Resultados del fútbol base en el fin de semana

18 de noviembre de 2014

Nuevo fin de semana con muchos partidos de competición en nuestro fútbol base, en el que vuelve a destacar el Infantil, que sigue líder invicto:

Juvenil A:
Sárdoma 1-0 SD Compostela (Liga Nacional Juvenil, 10ª Jornada)

Compos: Lucas; Lucas, Ander, Luís, Xabi; Miguel, Baliño, Alex, Juan, Darío y Falcón. Suplentes: Xandre, Adrián Barrio, Santi Hernández y Borja Míguez.

Partido que se decidió con un tempranero gol del conjunto local. Una parte para cada equipo, la primera para el Sárdoma, que salió más concentrado y más enchufado al partido. El Compos mejoró en el segundo tiempo y lo intentó por medio de Juan Bautista y Alex, que no consiguieron batir al portero local en dos buenas ocasiones. A pesar de la derrota, la nota positiva fue el debut de Borja Míguez con el Juvenil A.

Juvenil B:
SD Compostela 5-0 SD Cruces (Primera Autonómica, jornada 11ª)

Compos: Sandro, Rial (Ruben 67), Abel, Jesús, Jorge Noya, Anton, Xabi (Jorge Parcero 60), Borja Rey, Javi García, Oscar Boo y Manu (Diego Louzan 59)

Goles: Juan Rial (9), Oscar Boo (55), Abel (73), Javi García (78) y Jorge Parcero (82).

El equipo blanquiazul, con buen criterio, ritmo y una gran sensación de equipo, no dio opción al Cruces, que aguantó sin embargo la primera parte del encuentro con sólo 1-0 en contra, a pesar de las numerosas ocasiones compostelanistas. El equipo visitante tuvo incluso una buena ocasión que desbarató Sandro con una gran parada. Ya en la segunda parte y con más acierto de cara al gol, el Compos puso un parcial de 4-0en el marcador que hizo justicia a lo visto en el terreno de juego.

Juvenil C:
SD Compostela 2-2 Milladoiro (Segunda Autonómica, jornada 7ª)

Compos: Xosé Carid, Fran, Anxo Cañete, Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Diego Prol, Ignacio Rozas, Yago Maril, Carba, José Eiriz, Emmanuel. Suplentes: Yago García, Manuel César y Manu Márquez.

Partido muy disputado entre dos buenos equipos. El Compostela  tuvo el dominio y control de balón desde el principio y el Milladoiro  intentó salir a la contra llevando rápidamente el balón a sus extremos. Fue en una de estas jugadas con la que los visitantes consiguieron adelantarse en el marcador.

El Compostela siguió creando ocasiones y rápidamente llegaría el empate, aunque pocos minutos después el conjunto visitante volvería a adelantarse tras otra brillante acción individual de uno de sus jugadores. En la segunda parte más de lo mismo hasta que Carlos Carid, posiblemente el mejor jugador del partido, marcó un golazo con un tiro potente desde fuera del área, que se coló por la escuadra de la portería visitante.

Cadete A:
SD Compostela 0-5 SD Compostela (Liga Gallega, jornada 10ª)

Compos: Adrian, Silva, Carlos Saez, Mariño, David, Xandre, Fran, Ito, Seijas, Marcos y Brais. Suplentes: Carlos Garcia, Manel, Anxo, Paulo y Guillen.

Derrota contundente del cadete en el derbi compostelano. La primera parte fue muy disputada por ambos equipos. Buena defensa y gran trabajo de todo el equipo local, que recuperó muchos balones pero no consiguió crear peligro en la portería rival. Se llego con empate sin goles al descanso.

En la segunda parte tras un despiste, el Conxo logró ponerse por delante en el marcador. A partir de ahí el equipo intentó empatar el partido adelantando líneas y realizando cambios. Esto provocó que el rival creara claras ocasiones de gol, hasta llegar al definitivo 0-5..

Cadete B:
Trazo 1-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 8ª)

Compos: Gago, Iago, Daniel, Antelo, Alvaro, Diego, Lois D., Manel, Brais, Guillén, Alvaro V. Suplentes : Alex, Pedro O., Lois C., Goyos, Adrián.

El equipo pagó la falta de acierto de cara a gol perdiendo dos puntos en un partido que tenía controlado. Empezó dominando y llegando bien hasta la zona de finalización, donde no era capaz de conseguir ocasiones claras.

Al filo del descanso, Álvaro aprovechó un rechace para hacer el 0-1. En la segunda parte, el Compostela siguió controlando la pelota, pero un error de marca permitía el empate. A partir de ahí, el equipo se volcó en busca del segundo gol, consiguiendo tener ocasiones claras pero sin materializarlas.

Infantil:
AD Burgo das Nacións 1-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 11ª)

Compos: Adrián, Marcos-Alex-Mata-Santi, Marta-Rodri-David-Raúl-Pedro, Juan. Suplentes: Nach, Koke, María, Andrés, Diego.

Nueva victoria para los infantiles de la S.D. Compostela, que sigue intratable. El partido empezó muy disputado, sin un claro dueño con continuas pérdidas y balones disputados, aunque el Compos intentaba poner un poco más de juego y el Burgo defendía e intentaba sorprender con balones directos. Antes del descanso y tras varias oportunidades claras, Pedro anotaría el 0-1 para irse con ventaja a los vestuarios.

En la segunda mitad el Compostela mejoró su juego, con más posesión y continuas jugadas de peligro por banda. Así llegaría el 0-2 de Marcos de penalti tras una clara mano.  Pedro volvería marcar para aumentar la diferencia, que seria reducida a los pocos minutos por un Burgo volcado al ataque. Nach sería el encargado de cerrar el marcado con un gol tras una buena jugada por banda de Santi.

Alevín A:
Conxo 1-1 SD Compostela (Primera Autonómica, jornada 7ª)

Compos: Hugo; Martin, Carlos; Ruben, Anxo; Jaime,Yago; David. Suplentes: Naidem, Fede y Calatayud

Partido muy disputado donde nuestros canteranos fueron ligeramente superiores, aunque empezó perdiendo. El peligro del Compos llegó especialmente a balón parado y de esta forma consiguió el empate. Las condiciones meteorológicas condicionaron el encuentro e impidieron que se viera buen fútbol.

Alevín B:
Conxo 2-5 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 7ª)

Compos: Martin, Jorge, Xaime, Martín B, Adrián, Samu, Antón, Rodri. Suplentes: Ian.

Gran partido de nuestros canteranos, que no dieron opción al rival y a los diez minutos ya ganaban por 0-2. El gran protagonista fue Rodri, un incordio constante para la defensa del Conxo y autor de un hat-trick. El Compos llegó a ponerse 0-4 y fue entonces cuando el rival reaccionó con dos tantos, pero Antón sentenció a pocos minutos del final.

Bejamín B:
Santiago de Compostela 3-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, jornada 5ª)

Compos: Roi, Andres, Santi, Endika, Nicole, Alejandro, Lucas, Tobias. Suplentes: Sheila, Raúl, Juan, Laura.

El benjamin esperaba replegado para intentar sorprender a la contra en caso de que no se pudiera salir jugando desde la defensa. Lucas y Alejandro tuvieron varias ocasiones en la primera parte, aunque sin acierto. El primer gol del rival llegó después de un barullo en el borde del área que los defensas no fueron capaces de resolver.

En la segunda parte nuestro equipo asumió más control de balón y generó más peligro, aunque fue el Santiago el que hizo dos nuevos goles en sus únicas llegadas a la meta de Roi. Endika, de falta, puso el primer gol de la temporada para el benjamín, aunque no sirvió para remontar el encuentro.
Novo fin de semana con moitos partidos de competición no noso fútbol base, no que volve destacar o Infantil, que segue líder invicto:

Xuvenil A:
Sárdoma 1-0 SD Compostela (Liga Nacional Xuvenil, 10ª Xornada)

Compos: Lucas; Lucas, Ander, Luís, Xabi; Miguel, Baliño, Alex, Juan, Darío y Falcón. Suplentes: Xandre, Adrián Barrio, Santi Hernández y Borja Míguez.

Partido que se decidiu cun temperán gol do conxunto local. Unha parte para cada equipo, a primeira para o Sárdoma, que saíu máis concentrado e máis enchufado ao partido. O Compos mellorou no segundo tempo e intentouno por medio de Juan Bautista e Alex, que non conseguiron bater o porteiro local en dúas boas ocasións. A pesar da derrota, a nota positiva foi o debut de Borja Míguez co Xuvenil A.

Xuvenil B:
SD Compostela 5-0 SD Cruces (Primeira Autonómica, Xornada 11ª)

Compos: Sandro, Rial (Ruben 67), Abel, Jesús, Jorge Noya, Anton, Xabi (Jorge Parcero 60), Borja Rey, Javi García, Oscar Boo y Manu (Diego Louzan 59)

Goles: Juan Rial (9), Oscar Boo (55), Abel (73), Javi García (78) y Jorge Parcero (82).

O equipo branquiazul, con bo criterio, ritmo e unha gran sensación de equipo, non deu opción ao Cruces, que aguantou non obstante a primeira parte do encontro con só 1-0 en contra, a pesar das numerosas ocasións compostelanistas. O equipo visitante tivo mesmo unha boa ocasión que desbaratou Sandro cunha gran parada. Xa na segunda parte e con máis acerto de cara ao gol, o Compos puxo un parcial de 4-0 no marcador que fixo xustiza ao visto no terreo de xogo.

Xuvenil C:
SD Compostela 2-2 Milladoiro (Segunda Autonómica, Xornada 7ª)

Compos: Xosé Carid, Fran, Anxo Cañete, Carlos Carid, Carlos Cerecedo, Diego Prol, Ignacio Rozas, Yago Maril, Carba, José Eiriz, Emmanuel. Suplentes: Yago García, Manuel César y Manu Márquez.

Partido moi disputado entre dous bos equipos. O Compostela tivo o dominio e control de balón dende o principio e o Milladoiro intentou saír á contra levando rapidamente a pelota aos seus extremos. Foi nunha destas xogadas coa que os visitantes conseguiron adiantarse no marcador.

O Compostela seguiu creando ocasións e rapidamente chegaría o empate, aínda que poucos minutos despois o conxunto visitante volvería adiantarse tras outra brillante acción individual dun dos seus xogadores. Na segunda parte máis do mesmo ata que Carlos Carid, posiblemente o mellor xogador do partido, marcou un golazo cun tiro potente dende fóra da área, que se coou pola escuadra da portería visitante.

Cadete A:
Conxo 0-5 SD Compostela (Liga Galega, xornada 10ª)

Compos: Adrian, Silva, Carlos Saez, Mariño, David, Xandre, Fran, Ito, Seijas, Marcos y Brais. Suplentes: Carlos Garcia, Manel, Anxo, Paulo y Guillen.

Derrota contundente do cadete no derbi compostelán. A primeira parte foi moi disputada por ambos os dous equipos. Boa defensa e gran traballo de todo o equipo local, que recuperou moitos balóns pero non conseguiu crear perigo na portaría rival. Se chego con empate sen goles ao descanso.

Na segunda parte tras un despiste, o Conxo logrou poñerse por diante no marcador. A partir de aí o equipo intentou empatar o partido adiantando liñas e realizando cambios. Isto provocou que o rival crease claras ocasións de gol, ata chegar ao definitivo 0-5.

Cadete B:
Trazo 1-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 8ª)

Compos: Gago, Iago, Daniel, Antelo, Alvaro, Diego, Lois D., Manel, Brais, Guillén, Alvaro V. Suplentes : Alex, Pedro O., Lois C., Goyos, Adrián

O equipo pagou a falta de acerto de cara a gol perdendo dous puntos nun partido que tiña controlado. Empezou dominando e chegando ben ata a zona de finalización, onde non era capaz de conseguir ocasións claras.

Ao fío do descanso, Álvaro aproveitou un rexeitamento para facer o 0-1. Na segunda parte, o Compostela seguiu controlando a pelota, pero un erro de marca permitía o empate. A partir de aí, o equipo adiantouse en busca do segundo gol, conseguindo ter ocasións claras pero sen materializalas.

Infantil:
AD Burgo das Nacións 1-4 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 11ª)

Compos: Adrián, Marcos-Alex-Mata-Santi, Marta-Rodri-David-Raúl-Pedro, Juan. Suplentes: Nach, Koke, María, Andrés, Diego.

Nova vitoria para o Infantil, que segue intratable. O partido empezou moi disputado, sen un claro dono con continuas perdas e balóns disputados, aínda que o Compos intentaba poñer un pouco máis de xogo e o Burgo defendía e intentaba sorprender con balóns directos. Antes do descanso e tras varias oportunidades claras, Pedro anotaría o 0-1 para irse con vantaxe aos vestiarios.

Na segunda metade o Compostela mellorou o seu xogo, con máis posesión e continuas xogadas de perigo por banda. Así chegaría o 0-2 de Marcos, de penalti tras unha clara man. Pedro volvería marcar para aumentar a diferenza, que seria reducida aos poucos minutos por un Burgo volcado ao ataque. Nach sería o encargado de pechar o marcado cun gol tras unha boa xogada por banda de Santi.

Alevín A:
Conxo 1-1 SD Compostela (Primeira Autonómica, jornada 8ª)

Compos: Hugo; Martin, Carlos; Ruben, Anxo; Jaime,Yago; David. Suplentes: Naidem, Fede y Calatayud

Partido moi disputado onde os nosos canteranos foron lixeiramente superiores, aínda que empezaron perdendo. O perigo do Compos chegou especialmente a balón parado e desta forma conseguiu o empate. As condicións meteorolóxicas condicionaron o encontro e impediron que se vise bo fútbol.

Alevín B:
Conxo 2-5 SD Compostela (Segunda Autonómica, xornada 7ª)

Compos: Martin, Jorge, Xaime, Martín B, Adrián, Samu, Antón, Rodri. Suplentes: Ian.

Gran partido dos nosos canteranos, que non deron opción ao rival e aos dez minutos xa gañaban por 0-2. O gran protagonista foi Rodri, un encordio constante para a defensa do Conxo e autor dun hat-trick. O Compos chegou a poñerse 0-4 e foi entón cando o rival reaccionou con dous tantos, pero Antón sentenciou a poucos minutos do final.

Bexamín B:
Santiago de Compostela 3-1 SD Compostela (Segunda Autonómica, Xornada 5ª)

Compos: Roi, Andres, Santi, Endika, Nicole, Alejandro, Lucas, Tobias. Suplentes: Sheila, Raúl, Juan, Laura.

O benjamin esperaba repregado para intentar sorprender á contra en caso de que non se puidese saír xogando dende a defensa. Lucas e Alejandro tiveron varias ocasións na primeira parte, aínda que sen acerto. O primeiro gol do rival chegou despois dun balbordo no borde da área que os defensas non foron capaces de resolver.

Na segunda parte o noso equipo asumiu máis control de balón e xerou máis perigo, aínda que foi o Santiago o que fixo dous novos goles nas súas únicas chegadas á meta de Roi. Endika, de falta, puxo o primeiro gol da tempada para o benxamín, aínda que non serviu para remontar o encontro.

Youtube

Instagram Compos

Flickr Amadeo Rey

  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1
  • COMPOSTELA- 3 AVILES- 1

Instagram Canteira

Twitter Canteira

Facebook

17 hours ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Rabanillo, un seguro baixo paus para a portería da SD Compostela ⚽️ O experimentado porteiro, que ven de realizar un gran ano no Club Deportivo Guijuelo, firma por unha tempada𝐑𝐚𝐛𝐚𝐧𝐢𝐥𝐥𝐨 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/18/rabanillo-fichaje-portero-compos-2425/#benvidorabanillo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

2 days ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Manu Rivas regresa ao Compos para a Tempada 24.25⚽️ O canteirán branquiazul seguirá coa súa gran proxección no Compos tras destacar no Atlético Arteixo𝐌𝐚𝐧𝐮 𝐑𝐢𝐯𝐚𝐬 🩵🤍✍️ sdcompostela.com/2024/06/17/manu-rivas-canterano-vuelve-compos/#benvidomanurivas ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

4 days ago

SD Compostela
🙌 DOUS DOS NOSOS 🩵🤍💪 Álvaro Casas e Pablo Antas seguirán na Tempada 24.25⚽️ Será a 8ª e 6ª campaña, respectivamente, dos dous capitáns do Compos ✍️ sdcompostela.com/2024/06/15/alvaro-casas-pablo-antas-compos-2025/#álvarocasas2025 #pabloantas2025 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
🙌 𝐅𝐈𝐂𝐇𝐀𝐗𝐄 🩵🤍💪 Diego González únese ao proxecto da SD Compostela para a Tempada 24.25⚽️ O centrocampista chega de destacar no Guijuelo e firma por unha campaña✍️ sdcompostela.com/2024/06/14/diego-gonzalez-fichaje-compos-2425/#benvidodiegogonzález ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 days ago

SD Compostela
Juampa e Samu Araujo non continuarán na SD Compostela a próxima tempadaMoitas grazas pola vosa dedicación e esforzo!Moita sorte para o futuro!✍️ sdcompostela.com/2024/06/14/juampa-barros-samu-araujo-despedida/ ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.