La SD Compostela se ofrece al Apóstol Santiago

6 de diciembre de 2017
La comitiva de la SD Compostela con el obispo.
La comitiva de la SD Compostela con el obispo. Foto: Amadeo Rey.
  • Directiva, cuerpo técnico, primera plantilla y miembros de la cantera participaron en la ofrenda.

Santiago de Compostela, a 6 de diciembre de 2017.

La Sociedad Deportiva Compostela realizó hoy la tradicional ofrenda al Apóstol Santiago en la Catedral santiaguesa. La entidad, de la mano de su presidente, Antonio Quinteiro, solicitó el amparo de Santiago para lograr las metas de esta temporada, en un acto al que acudieron la directiva, cuerpo técnico y plantilla del primer equipo al completo, así como miembros de las categorías inferiores del cuadro blanquiazul.

El oficio arrancó a las doce de la mañana, con los actos protocolarios. En el medio de la misa, impartida por el obispo auxiliar de Santiago de Compostela, Don Jesús Fernández, el máximo dirigente del club dedicó unas palabras al Apóstol. “Queremos pedirte el amparo para que estos jóvenes logren sus objetivos. No sólo para el primer equipo, sino también para los miembros de la base, que llevan con orgullo tu nombre y el de nuestro club, y para los aficionados, sin lo que no tendría ningún sentido nuestro esfuerzo”, declaró. Además, se comprometió, en representación de la directiva, llevar con orgullo el nombre de Santiago por los campos de Galicia y España y agradeció la invitación a la catedral.

Por su parte, el obispo confesó que “trabajando en equipo, los talentos personales se multiplican y así los sueños siempre son posibles”. Con esto en mente, Don Jesús pidió de corazón que ojalá el equipo logre sus metas y los felicitó por lo que llevan trabajado y conseguido.

Para clausurar el acto, los asistentes pudieron disfrutar del botafumeiro en acción. Después, el equipo de la mano de su capitán, Mon Vives, y su entrenador, Yago Iglesias, le entregaron al obispo, a modo de ofrenda, una camiseta con el número 25, por el día de Santiago, y con el nombre, “Al patrón Santiago”, y una bufanda del equipo, la cual colocó el presidente sobre los hombros del Apóstol. Por último, realizaron una foto conjunta en el centro de la capilla.

El presidente colocando la bufanda sobre el Apóstol.
El presidente colocando la bufanda sobre el Apóstol. Foto: Amadeo Rey.

Youtube

Instagram Compos

Facebook

2 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 A Canteira Picheleira quixo acompañar ao equipo nestas últimas horas previas á rolda definitiva de play offUn apoio para poder acadar o obxectivo do ascenso 💪Ademais, o noso capitán, @samurodriguez14, pediulles a todos os nenos e nenas, así como a seus pais, que nos acompañen mañá no importantísimo partido contra o BadalonaXuntos, somos máis fortes!!! 🙌🙌🙌#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

4 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 De capitán a capitán👉 Vestimos a Bellido coa reedición oficial da camiseta do Compos que sudou e luciu con moita honra e orgullo na Primeira DivisiónPorque hai camisetas que visten. E hai camisetas que forman parte da historiaEsta é unha delas 🙌 ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

5 hours ago

SD Compostela
🩵🤍 Compos e Zico recuperan 30 anos despois a camiseta máis icónica da historia do club👉 Edición limitada de 1⃣0⃣0⃣ unidades da emblemática elástica dos nosos anos na 1ª División⚽️ Este domingo, lanzamento exclusivo a 60€ para abonados✍️ sdcompostela.com/gl/2026/06/12/compos-zico-historia-camiseta/🏟️ Ademais, tamén se poderá adquirir a bufanda por 10€ e o balón vintage de coiro edición limitada 1962 por 25€👉 Estas promocións só estarán dispoñibles no punto habilitado na bancada de Tribuna durante o partido fronte ao CF BadalonaEn caso de non esgotarse durante esta fase exclusiva, as unidades restantes poranse á venta o luns, na tenda oficial, a 75€#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

20 hours ago

SD Compostela
🎤 Palabra de capitán!!👉🩵🤍 Este domingo non faltes, sodes a nosa forza!!!O voso apoio vai ser fundamental para sacar o mellor resultado na ida desta finalísima!!! 🙌🙌🙌Entre todos, a polo ascenso!!!Merca a túa entrada na Oficina, na Tenda, Online ou o domingo no despacho de billetes!!! 🎫👉 E se eres abonado, recorda que tes ata mañá ás 15:00 horas para sacar a túa entrada e, se o desexas, a do teu acompañante#composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

22 hours ago

SD Compostela
🙌🩵🤍 +2⃣.0⃣0⃣0⃣ entradas retiradas para este domingo👉 RECORDA, mañá ás 15:00h remata o prazo para as entradas de abonados (tanto a propia do abono como se desexas retirar unha para un acompañante)Podes facelo na Oficina, na Tenda ou online🎟️ sdcompostela.compralaentrada.com/eventos/💪 Non quedes sen a túa entrada!!! O Vero Boquete ten que ser un fortín!!!📸 Nacho Castaño #composbadalona ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.