La SD Compostela cae derrotada en Gijón

10 de mayo de 2015

                                                                                        Foto: Amadeo Rey (@amadeo_rey)

SPORTING B (3): Pol; Benito-Alberto (Álvarez, min.79)-Goiti-Sergio; Tato-Pedro; Pablo (Chus, min.64)-Mera (Guille, min.46)-Jaime; Mendi

SD COMPOSTELA (0): Ramón; Josu (Manu Moreira, min.64)-Portela-Alcañiz-Jimmy; Marcos Rodríguez; Lemos-Manu Rodríguez-Fondevila (Mon, min.62)-Jordan; Borja Navarro (Mensha, min.8)

Goles: 1-0, min.6: Mendi. 2-0, min.53: Tato. 3-0, min.61: Mendi.

Duro castigo para la SD Compostela, que no pudo mantener su racha de imbatibilidad y cayó ante el Sporting B en un encuentro con goles en momentos clave. Los locales fueron capaces de marcar en los primeros minutos de cada parte, lo que descolocó a los nuestros, que ambos periodos habían salido con intensidad y dispuestos a dominar el balón.

Empezaron los de Iñaki Alonso con la intención de dominar la pelota desde los primeros minutos y lo consiguieron, pero en su primera llegada, el Sporting B se adelantó en el marcador. Ramón no pudo despejar el balón, que lo recogió Mendi y resolvió con un gran remate.

Al gol en contra hubo que sumarle la lesión de Borja Navarro, que tuvo que ser sustituido por Mensha antes del minuto 10. Pero el Compos no se descompuso y trató de reaccionar con la posesión, moviendo el balón con tranquilidad y dominando el encuentro, aunque sin mucha profunidad.

Con el paso de los minutos llegaron las primeras ocasiones. La primera con un disparo de Mensha desde fuera del área que se fue desviado por poco, y después con un buen centro al que Manu Rodríguez no llegó por poco. El Sporting B seguía llegando con peligro al contraataque y Jaime tuvo el segundo, mientras que los nuestros probaban suerte con disparos lejanos.

La SD salió de nuevo fuerte tras el descanso, intentando empatar el encuentro lo antes posible y provocando varios saques de esquina en los primeros minutos. Pero de nuevo en la primera llegada del Sporting B llegó un nuevo tanto local tras una gran jugada colectiva culminada por Tato con un buen disparo desde fuera del área.

Los nuestros no se rindieron y siguieron buscando la portería rival con Mensha y Lemos como jugadores más activos, pero no tardó en llegar la sentencia del Sporting B. Guille se plantó solo delante de Ramón, que fue capaz de desviar su disparo, pero de nuevo aparecío Mendi para marcar el tercero.

El último tanto hizo mucho daño al Compos, que no pudo reaccionar a pesar de intentar seguir llegando al área rival, sobre todo con disparos lejanos. Los minutos finales transcurrieron sin demasiadas ocasiones, aunque el Sporting siempre amenazó al contraataque.
Duro castigo para a SD Compostela, que non puido manter o seu refacho de imbatibilidade e caeu ante o Sporting B nun encontro con goles en momentos clave. Os locais foron capaces de marcar nos primeiros minutos de cada parte, o que descolocou os nosos, que ambos os dous períodos saíran con intensidade e disposto a dominar o balón.

Empezaron os de Iñaki Alonso coa intención de dominar a pelota dende os primeiros minutos e conseguírono, pero na súa primeira chegada, o Sporting B adiantouse no marcador. Ramón non puido despexar o balón, que o recolleu Mendi e resolveu cun gran remate.

Ao gol en contra houbo que sumalo a lesión de Borja Navarro, que tivo que ser substituído por Mensha antes do minuto 10. Pero o Compos non se descompuxo e tratou de reaccionar coa posesión, movendo o balón con tranquilidade e dominando o encontro, aínda que sen moita profunidad.

Co paso dos minutos chegaron as primeiras ocasións. A primeira cun disparo de Mensha dende fóra da área que se foi desviado por pouco, e despois cun bo centro ao que Manu Rodríguez non chegou por pouco. O Sporting B seguía chegando con perigo ao contraataque e Jaime tivo o segundo, mentres que os nosos probaban sorte con disparos afastados.

A SD saíu de novo forte tras o descanso, intentando empatar o encontro o antes posible e provocando varios saques de esquina nos primeiros minutos. Pero de novo na primeira chegada do Sporting B chegou un novo tanto local tras unha gran xogada colectiva culminada por Tato cun bo disparo dende fóra da área.

Os nosos non se renderon e seguiron buscando a portaría rival con Mensha e Lemos como xogadores máis activos, pero non tardou en chegar a sentenza do Sporting B. Guille plantouse só diante de Ramón, que foi capaz de desviar o seu disparo, pero de novo aparecío Mendi para marcar o terceiro.

O último tanto fixo moito dano ao Compos, que non puido reaccionar a pesar de intentar seguir chegando á área rival, sobre todo con disparos afastados. Os minutos finais transcorreron sen demasiadas ocasións, aínda que o Sporting sempre ameazou ao contraataque.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

4 hours ago

SD Compostela
𝐂𝐑Ó𝐍𝐈𝐂𝐀 ✍🤝 O Compos sumou un novo punto en Vilalba tras empatar 0⃣-0⃣ contra o @racingvillalbes🙌 Os nosos seguen en postos de playoff unha semana máis#VillalbésCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 hours ago

SD Compostela
🔚 FINALRACING CLUB VILLALBÉS0️⃣-0️⃣COMPOS #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸RACING CLUB VILLALBÉS0⃣-0️⃣COMPOS 🩵🤍 #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

6 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒🙌 ONCE do COMPOS para o derbi contra o RACING CLUB VILLALBÉS👨‍🏫 A entrada de David Grande, na punta do ataque, a única novidade na aliñación dos nosos#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

7 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 💛🖤#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.