Cena de la SD Compostela en el restaurante Samarkanda

5 de octubre de 2012

La dirección del restaurante santiagués Samarkanda invitó ayer al primer equipo de la SD Compostela a una cena en su local situado en el barrio de Santa Marta. Esta es el primer acto de colaboración entre el club y establecimiento hostelero pero los lazos de unión se mantendrán durante toda esta temporada.

Jugadores, cuerpo técnico y directiva pudieron disfrutar de unos deliciosos pinchos preparados con esmero por el personal del Samarkanda.

El equipo repuso fuerzas tras la sesión de entrenamiento ejecutada ayer con la mente puesta ya en el partido del domingo ante el Rápido de Bouzas.

Youtube

Instagram Compos

Facebook

13 hours ago

SD Compostela
⚽️📋 CONVOCATORIA🆚 Atlético Arteixo 🩵🤍 Os nosos para o encontro de volta da eliminatoria de play off na nosa casa✅ Convocados todos os xogadores do primeiro equipo e Lucas, da Canteira Picheleira #composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

15 hours ago

SD Compostela
📹 𝐑𝐝𝐏 🗣️ Secho⚽️ O noso adestrador analizou a previa do partido de volta do play off, que se disputará mañá na nosa casa👉 Co apoio de todos dende a bancada, os nosos buscarán a remontada, para acadar o pase á seguinte rolda#composarteixo ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

1 day ago

SD Compostela
⚽💙 Este domingo temos unha cita co fútbol galego.En TEN estamos orgullosos de apoiar ao SD Compostela e de formar parte dos proxectos que contribúen a fortalecer o deporte e a vida social da nosa contorna.📅 Domingo, 7 de xuño🕡 18:30 h📍 Estadio Verónica BoqueteMoita sorte!#SDCompostela #fútbolgalego ... See MoreSee Less
Ver en Facebook

All contents © copyright SD Compostela. All rights reserved.