La SD Compostela sigue perfilando su plantilla para la próxima temporada y los dos últimos refuerzos los tiene en casa. Mon y Mateo tendrán ficha del primer equipo ocupando plaza Sub-23 después de haber convencido a Iñaki Alonso durante la pretemporada.
Mon es un centrocampista polivalente, senior de segundo año y que ha crecido mucho gracias a su cesión de la pasada temporada en el Grixoa, donde jugó 20 partidos. Por su parte, Mateo ha terminado este verano su edad juvenil y competirá por un puesto en los laterales con Josu y Jimmy.
El Compos sigue firme en su compromiso con el fútbol base y así lo demuestra incorporando a dos nuevos jugadores de la cantera, que se unen a Catú, Jimmy y Manu Castiñeiras.
Además, hay varios juveniles que continuarán entrenando con el primer equipo durante toda la temporada para competir por un puesto en el equipo y que Iñaki Alonso diposnga de ellos cuando los necesite.
A SD Compostela sigue perfilando o seu plantel para a próxima tempada e os dous últimos reforzos tenos na casa. Mon e Mateo terán ficha do primeiro equipo ocupando praza Sub-23 despois de convencer a Iñaki Alonso durante a preparación.
Mon é un centrocampista polivalente, senior de segundo ano e que creceu moito gracias á súa cesión da pasada campaña no Grixoa, onde xogou 20 partidos. Pola súa parte, Mateo rematou este verán a idade xuvenl e competirá por un posto nos laterais con Josu e Jimmy.
O Compos mantense firme no se compromiso co fútbol base e así o demostra incorporando a dous novos xogadores da canteira, que se unen a Catú, Jimmy e Manu Castiñeiras.
Ademáis, hai varios xuveniles que continuarán adestrando co primeiro equipo durante a temporada para pelexar por un posto no equipo e que Iñaki ALonso poida dispoñer deles na Liga cando os necesite.