El Compos termina la temporada con victoria y clasificación para la Copa del Rey

17 de mayo de 2015

                                                                                        Foto: Amadeo Rey (@amadeo_rey)

SD COMPOSTELA (3): Ramón, Catú, Jimmy, Alcañiz, Portela, Marcos, Jordan (65′ Lemos), Manu Rodríguez, Yacine, Fondevila (85′ Manu Moreira), Quim (70′ Iván Pérez).

REAL AVILÉS (1): Alejandro, Fassani (45′ Jandro), Dani López, Berna, Álvaro Zazo (45′ Álex Arias), Pascual, Jairo, Geni, Ito, Gerardo, Omar (79′ Matteo).

Goles:1-0, min.5: Manu Rodríguez; 2-0, min. 74: Jimmy; 2-1, min 87 Ito; 3-1, min. 93: Yacine.

La SD Compostela ha puesto la guinda a un gran año con victoria en el último partido de la temporada, frente al Real Avilés C.F. que le permite asegurarse su participación en la Copa del Rey 15/16. Pese a no ser este un adversario cómodo, ya que el conjunto asturiano lo dio todo para conseguir asegurarse la permanencia, los goles de Manu Rodríguez, Jimmy y Yacine permitieron redondear con nota este fin de curso.

El encuentro empezó con la intensidad propia de un fin de temporada en el que ambos se jugaban mucho. El Avilés, su permanencia, y el Compos su posibilidad de participar en la Copa del Rey 15/16. Aunque el equipo asturiano dio su primer aviso en el primer minuto de partido con una acción a balón parado, muy pronto el Compos reaccionó con un gol de Manu Rodríguez con una vaselina desde fuera del área en los cinco primeros minutos.

El dominio del Compos en la primera parte fue claro, con varias ocasiones a cargo, de nuevo, de Manu Rodríguez que estuvo muy activo durante los primeros cuarenta y cinco minutos, que en todo momento buscaba un segundo gol. El contrataque del Avilés llegó pasados los primeros 30 minutos, con un remate de cabeza de Jairo que atajó Ramón y, al filo del descanso el peligro llegó con un disparo fuera del área de Dani López que, de nuevo rechazó el portero de la SD. Los astuarianos lo intentaron de nuevo en el mismo saque de esquina con disparo lejano de Pascual, que se fue fuera.

Tras el descanso, el Avilés comenzó dominando, tras la entrada de Jandro y Álex Arias para llevar a cabo un juego mucho más ofensivo. A partir del minuto 60 el Compos volvió a tomar las riendas del encuentro y en el 74, un disparo de jimmy desde dentro del área acabó en el fondo de la red.

Hubo oportunidades del equipo visitante, pero la más clara no llegó hasta los minutos finales a cargo de Ito, que materializó en el único gol de los asturianos. Los de Iñaki Alonso no tardaron en reaccionar y una sucesión de oportunidades de Lemos desembocó en el gol de Yacine que supuso el 3-1 definitivo.

Con esta victoria, y a pesar de que la clasificación para el playoff se escapó en el último momento de la temporada, el Compos logró finalmente cumplir su último objetivo despidiéndose por todo lo alto, con la vista puesta ya en la Copa del Rey 15/16. Ante una afición entregada en el campo de San Lázaro que animó durante todo el partido, la SD Compostela completa así una gran campaña en la que superaron los puntos cosechados en la anterior y se han consolidado la categoría de bronce del fútbol español.

A SD Compostela puxo a guinda a un gran ano con vitoria no último partido da tempada, fronte ao Real Avilés C.F. que lle permite asegurarse a súa participación na Copa do Rei 15/16. Malia non ser este un adversario cómodo, xa que o conxunto asturiano o deu todo para conseguir asegurarse a permanencia, os goles de Manu Rodríguez, Jimmy e Yacine permitiron redondear con nota este fin de curso.

O encontro empezou coa intensidade propia dun fin de tempada no que ambos os dous se xogaban moito. O Avilés, a súa permanencia, e o Compos a súa posibilidade de participar na Copa do Rei 15/16. Aínda que o equipo asturiano deu o seu primeiro aviso no primeiro minuto de partido cunha acción a balón parado, moi pronto o Compos reaccionou cun gol de Manu Rodríguez cunha vaselina dende fóra da área nos cinco primeiros minutos.

O dominio do Compos na primeira parte foi claro, con varias ocasións a cargo, de novo, de Manu Rodríguez que estivo moi activo durante os primeiros corenta e cinco minutos, que en todo momento buscaba un segundo gol. O contraataque do Avilés chegou pasados os primeiros 30 minutos, cun remate de cabeza de Jairo que atallou Ramón e, ao fío do descanso o perigo chegou cun disparo fóra da área de Dani López que, de novo rexeitou o porteiro da SD. Os asturianos intentárono de novo no mesmo saque de esquina con disparo afastado de Pascual, que se foi fóra.

Tras o descanso, o Avilés comezou dominando, tras a entrada de Jandro e Álex Arias para levar a cabo un xogo moito máis ofensivo. A partir do minuto 60 o Compos volveu tomar as rendas do encontro e no 74, un disparo de Jimmy dende dentro da área rematou no fondo da rede.

Houbo oportunidades do equipo visitante, pero a máis clara non chegou ata os minutos finais a cargo de Ito, que materializou no único gol dos asturianos. Os de Iñaki Alonso non tardaron en reaccionar e unha sucesión de oportunidades de Lemos desembocou no gol de Yacine que supuxo o 3-1 definitivo.

Con esta vitoria, e a pesar de que a clasificación para o playoff se escapou no último momento da tempada, o Compos logrou finalmente cumprir o seu último obxectivo despedíndose ao grande, coa vista posta xa na Copa do Rei 15/16. Ante unha afección entregada no campo de San Lázaro que animou durante todo o partido, a SD Compostela completa así unha gran campaña na que superaron os puntos obtidos na anterior e consolidáronse a categoría de bronce do fútbol español.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

6 hours ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Santi de Prado está de volta! A SD Compostela 24.25 refórzase cun correcamiños para a banda⚽️ Regresa ao Compos para seguir co seu crecemento tras unha sensacional campaña na UD Ourense 𝐒𝐚𝐧𝐭𝐢 𝐝𝐞 𝐏𝐫𝐚𝐝𝐨 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/20/santi-de-prado-fichaje-sd-compostela/#benvidosantideprado ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
🙌 𝐑𝐄𝐍𝐎𝐕𝐀𝐂𝐈𝐎́𝐍 🩵🤍💪 Gonzalo Landeira ascende ao primeiro plantel do Compos para a Tempada 24.25⚽️ O mediocentro da Canteira Picheleira amplía tamén o seu contrato ata 2025𝐋𝐚𝐧𝐝𝐞𝐢𝐫𝐚 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/19/landeira-canteira-picheleira-compos/#gonzalolandeira2025 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Rabanillo, un seguro baixo paus para a portería da SD Compostela ⚽️ O experimentado porteiro, que ven de realizar un gran ano no Club Deportivo Guijuelo, firma por unha tempada𝐑𝐚𝐛𝐚𝐧𝐢𝐥𝐥𝐨 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/18/rabanillo-fichaje-portero-compos-2425/#benvidorabanillo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Manu Rivas regresa ao Compos para a Tempada 24.25⚽️ O canteirán branquiazul seguirá coa súa gran proxección no Compos tras destacar no Atlético Arteixo𝐌𝐚𝐧𝐮 𝐑𝐢𝐯𝐚𝐬 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/17/manu-rivas-canterano-vuelve-compos/#benvidomanurivas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
🙌 DOUS DOS NOSOS 🩵🤍💪 Álvaro Casas e Pablo Antas seguirán na Tempada 24.25⚽️ Será a 8ª e 6ª campaña, respectivamente, dos dous capitáns do Compos ✍️ sdcompostela.com/2024/06/15/alvaro-casas-pablo-antas-compos-2025/#álvarocasas2025 #pabloantas2025 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.