Antonio Quinteiro: «Estamos convencidos de que no nos equivocamos con el cuerpo técnico ni los jugadores»

28 de octubre de 2015

Antonio en la Kia 2El presidente de la S.D. Compostela, Antonio Quinteiro, habló ayer para el programa Galicia en Goles de la Radio Galega acerca de la situación deportiva del club.

El presidente apeló a la tranquilidad, pues el trabajo diario de la primera plantilla y sus técnicos cambiarán la situación: «Estamos convencidos de que no nos equivocamos con el cuerpo técnico ni jugadores» pues «Iñaki va a sacar adelante esto y los jugadores son los jugadores del club»

Quinteiro profundiza en el compromiso, ese que «empieza por la casa, desde dentro hacia afuera» y anima a la afición a seguir apoyando al equipo en el momento  en que más lo necesita.

Puedes escuchar la entrevista completa en el siguiente enlace:

 

Youtube

Instagram Compos

Facebook

13 hours ago

SD Compostela
⚽️📋 CONVOCATORIA🆚 Atlético Arteixo 🩵🤍 Os nosos para o encontro de volta da eliminatoria de play off na nosa casa✅ Convocados todos os xogadores do primeiro equipo e Lucas, da Canteira Picheleira #composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

15 hours ago

SD Compostela
📹 𝐑𝐝𝐏 🗣️ Secho⚽️ O noso adestrador analizou a previa do partido de volta do play off, que se disputará mañá na nosa casa👉 Co apoio de todos dende a bancada, os nosos buscarán a remontada, para acadar o pase á seguinte rolda#composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
⚽💙 Este domingo temos unha cita co fútbol galego.En TEN estamos orgullosos de apoiar ao SD Compostela e de formar parte dos proxectos que contribúen a fortalecer o deporte e a vida social da nosa contorna.📅 Domingo, 7 de xuño🕡 18:30 h📍 Estadio Verónica BoqueteMoita sorte!#SDCompostela #fútbolgalego ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.