La SD Compostela lamenta comunicar dos acciones desafortunadas que ocurrieron durante el fin de semana y que le han costado a dos chicos del fútbol base graves lesiones.
Pablo, juvenil de último año que estaba a prueba con el Juvenil A de la SD y con opciones de incorporarse al club, se ha roto el peroné mientras disputaba un encuentro con el Viveiro, equipo del que procede.
Por otra parte, Iván Muñóz, jugador del Ural, rival del equipo Cadete del Compos en el inicio de Liga, sufrió una fractura de tibia y peroné durante el partido.
El club quiere mandarle todo su apoyo y desearle una pronta recuperación a los dos jóvenes jugadores para que vuelvan con más fuerza en el futuro.
A SD Compostela lamenta comunicar dúas accións desafortunadas que ocurriron durante a fin de semana e que lle supuxeron a dous rapaces do fútbol base graves lesións.
Pablo, xuvenil de último ano que estaba a proba co Xuvenil A da SD e con opcións de incorporarse ó club, rompeu o peroné mentres disputaba un encontro co Viveiro, equipo do que procede.
Por outra parte, Iván Muñóz, xogador do Ural, rival do equipo Cadete do Compos no inicio de Liga, sufriu unha fractura de tibia e peroné durante o partido.
O club quere mandarlle todo o seu apoio e desexarlle unha pronta recuperación ós dous xogadores para que volvan con máis forza no futuro.