El presidente Antonio Quinteiro hace balance de la temporada recién finalizada y pide el apoyo de la afición para la 2015-16

28 de mayo de 2015

Como cada año, el presidente de la SD Compostela, Antonio Quinteiro, compareció ante los medios de comunicación para hacer el balance de la temporada que acaba de finalizar. El máximo mandatario del club santiagués se mostró contento con la evolución del Compos, tanto a nivel institucional como deportivo, con la clasificación para la Copa del Rey, aunque también reconoció varias facetas en las que la directiva ya trabaja para mejorar de cara al próximo año.

Antonio Quinteiro, que estuvo acompañado por el vicepresidente Javier García, el director de marketing y desarrollo de negocio Javier Puñal, y el nuevo director deportivo, Pedro Quinteiro, señaló la importancia de la afición en el proyecto deportivo de la campaña 2015-16. En lo que denominó como «año del compromiso», el presidente quiso pedir un esfuerzo a la ciudad y a todos los seguidores del Compos para que el equipo pueda dar un paso más y aspirar al objetivo del ascenso a Segunda.

Aquí puedes escuchar las declaraciones de Antonio Quinteiro:
Como cada ano, o presidente da SD Compostela, Antonio Quinteiro, compareceu ante os medios de comunicación para facer o balance da tempada que acaba de finalizar. O máximo mandatario do club santiagués mostrouse contento coa evolución do Compos, tanto a nivel institucional como deportivo, coa clasificación para a Copa do Rei, aínda que tamén recoñeceu varias facetas nas que a directiva xa traballa para mellorar de cara ao próximo ano.

Antonio Quinteiro, que estivo acompañado polo vicepresidente Javier García, o director de marketing e desenvolvemento de negocio Javier Puñal, e o novo director deportivo, Pedro Quinteiro, sinalou a importancia da afección no proxecto deportivo da campaña 2015-16. No que denominou como «ano do compromiso», o presidente quixo pedir un esforzo á cidade e a todos os seguidores do Compos para que o equipo poida dar un paso máis e aspirar ao obxectivo do ascenso a Segunda.

Aquí podes escoitar as declaracións de Antonio Quinteiro:

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2
  • COMPOSTELA- 3 TARAZONA- 2

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

12 hours ago

SD Compostela
🙌 RECORDA a cita que temos mañá en A Grella con 𝐋𝐮𝐢𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚, da Canteira Celeste, e 𝐒𝐭𝐢𝐥𝐲, adestrador do Galicia de Mugardos!!!Será a derradeira sesión da #composescola desta tempada!!!Agardámoste 👉 bit.ly/ComposEscolaAGrella📚 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐎𝐒 𝐄𝐒𝐂𝐎𝐋𝐀 📚🙌 PECHE por todo o alto das Xornadas de Formación da #ComposEscola desta Tempada!!!💙 Será o próximo 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐞𝐬 30, nas instalacións de A Grella braseria restaurante do camping As Cancelas de Santiago, e cunha sesión especial, na que teremos con nós a 2 grandes adestradores do Fútbol Galego: 𝐋𝐮𝐢𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚 e 𝐒𝐭𝐢𝐥𝐲!!!✍️ Agardámosvos!!! 👉 bit.ly/ComposEscolaAGrella ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

18 hours ago

SD Compostela
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐄 𝐌É𝐃𝐈𝐂𝐎𝐒𝐚𝐦𝐮 sufriu o sábado, no partido en Tarazona, un accidente articular no xeonllo esquerdo. Nunha primeira valoración, os servizos médicos informan que semella ter unha lesión no ligamento cruzado anterior, agardando que as probas o confirmen!💪 Moito ánimo, Samu!!! Volverás máis forte!!! ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🎥 𝐑𝐎𝐋𝐃𝐀 𝐃𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐍𝐒𝐀 🎥🎙️ Rolda de prensa de Juan Carlos Andrés trala derrota e eliminación no playoff!!!#TarazonaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🔚 𝐅𝐈𝐍𝐀𝐋S. D. Tarazona 2️⃣-0️⃣ 𝐒𝐃 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐎𝐒𝐓𝐄𝐋𝐀 Da forma máis cruel!#TarazonaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.