SD COMPOSTELA (1): Ramón; Josu-Catú-Alcañiz-Jimmy; Marcos Rodríguez; Jordan (Lemos, min.61)-Teles (Manu Moreira, min.77)-Fondevila-Quim Araujo (Borja Navarro, min.61; Yacine
CORUXO CF (1): Brais; Ángel-Alberto García-Pazó-Cristóbal; Álex Fernández-Antúnez; Ben (Pedro Vázquez, min.80)-Cifuentes-Rafa Mella (Franco, min.89); Rubén Rivera
Goles: 1-0, min.21: Quim Araujo, 1-1, min.45: Rubén Rivera
No pudo la SD Compostela sumar su cuarta victoria consecutiva, en un derbi muy intenso en el que fue dominador, tuvo las mejores ocasiones, pero le faltó templanza en los últimos metros para llevarse la victoria. El Coruxo consiguió empatar al borde del descanso después de una primera parte sin apenas pisar el área de Ramón y el marcador ya no se movería en la segunda parte. El empate deja a los nuestros quintos en la clasificación.
El encuentro empezó con dominio alterno y mucho juego en el centro del campo por parte de los dos equipos. El Compos tenía más el balón, pero le costaba llegar al área del Coruxo, que con la velocidad de sus atacantes intentaba sorprender al contragolpe.
La primera ocasión fue para los visitantes, pero el pase de la muerte de Cifuentes no encontró rematador. Sí lo hizo el centro de Fondevila, que tras una buena jugada individual envió el balón al área para que Quim Araujo, llegando desde atrás, abriera el marcador.
El gol le dio alas a los nuestros, que siguieron apretando en ataque y disfrutaron de buenas ocasiones por medio de Jordan, Marcos Rodríguez y, sobre todo, Yacine, pero todos se encontraron con un Brais que estuvo muy acertado bajo los palos. En la última jugada del primer tiempo, el Coruxo consiguió empatar el encuentro en un saque de esquina gracias a un buen cabezazo de Rubén Rivera.
En la segunda parte el Coruxo entró más entonado y al Compos le costó encontrar de nuevo el ritmo de juego. Las primeras llegadas fueron para los visitantes, que con un fútbol más directo consiguieron plantarse varias veces en el área, aunque sin llegar a tener ocasiones claras.
Los cambios mejoraron al Compos. De hecho, Lemos estuvo a punto de hacer el segundo nada más entrar al campo. Alcañiz metió un gran pase largo para un control todavía mejor del atacante, que se plantó sólo ante Brais, pero remató ligeramente desviado.
Con el paso de los minutos el partido se rompió y los nervios pesaron en nuestros jugadores, que cometieron muchas impreciones en el pase que provocaron varias contras peligrosas del Coruxo. En el tramo final, los de Iñaki Alonso apretaron y pudieron llevarse el encuentro en varias jugadas de estrategia, pero ni Yacine ni Alcañiz lograron acertar con la portería.
Non puido sumar a SD Compostela a súa cuarta vitoria consecutiva, nun derbi moi intenso no que foi dominador, tivo as mellores ocasións, pero faltoulle temperanza nos últimos metros para levarse a vitoria. O Coruxo conseguiu empatar ao bordo do descanso despois dunha primeira parte sen apenas pisar a área de Ramón e o marcador xa non se movería na segunda parte. O empate deixa os nosos quintos na clasificación.
O encontro empezou con dominio alterno e moito xogo no centro do campo por parte dos dous equipos. O Compos tiña máis o balón, pero custáballe chegar á área do Coruxo, que coa velocidade dos seus atacantes intentaba sorprender ao contragolpe.
A primeira ocasión foi para os visitantes, pero o pase da morte de Cifuentes non encontrou rematador. Si o fixo o centro de Fondevila, que tras unha boa xogada individual enviou o balón á área para que Quim Araujo, chegando dende atrás, abrise o marcador.
O gol deulle ás aos nosos, que seguiron apertando en ataque e gozaron de boas ocasións por medio de Jordan, Marcos Rodríguez e, sobre todo, Yacine, pero todos se encontraron cun Brais que estivo moi acertado baixo os paus. Na última xogada do primeiro tempo, o Coruxo conseguiu empatar o encontro nun saque de esquina grazas a unha boa cabezada de Rubén Rivera.
Na segunda parte o Coruxo entrou máis entoado e ao Compos custoulle encontrar de novo o ritmo de xogo. As primeiras chegadas foron para os visitantes, que cun fútbol máis directo conseguiron plantarse varias veces na área, aínda que sen chegar a ter ocasións claras.
Os cambios melloraron ao Compos. De feito, Lemos estivo a punto de facer o segundo nada máis entrar ao campo. Alcañiz meteu un gran pase longo para un control aínda mellor do atacante, que se plantou só ante Brais, pero rematou lixeiramente desviado.
Co paso dos minutos o partido rompeu e os nervios pesaron nos nosos xogadores, que cometeron moitas imprecisións no pase que provocaron varias contras perigosas do Coruxo. No tramo final, os de Iñaki Alonso apertaron e puideron levarse o encontro en varias xogadas de estratexia, pero nin Yacine nin Alcañiz lograron acertar coa portería.