Los cuatro primeros empiezan a escaparse y de momento sólo el Racing de Ferrol es capaz de seguir el ritmo de Oviedo, Logroñés, Murcia y Guijuelo, aunque este último sufrió su segunda derrota consecutiva a manos del Compos. De todas formas, Cultural, Avilés y Valladolid B no lograron la victoria por lo que las distancias se mantienen.
La lucha por la permanencia continúa siendo dura y equipos como Somozas, Sporting B y Lealtad consiguieron sumar un punto, mientras que otros como el Astorga, que se meten en problemas, o el Marino de Luanco, hundido en el último puesto, no reaccionan.
La jornada fue irregular para los equipos gallegos. Mientras que Racing y Compos ganaron y siguen al alza, el Celta B perdió en casa y el Coruxo empató a domicilio, por lo que se siguen desinflando. El Somozas continúa una semana más fuera de descenso después de sumar un punto.
Os catro primeiros empezan a escaparse e de momento só o Racing de Ferrol é capaz de seguir o ritmo de Oviedo, Logroñés, Murcia e Guijuelo, aínda que estes último sufriu a súa segunda derrota consecutiva a mans do Compos. De todos os xeitos, Cultural, Avilés e Valladolid B non lograron a vitoria polo que as distancias se manteñen.
A loita pola permanencia continúa sendo dura e equipos como Somozas, Sporting B e Lealtad conseguiron sumar un punto, mentres que outros como o Astorga, que se meten en problemas, ou o Marino de Luanco, afundido no último posto, non reaccionan.
A xornada foi irregular para os equipos galegos. Mentres que Racing e Compos gañaron e seguen á alza, o Celta B perdeu na casa e o Coruxo empatou a domicilio, polo que se seguen desinchando. O Somozas continúa unha semana máis fóra de descenso despois de sumar un punto.