La cabeza de la clasificación continúa apretándose y el final de Liga promete ser apasionante. Una jornada más, los grandes siguen sufriendo para ganar y el Racing de Ferrol fue el único de los cuatro primeros que logró el triunfo. Oviedo y Murcia empataron en el duelo estelar del fin de semana, mientras que el Logroñés no pasó del empate en casa. Compos y Guijuelo siguen esperando su oportunidad a cinco puntos de los puestos de playoff.
La jornada fue extraordinaria para los equipos gallegos, con pleno de triunfos. El Celta B se unió al Racing ganando en casa, en su caso a la Cultural, mientras que Compos, Somozas y Coruxo hicieron lo propio a domicilio, los dos últimos en campos complicados como el del Astorga y Tropezón, respectivamente.
La zona baja sigue clarificándose. Con el Marino ya hundido en el último puesto, el que parece estar descolgándose defintivamente es el Tropezón, que ya tiene la salvación a 8 puntos. El Lealtad venció en un duelo directo al Avilés y se agarra a la permanencia al tiempo que mete en problemas a su rival, en una pelea que apunta a ser encarnizada hasta el final.
A cabeza da clasificación continúa apertándose e o final de Liga promete ser apaixonante. Unha xornada máis, os grandes seguen sufrindo para gañar e o Racing de Ferrol foi o único dos catro primeiros que logrou o triunfo. Oviedo e Murcia empataron no choque estelar do fin de semana, mentres que o Logroñés non pasou do empate na casa. Compos e Guijuelo seguen esperando a súa oportunidade a cinco puntos dos postos de playoff.
A xornada foi extraordinaria para os equipos galegos, con pleno de triunfos. O Celta B uniuse ao Racing gañando na casa, no seu caso á Cultural, mentres que Compos, Somozas e Coruxo fixeron o propio a domicilio, os dous últimos en campos complicados como o do Astorga e Tropezón, respectivamente.
A zona baixa segue clarificándose. Co Marino xa afundido no último posto, o que parece estar a descolgarse defintivamente é o Tropezón, que xa ten a salvación a 8 puntos. O Lealtad venceu nun choque directo ao Avilés e agárrase á permanencia ao tempo que mete en problemas ao seu rival, nunha pelexa que apunta a ser encarnizada ata o final.