Crónica de la 13ª Jornada de Liga

18 de noviembre de 2014

Por tercera semana consecutiva tenemos cambio de líder en el Grupo I de Segunda B. La pelea entre los tres primeros está siendo muy dura y la contundente victoria del Oviedo ante el Murcia nos deja un espectacular triple empate entre asturianos, pimentoneros y el Logroñés; con los primeros en lo más alto por la diferencia de goles. El cuarto en discordia, pero que camina con paso firme, es el Guijuelo, que está aprovechando los tropiezos de los tres grandes y se coloca a sólo dos puntos del liderato, cerrando la zona de playoff.

En la parte baja toman un poco de aire el Burgos y el Somozas, mientras que el Lealtad y el Marino de Luanco sumaron una nueva derrota y empiezan a quedarse descolgados. El que se está acercando peligrosamente a los puestos de abajo es el Celta B, que acumula seis encuentros sin ganar y en el que el cambio de entrenador no ha tenido, de momento, la reacción esperada.

La jornada tuvo luces y sombras para los equipos gallegos, con tres triunfos y dos derrotas. El Compos ante el Zamora y el Coruxo contra el Tropezón, próximo rival de la SD, se unieron al Somozas en la suma de los tres puntos. En la parte negativa, además del mal momento del Celta B, estuvo la derrota del Racing de Ferrol, que salió derrotado del campo del Guijuelo pese a hacer una buena primera parte y adelantarse en el marcador.
Por terceira semana consecutiva temos cambio de líder no Grupo I de Segunda B. A pelexa entre os tres primeiros está a ser moi dura e a contundente vitoria do Oviedo ante a Murcia déixanos un espectacular triplo empate entre asturianos, pimentoneros e o Logroñés; cos primeiros no máis alto pola diferenza de goles. O cuarto en discordia, pero que camiña con paso firme, é o Guijuelo, que está a aproveitar os tropezos dos tres grandes e colocase a só dous puntos do liderado, pechando a zona de playoff.

Na parte baixa toman un pouco de aire o Burgos e o Somozas, mentres que o Lealtad e o Marino de Luanco sumaron unha nova derrota e empezan a quedar descolgados. O que se está a achegar perigosamente aos postos de abaixo é o Celta B, que acumula seis encontros sen gañar e no que o cambio de adestrador non tivo, de momento, a reacción esperada.

A xornada tivo luces e sombras para os equipos galegos, con tres triunfos e dúas derrotas. O Compos ante o Zamora e o Coruxo contra o Tropezón, próximo rival da SD, uníronse ao Somozas na suma dos tres puntos. Na parte negativa, ademais do mal momento do Celta B, estivo a derrota do Racing de Ferrol, que saíu derrotado do campo do Guijuelo malia facer unha boa primeira parte e adiantarse no marcador.

Resul clasif

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

22 hours ago

SD Compostela
𝐏𝐑𝐄𝐓𝐄𝐌𝐏𝐀𝐃𝐀 𝟐𝟒.𝟐𝟓 ⚽️ Confirmado un novo amigable de verán para os nosos🏆 I Trofeo Mercado La Galiciana 🆚 Club Deportivo Arenteiro 🗓️ 26 de xullo🏟️ Baltar ⌚️ 19.30#PretempadaCompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
Jaime Santos non seguirá na SD Compostela Moitas grazas polo teu compromiso e traballo e moita sorte para o futuro✍️ sdcompostela.com/2024/07/12/jaime-santos-despedida-sd-compostela/ ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
SD Compostela's cover photo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

3 days ago

SD Compostela
🩵🤍 Lanzamos Quérote Compos, a Campaña de Abonos para a Tempada 24/25🗓️ Dispoñible a partir do luns!🤝 20% de desconto para renovacións (25% para integrantes das peñas)🎫 15€ co Carné Xove 🙌 E moito máis 👉 + info 🔜#quérotecompos ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.