Resultados del fútbol base 28/29 Mar.

31 de marzo de 2015

Juvenil A:
Bergantiños 1-2 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 29ª Jornada)

Compos: Lucas, Ander (C), Baliño; Miguel, Luís, Xabi y Iago Neira; Javi Lorenzo, Darío y Rial. Suplentes: Xandre, Falcón, Nico, Iago García y Santi Hernández.

Dominio total del juvenil santiagués, que a pesar de todo tuvo que remontar debido a que en el minuto 12 se adelantaban los locales en el marcador. El equipo no desesperó, esperó su momento y Baliño con un buen gol de falta y Darío, de un fuerte disparo, daban la victoria a los nuestros.

Juvenil B:
SD Compostela 6-1 Villestro (Primera Autonómica, jornada 28ª)

Compos: Sandro, Noya, Abel, Rial (Souto 51), Boo, Artur, Xabi, Anton (Borja Miguez 55), Louzan, Javi y Fabi (Manu 55) (Erik, 65)

Goles: Louzan (4 y 78) y Borja Míguez (63, 70, 81 y 83)

Partido cómodo del juvenil, en un partido contra un rival débil, que sin embargo aguantó casi 60 minutos con opciones. Monólogo en la primera parte, con poco acierto cara a gol, y con un uno a cero al descanso.

En la segunda, acierta el Villestro en una contra que pone el uno a uno, pero el Compos reacciona rápido y pone un parcial de cinco a cero, que deja el seis a uno definitivo en el marcador.

Juvenil C:
SD Compostela 12-0 Melide (Segunda Autonómica, jornada 21ª)

Compos: Manu Marquez, Charli, Fran , Anxo, Carlos Cerecedo, Javi Camino, Yago Maril, Diego Prol, Emmanuel, Nacho, Jorge Parcero. Suplentes: Xose Carid, Manuel Cesar, Yago García y Carba

El Compostela fue el claro dominador de un encuentro ante un rival en inferioridad numérica. Ya desde el principio del partido crearon claras ocasiones de gol y no aflojaron el ritmo hasta que el árbitro decretó el final.

Cadete A:
SD Compostela 2-3 Bergantiños (Liga Gallega, jornada 29ª)

Compos: Adrián, Xandre, Diego Mariño, Nodar, Marcos Glez., Paulo, Miguel, Silva, Fran, Seijas, Anxo. Suplentes: Parra, Liste, Guillén, Carlos.

El Compos acusó un mal inicio, que provocó empezar por detrás en el marcador. A pesar de reaccionar rápido y empatar, el rival logró adelantarse de nuevo antes del descanso.

En la segunda parte los nuestros volvieron a tirar de garra para igualar de nuevo el marcador y ser superiores en busca del tanto de la victoria. Las ocasiones llegaron, pero sin acierto, y el Bergantiños aprovechó una contra en los minutos finales para llevarse el partido.

Infantil:
Oroso 0-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 26ª)

Compos: Adrían. Mata-Maros-Alex-Diego. Marta-Juan-Rodri-Raúl-Pedro. Celes.
Suplentes: Andrés. Santi. Nach. Koke

Victoria importante conseguida por el Compostela en el Lino Balado, en un partido que se mostró igualado durante todo el tiempo reglamentario. La primera parte no tuvo un claro dominador, el Compos disponía un poco mas de la pelota y buscaba el peligro en jugadas elaboradas, y el Oroso buscaba hacer daño en jugadas rápidas con su delantero.

En la segunda mitad el partido se inclinó hacia los nuestros, creando mucho peligro en jugadas por banda. A los pocos minutos Raúl abriría el marcador, y los nuestros dispondrían de varias ocasiones para aumentar el resultado. El Oroso buscaría el empate, pero la seriedad y el buen partido de los canteranos hicieron que Adrián no tuviera que emplearse a fondo.

Alevín A:
SD Compostela 9-0 La Salle (Primera Autonómica Jornada 21ª)

Compos: Hugo, Rubén, Fede, Anxo, Calatayud, Yago,Jaime y David

Claro dominio de los blanquiazules desde el primer minuto y durante todo el partido, mostrando además una gran efectividad de cara a la portería contraria, materializando las ocasiones de las que dispuso.

Alevín B:
SD Compostela 4-2 Conxo B (Primera Autonómica, Fase Consolación Jornada 23ª)

Compos: Martín, Adrián, Carlos, Jorge, Martín B., Samu, Rodri, Antón. Suplentes: Álvaro, Xaime e Ian.

El partido tuvo unos primeros minutos sin dominio para ningún equipo, pero el Compos consiguió adelantarse rápido y pasó a controlar el juego. Gran actuación a nivel ofensivo, combinando por dentro y terminando por las bandas.

Benjamín A:
Cacheiras 3-4 SD Compostela (Primera Autonómica Jornada 23ª)

Compos: Endika; Oscar, Pablo L, Pablo G; Lucas, Valentín, Jandro; Tomás. Suplentes: Mario, Alex y Hadrián.

Victoria del Benjamín A cuajando quizás la mejor segunda parte de la temporada, a pesar de lo corto del resultado, los merecimientos de los nuestros fueron mucho mayores. Aún así a falta de 7 minutos los locales dominaban por 3-1 en el marcador, después de que los nuestros fallasen innumerables oportunidades. En los últimos minutos, dos goles de Tomás y uno de Jandro daban la victoria a los nuestros.

Benjamín B:
SD Compostela 4-1 SD Compostela (2ª Autonómica, Fase Consolación Jornada 4ª)

Compos: Roi, Andres, Laura, Santi, Alejandro, Endika, Raúl y Lucas. Suplentes: Mateo y Sheila.

Empezó marcando muy pronto Lucas, nada mas sacar de centro, en un balón largo que condujo hasta dentro del área y cruzo marcando el primero. Muy bien los jugadores de ataque, no precipitándose y combinando con criterio. Así llego el segundo gol.

En la segunda parte el encuentro continuó de la misma forma. Después de una tímida reacción del Villestro, llegó el tercero, gracias a un tanto de Endika, que recogió un balón suelto en el área. Poco después llegó la sentencia con el cuarto de Raúl. En los últimos minutos el rival marcó el tanto del honor.

Xuvenil A:
Bergantiños 1-2 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 29ª Xornada)

Compos: Lucas, Ander (C), Baliño; Miguel, Luís, Xabi y Iago Neira; Javi Lorenzo, Darío y Rial. Suplentes: Xandre, Falcón, Nico, Iago García e Santi Hernández.

Dominio total do xuvenil, que a pesar de todo tivo que remontar debido a que no minuto 12 se adiantaban os locais. O equipo non desesperou, esperou o seu momento e Baliño, cun bo gol de falta e Darío, de forte disparo, dabanlle o triunfo ós nosos.

Xuvenil B:
SD Compostela 6-1 Villestro (Primeira Autonómica, xornada 28ª)

Compos: Sandro, Noya, Abel, Rial (Souto 51), Boo, Artur, Xabi, Anton (Borja Miguez 55), Louzan, Javi e Fabi (Manu 55) (Erik, 65)

Goles: Louzan (4 y 78) e Borja Míguez (63, 70, 81 y 83)

Partido cómodo do xuvenil, nun partido contra un rival débil, que non obstante aguantou case 60 minutos con opcións. Monólogo na primeira parte, con pouco acerto cara a gol, e cun un a cero ao descanso.

Na segunda, acerta o Villestro nunha contra que pon o un a un, pero o Compos reacciona rápido e pon un parcial de cinco a cero, que deixa o seis a un definitivo no marcador.

Xuvenil C:
SD Compostela 12-0 Melide (Segunda Autonómica, Xornada 21ª)

Compos: Manu Marquez, Charli, Fran , Anxo, Carlos Cerecedo, Javi Camino, Yago Maril, Diego Prol, Emmanuel, Nacho, Jorge Parcero. Suplentes: Xose Carid, Manuel Cesar, Yago García e Carba

O Compostela foi o claro dominador dun encontro ante un rival en inferioridade numérica. Xa dende o principio do partido crearon claras ocasións de gol e non afrouxaron o ritmo ata que o árbitro decretou o final.

Cadete A:
SD Compostela 2-3 Bergantiños (Liga Galega, xornada 29ª)

Compos: Adrián, Xandre, Diego Mariño, Nodar, Marcos Glez., Paulo, Miguel, Silva, Fran, Seijas, Anxo. Suplentes: Parra, Liste, Guillén, Carlos.

O Compos acusou un mal inicio, que provocou empezar por detrás no marcador. A pesar de reaccionar rápido e empatar, o rival logrou adiantarse de novo antes do descanso.

Na segunda parte os nosos volveron tirar de intensidade para igualar de novo o marcador e ser superiores en busca do tanto da vitoria. As ocasións chegaron, pero sen acerto, e o Bergantiños aproveitou unha contra nos minutos finais para levarse o partido.

Infantil:
Oroso 0-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 26ª)

Compos: Adrían. Mata-Maros-Alex-Diego. Marta-Juan-Rodri-Raúl-Pedro. Celes. Suplentes: Andrés. Santi. Nach. Koke

Vitoria importante conseguida polo Compostela no Lino Balado, nun partido que se mostrou igualado durante todo o tempo regulamentario. A primeira parte non tivo un claro dominador, o Compos dispoñía un pouco mais da pelota e buscaba o perigo en xogadas elaboradas, e o Oroso buscaba facer dano en xogadas rápidas co seu dianteiro.

Na segunda metade o partido inclinouse cara aos nosos, creando moito perigo en xogadas por banda. Aos poucos minutos Raúl abriría o marcador, e os nosos dispoñerían de varias ocasións para aumentar o resultado. O Oroso buscaría o empate, pero a seriedade e o bo partido dos canteranos fixeron que Adrián non tivese que empregarse a fondo.

Alevín A:
SD Compostela 9-0 La Salle (Primeira Autonómica Xornada 21ª)

Compos: Hugo, Rubén, Fede, Anxo, Calatayud, Yago, Jaime e David

Claro dominio dos branquiazuis dende o primeiro minuto e durante todo o partido, mostrando ademais unha grande efectividade de cara á portaría contraria, materializando as ocasións das que dispuxo.

Alevín B:
SD Compostela 4-2 Conxo B (Segunda Autonómica, Fase Consolación xornada 3ª)

Compos: Martín, Adrián, Carlos, Jorge, Martín B., Samu, Rodri, Antón. Suplentes: Álvaro, Xaime e Ian.

O partido tivo uns primeiros minutos sen dominio para ningún equipo, pero o Compos conseguiu adiantarse rápido e pasou a controlar o xogo. Grande actuación a nivel ofensivo, combinando por dentro e rematando polas bandas.

Benxamín A:
Cacheiras 3-4 SD Compostela (Primera Autonómica Jornada 23ª)

Compos: Endika; Oscar, Pablo L, Pablo G; Lucas, Valentín, Jandro; Tomás. Suplentes: Mario, Alex e Hadrián.

Victoria do Benxamín A completando quizais a mellor segunda parte da tempada, a pesar do curto do resultado, os merecementos dos nosos foron moito maiores. Aínda así a falta de 7 minutos os locais dominaban por 3-1 no marcador, despois de que os nosos fallasen innumerables oportunidades. Nos últimos minutos, dous goles de Tomás e un de Jandro daban a vitoria.

Benxamín B:
SD Compostela 4-1 SD Compostela (2ª Autonómica, Fase Consolación Xornada 4ª)

Compos: Roi, Andres, Laura, Santi, Alejandro, Endika, Raúl e Lucas. Suplentes: Mateo e Sheila.

Empezou marcando moi pronto Lucas, nada mais sacar de centro, nun balón longo que conduciu ata dentro da área e cruzo marcando o primeiro. Moi ben os xogadores de ataque, non precipitándose e combinando con criterio. Así chegou o segundo gol.

Na segunda parte o encontro continuou da mesma forma. Despois dunha tímida reacción do Villestro, chegou o terceiro, grazas a un tanto de Endika, que recolleu un balón solto na área. Pouco despois chegou a sentenza co cuarto de Raúl. Nos últimos minutos o rival marcou o tanto da honra.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0
  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0
  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0
  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0
  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0
  • CORUXO- 0 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

3 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐎𝐍𝐕𝐎𝐂𝐀𝐓𝐎𝐑𝐈𝐀 🩵🤍🙌 OS NOSOS para mañá!👉 Son baixa Juampa, Parapar e Pablo Antas por sanción e Álvaro Casas por lesión 🚑⚽️ Citados Brais, Mario Hermo, Xoel e Landeira, da Canteira Picheleira 💪 16.30 🆚️ Pontevedra Club de Fútbol SAD (🏟 Vero Boquete)#compospontevedra ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Kike🗣️ Na PREVIA tamén falou central, quen está a realizar grandes encontros no centro da zaga branquiazul⚽️ O canteirán compostelanista analizou o seu momento e a confianza que ten o Compos para encarar o derbi#compospontevedra ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🎙️ 𝐑𝐝𝐏 | Antón Permuy🗣️ PREVIA antes do derbi deste domingo, ás 16.30 no Vero Boquete, contra o Pontevedra Club de Fútbol SAD🩵🤍 Hoxe acompañounos Pablo Iglesias, xestor comercial de Fútbol Mahou, patrocinador deste partidazo#compospontevedra ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
Un derbi, o líder, bo tempo, o patrocinio de Fútbol Mahou... este domingo é o día para dalo todo e, xuntos, acadar unha gran vitoria 💪Un partido especial que analizamos, acompañados dunhas Mahou, con dous dos nosos protagonistas sobre o 🏟, Hugo Matos e David Soto👉 O domingo será unha gran tarde de ⚽️ e non podes perdela. Acompáñanos no Vero Boquete e axúdanos a lograr os tres puntos 🩵🤍 #compospontevedra ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🍻 Porque o fútbol é máis fútbol cando nos atopamos, con Fútbol Mahou xuntamos a dous dos nosos nun lugar especial de Santiago, o Marie MinerDous virtuosos do ⚽️ que tamén teñen un bo toque para ser artistas 🎹 😜🗣Con eles, analizamos o derbi do domingo, unha conversa, acompañados dunhas Mahou, que publicaremos mañá#compospontevedra ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.