La SD Compostela firma un acuerdo de colaboración con el Real Club Náutico de Portosín

28 de agosto de 2015

[:es]zz.-firma convenio nautico. 2

Esta semana la SD Compostela y el Real Club Náutico de Portosín han firmado un convenio de colaboración mediante el cual todos los socios del Náutico tendrán un descuento del 25% en las cuotas de abono del Compostela.

La SD Compostela a través de este convenio invita también a los socios del Náutico de Portosín que lo deseen al encuentro del día 13 de septiembre que enfrontará al Compostela con el Sporting de Gijón B en el estadio de San Lázaro. Cada socio contará con dos entradas de tribuna para ver el partido. El requisito para acceder gratuitamente al partido será la presentación en la taquilla de las dos entradas en tribuna del Náutico o extraerlas durante la semana anterior en las oficinas del club presentando el carné de socio del Náutico Portosín.

Por su parte el náutico de Portosín ofrece a los abonados del Compostela la participación en la Escuela de Vela para niños de 8 a 18 años por el mismo precio de los socios del Náutico, es decir 38€, que incluye clases los sábados o domingos durante la época de invierno con los recursos necesarios y personal instructor. Así pues los niños podrán asistir a las clases de vela en sus dos categorías (de 8 a 13 años y de 14 a 18 años) con el barco correspondiente para cada franja de edad.

 

 

 

 

 [:gl]zz.-firma convenio nautico. 2

 

Esta semana a SD Compostela e o Real Club Náutico de Portosín asinaron un convenio de colaboración mediante o cal todos os socios do Náutico terán un desconto do 25% nas cotas de aboamento do Compostela.

A SD Compostela a través deste convenio invita tamén aos socios do Náutico de Portosín que o desexen ao encontro do día 13 de setembro que enfrontará ao Compostela co Sporting de Gijón B no estadio de San Lázaro. Cada socio contará con dúas entradas de tribuna para ver o partido. O requisito para acceder gratuitamente ao partido será a presentación no despacho das dúas entradas en tribuna do Náutico ou extraelas durante a semana anterior nas oficinas do club presentando o carné de socio do Náutico Portosín.

Pola súa banda o náutico de Portosín ofrece aos aboados do Compostela a participación na Escola de Vela para nenos de 8 a 18 anos polo mesmo prezo dos socios do Náutico, é dicir 38 €, que inclúe clases os sábados ou domingos durante a época de inverno cos recursos necesarios e persoal instrutor. Así pois os nenos poderán asistir ás clases de vela nas dúas categorías (de 8 a 13 anos e de 14 a 18 anos) co barco correspondente para cada franxa de idade.[:]

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0
  • OURENSE- 2 COMPOSTELA- 0

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

43 minutes ago

SD Compostela
🔚 FINALRACING CLUB VILLALBÉS0️⃣-0️⃣COMPOS #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 hours ago

SD Compostela
𝐃𝐄𝐒𝐂𝐀𝐍𝐒𝐎 ⏸RACING CLUB VILLALBÉS0⃣-0️⃣COMPOS 🩵🤍 #villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒🙌 ONCE do COMPOS para o derbi contra o RACING CLUB VILLALBÉS👨‍🏫 A entrada de David Grande, na punta do ataque, a única novidade na aliñación dos nosos#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 hours ago

SD Compostela
𝐎𝐒 𝐍𝐎𝐒𝐎𝐒 💛🖤#villalbéscompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

9 hours ago

SD Compostela
𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇𝐃𝐀𝐘 🩵🤍🙌 A POR UN NOVO DERBI! A POLOS TRES PUNTOS EN TERRAS LUCENSES!🆚 RACING CLUB VILLALBÉS ⏰ 16.15🏟️ A Magdalena📺 En Xogo#villalbéscompos #unnovocamiño ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.