La directiva de la SD Compostela celebró su cena de Navidad

12 de diciembre de 2014

Ceadirectiva
La directiva de la SD Compostela celebró ayer su tradicional cena de Navidad, a la que asistieron, entre otros, el presidente, Antonio Quinteiro, el vicepresidente, Javier García, y el director deportivo, Julio Prol.

Los miembros de la directiva compartieron mesa en el restaurante Paz Nogueira, a la que desde el club se le agradece el buen servicio y el trato recibido, no sólo ayer, también habitualmente con jugadores y cuerpo técnico.
A directiva da SD Compostela celebrou onte a súa tradicional cea de Nadal, á que asistiron, entre outros, o presidente, Antonio Quinteiro, o vicepresidente, Javier García, e o director deportivo, Julio Prol.

Os membros da directiva compartiron mesa no restaurante Paz Nogueira, ó que dende o club se lle agradece o bo servizo e trato recibido, non só onte, tamén habitualmente con xogadores e corpo técnico.

Youtube

Instagram Compos

Facebook

7 hours ago

SD Compostela
⚽️📋 CONVOCATORIA🆚 Atlético Arteixo 🩵🤍 Os nosos para o encontro de volta da eliminatoria de play off na nosa casa✅ Convocados todos os xogadores do primeiro equipo e Lucas, da Canteira Picheleira #composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

9 hours ago

SD Compostela
📹 𝐑𝐝𝐏 🗣️ Secho⚽️ O noso adestrador analizou a previa do partido de volta do play off, que se disputará mañá na nosa casa👉 Co apoio de todos dende a bancada, os nosos buscarán a remontada, para acadar o pase á seguinte rolda#composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
⚽💙 Este domingo temos unha cita co fútbol galego.En TEN estamos orgullosos de apoiar ao SD Compostela e de formar parte dos proxectos que contribúen a fortalecer o deporte e a vida social da nosa contorna.📅 Domingo, 7 de xuño🕡 18:30 h📍 Estadio Verónica BoqueteMoita sorte!#SDCompostela #fútbolgalego ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.