunque las mejores ocasiones fueron para los locales, que continuaron exigiendo a Ramón, salvador de nuevo con dos grandes paradas a Flores. El Murcia incluso llegó a marcar por medio de Acciari, aunque el tanto fue anulado por fuera de juego.
Los cambios mejoraron a los locales, que apretaron en los últimos minutos. La mejor ocasión fue para Flores, que tras superar a Ramón con una vaselina vio como Alcañiz evitaba el gol sobre la línea. Carlos también tuvo una buena ocasión, pero su remate fue desviado a saque de esquina. Pero los nuestros supieron sufrir y defendieron bien en las jugadas decisivas para que el marcador no volviera a moverse.
Punto de prestixio o conseguido pola SD Compostela nun dos campos máis complicados da categoría. O noso equipo soubo refacerse despois dun mal inicio que lle custou un gol. Nos últimos minutos os locais atacaron con todo, pero unha vez máis, os de Iñaki Alonso demostraron que saben sufrir e seguen obtendo bos resultados lonxe de San Lázaro.
Non empezou cómodo o Compos, que se mostrou dubitativo en defensa e inoperante en ataque. O Real Murcia saíu con moita forza e xa no primeiro minuto puido marcar cun remate forzado de Isi. Flores tamén a tivo, pero Ramón mandou o balón a saque de esquina, aínda que non puido facer nada na seguinte oportunidade. Carlos e Flores elaboraron unha gran xogada que acabou cun balón ao segundo pau que rematou Isi.
O trío de ataque local fíxolle moito dano á nosa defensa, que non reaccionou tras o gol e puido encaixar o segundo tanto, que evitou de novo Ramón. Co paso dos minutos o Compos comezou a estirarse e Yacine aproveitou o primeiro disparo a porta para facer o empate. Iván Pérez asistiu ao punta para que fusilase a Crespo.
O empate deulle tranquilidade ao Compos, que nos últimos minutos da primeira parte meteu ao Real Murcia na súa área e mesmo puido facer o segundo, cun forte lisparo de Lemos dende fóra da área que obrigou a unha grande estirada ao meta rival.
Os de Iñaki Alonso mantiveron o nivel de intensidade no comezo da segunda parte, o que provocou que o Real Murcia tamén aumentase o ritmo de xogo, con moitas imprecisións por parte de ambos os dous equipos durante os primeiros minutos.
Iván Pérez foi o primeiro en probar sorte dende lonxe, aínda que as mellores ocasións foron para os locais, que continuaron esixindo a Ramón, salvador de novo con dúas grandes paradas a Flores. O Murcia mesmo chegou a marcar por medio de Acciari, aínda que o tanto foi anulado por fóra de xogo.
Os cambios melloraron aos locais, que apertaron nos últimos minutos. A mellor ocasión foi para Flores, que tras superar a Ramón cunha vaselina viu como Alcañiz evitaba o gol sobre a liña. Carlos tamén tivo unha boa ocasión, pero o seu remate foi desviado a saque de esquina. Pero os nosos souberon sufrir e defenderon ben nas xogadas decisivas, evitando que o marcador se movese de novo.